Ik zag net vanavond de line up, wel ubergruwelijk..... en 15 euro entree is te doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:20 schreef T_Killer het volgende:
kom f langs nijmege, neem nls en mij mee
Boy je gaat me nu toch niet vertellen dat jij wel nog bent gegaan hequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zag net vanavond de line up, wel ubergruwelijk..... en 15 euro entree is te doen
Haha, nou had genoeg reden om niet te gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:45 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Boy je gaat me nu toch niet vertellen dat jij wel nog bent gegaan he
Ik vind 'm juist wel lekker! Beter dan scrap attack naar mijn mening. Tenminste, qua gevoel dat het uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jezus dat anthem voor defqon Australia...
quote:1. The Prophet - Recession
2. Zany - Sky High (TBY remix)
3. Noisecontrollers - Rushroom
4. Technoboy - Put Some Grace
5. Project One - Art of Creation
6. Pradera ft. Sasha F. - Get Loose
7. Psyko Punkz - Overclipping
8. Wildstylez - Missin'
9. Corleone - My Jam
10. Zany - Science & Religion
11. Alpha Twins - Fragments
12. Noisecontrollers - Night After Night
13. Zany - Animated Audio
14. 2-Sidez - Magic Spell
Klopt inderdaad. Maak altijd dat foutje, aangezien hij eerst zou uitkomen als Seizurequote:
haha dat klinkt wel als een verstandige keuzequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha, nou had genoeg reden om niet te gaan.Volgende week presentatie, dus ik moet vandaag echt beginnen met voorbereiden en oefenen. Dus als ik tot 6 uur was wezen stampen dan had ik op deze vrije dag geen ruk gedaan... Ondanks de goedkope entree moet ik op mijn geld letten omdat ik druk zoekende ben naar een huisje voor mezelf.
maar de lineup was wel zwaar goed en had het echt wel bijna gedaan
Klopt. Er zwerft idd een album rond van Acti op het internet. Heb hem al zien verschijnen, echter het is een enkele CD die niet gemixt is. De nummers schijnen wel te kloppen, maar geloof dat het rips zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:21 schreef NLS04 het volgende:
Iemand trouwens dat album van Acti al? Hij schijnt rond te zwerven namelijk maar heb zelf nog niks gevonden..
Het schijnen inderdaad rips te zijn.. Ik heb hem ook op HT aangetroffen, was ik zogezegd not amused mee..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Klopt. Er zwerft idd een album rond van Acti op het internet. Heb hem al zien verschijnen, echter het is een enkele CD die niet gemixt is. De nummers schijnen wel te kloppen, maar geloof dat het rips zijn.
Waarschijnlijk van Astral, was toen ook met het Showtek-album. En daar staat CD2 nog niet op, dus dat die mist kan dan kloppenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het schijnen inderdaad rips te zijn.. Ik heb hem ook op HT aangetroffen, was ik zogezegd not amused mee..
Laat ze de kerkklokken maar wat zachter zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)heken-aanpakken.html
Ik vind het wel redelijk betuttelend, maar ik vind een volumelimiet, mits niet te kinderachtig ingesteld, niet eens zo slecht! Ik vind 123 Decibel ook persoonlijk erg veel.. En als je regelmatig in een kroeg oid komt, waar ze van mening zijn dat harder automatisch beter is, en dus het geluid niet te harden is, vind ik het idee best wel goed!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Laat ze de kerkklokken maar wat zachter zetten
Helemaal met je eens. Ik wilde een heel betoog typen, maar daar heeft deze jongen even geen tijd voor vandaag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk betuttelend, maar ik vind een volumelimiet, mits niet te kinderachtig ingesteld, niet eens zo slecht! Ik vind 123 Decibel ook persoonlijk erg veel.. En als je regelmatig in een kroeg oid komt, waar ze van mening zijn dat harder automatisch beter is, en dus het geluid niet te harden is, vind ik het idee best wel goed!
Dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk betuttelend, maar ik vind een volumelimiet, mits niet te kinderachtig ingesteld, niet eens zo slecht! Ik vind 123 Decibel ook persoonlijk erg veel.. En als je regelmatig in een kroeg oid komt, waar ze van mening zijn dat harder automatisch beter is, en dus het geluid niet te harden is, vind ik het idee best wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |