Ik zag net vanavond de line up, wel ubergruwelijk..... en 15 euro entree is te doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:20 schreef T_Killer het volgende:
kom f langs nijmege, neem nls en mij mee
Boy je gaat me nu toch niet vertellen dat jij wel nog bent gegaan hequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zag net vanavond de line up, wel ubergruwelijk..... en 15 euro entree is te doen
Haha, nou had genoeg reden om niet te gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:45 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Boy je gaat me nu toch niet vertellen dat jij wel nog bent gegaan he
Ik vind 'm juist wel lekker! Beter dan scrap attack naar mijn mening. Tenminste, qua gevoel dat het uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jezus dat anthem voor defqon Australia...
quote:1. The Prophet - Recession
2. Zany - Sky High (TBY remix)
3. Noisecontrollers - Rushroom
4. Technoboy - Put Some Grace
5. Project One - Art of Creation
6. Pradera ft. Sasha F. - Get Loose
7. Psyko Punkz - Overclipping
8. Wildstylez - Missin'
9. Corleone - My Jam
10. Zany - Science & Religion
11. Alpha Twins - Fragments
12. Noisecontrollers - Night After Night
13. Zany - Animated Audio
14. 2-Sidez - Magic Spell
Klopt inderdaad. Maak altijd dat foutje, aangezien hij eerst zou uitkomen als Seizurequote:
haha dat klinkt wel als een verstandige keuzequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha, nou had genoeg reden om niet te gaan.Volgende week presentatie, dus ik moet vandaag echt beginnen met voorbereiden en oefenen. Dus als ik tot 6 uur was wezen stampen dan had ik op deze vrije dag geen ruk gedaan... Ondanks de goedkope entree moet ik op mijn geld letten omdat ik druk zoekende ben naar een huisje voor mezelf.
maar de lineup was wel zwaar goed en had het echt wel bijna gedaan
Klopt. Er zwerft idd een album rond van Acti op het internet. Heb hem al zien verschijnen, echter het is een enkele CD die niet gemixt is. De nummers schijnen wel te kloppen, maar geloof dat het rips zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:21 schreef NLS04 het volgende:
Iemand trouwens dat album van Acti al? Hij schijnt rond te zwerven namelijk maar heb zelf nog niks gevonden..
Het schijnen inderdaad rips te zijn.. Ik heb hem ook op HT aangetroffen, was ik zogezegd not amused mee..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Klopt. Er zwerft idd een album rond van Acti op het internet. Heb hem al zien verschijnen, echter het is een enkele CD die niet gemixt is. De nummers schijnen wel te kloppen, maar geloof dat het rips zijn.
Waarschijnlijk van Astral, was toen ook met het Showtek-album. En daar staat CD2 nog niet op, dus dat die mist kan dan kloppenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het schijnen inderdaad rips te zijn.. Ik heb hem ook op HT aangetroffen, was ik zogezegd not amused mee..
Laat ze de kerkklokken maar wat zachter zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)heken-aanpakken.html
Ik vind het wel redelijk betuttelend, maar ik vind een volumelimiet, mits niet te kinderachtig ingesteld, niet eens zo slecht! Ik vind 123 Decibel ook persoonlijk erg veel.. En als je regelmatig in een kroeg oid komt, waar ze van mening zijn dat harder automatisch beter is, en dus het geluid niet te harden is, vind ik het idee best wel goed!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Laat ze de kerkklokken maar wat zachter zetten
Helemaal met je eens. Ik wilde een heel betoog typen, maar daar heeft deze jongen even geen tijd voor vandaag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk betuttelend, maar ik vind een volumelimiet, mits niet te kinderachtig ingesteld, niet eens zo slecht! Ik vind 123 Decibel ook persoonlijk erg veel.. En als je regelmatig in een kroeg oid komt, waar ze van mening zijn dat harder automatisch beter is, en dus het geluid niet te harden is, vind ik het idee best wel goed!
Dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk betuttelend, maar ik vind een volumelimiet, mits niet te kinderachtig ingesteld, niet eens zo slecht! Ik vind 123 Decibel ook persoonlijk erg veel.. En als je regelmatig in een kroeg oid komt, waar ze van mening zijn dat harder automatisch beter is, en dus het geluid niet te harden is, vind ik het idee best wel goed!
Telkens als hij praat moet ik denken aan de Squid van Rocketpowerquote:
Hij spreekt wel tekenfilms enzo in dus dat zou best nog wel eens kunnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
Telkens als hij praat moet ik denken aan de Squid van Rocketpower
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Headhunterzquote:Trivia
* Willem spreekt ook de stem in van Troy Bolton in de Nederlandse versie van de film High School Musical, die in de Engelse versie wordt vertolkt door Zac Efron.
* Willem doet ook de stem van Peter Pevensie in de Nederlandse versie van de film The Chronicles of narnia: The Lion, The Witch and the Wardrobe, (in het nederlands De Kronieken Van Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkast) in de Engelse versie wordt deze vertolkt door William Moseley
* Willem doet ook de stem van 'Sam Dullard' in de Nickelodeon-serie Rocket Power.
* De tekst van Halfway There komt letterlijk uit de aflevering 'Bring On The Night' uit seizoen 7 van Buffy the Vampire Slayer (televisieserie). Het gaat hier om een gesprek tussen The First en Spyke.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
Telkens als hij praat moet ik denken aan de Squid van Rocketpower
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef JortK het volgende:
Zie ook hier:
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Headhunterz
hebben ze dan echt niks beters te doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)heken-aanpakken.html
als ze praten over 123 dB dan is dat, meen ik ergens te hebben gelezen, op 1 meter van de geluidsinstallatie af dus zeg maar gewoon vooraan bij het podium. daar staan vaak veel mensen, dus is inderdaad wat aan de hoge kantquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
gedeeltelijk wel, maar als je graag naar een feest wilt en je weet dat de muziek (te) hard staat zal je er dat niet van weerhouden om te gaan...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:10 schreef nattermann het volgende:
Over die decibellen etcetera: is dat niet een beetje je eigen verantwoordelijkheid? Ik bedoel, als ik naar een feestje ga waar ik verwacht dat de muziek érg hard staat, dan zorg ik er voor dat ik mijn oordoppen bij me heb...
Heb de FP niet gelezen maar CU + aanhang is ook zown schijnheilig zooitje. De kern van dit idee is misschien dan nog niet zo slecht maar erger me er altijd zo aan dat deze groep continue hun religieuze conservatieve normen en waarden als de standaard voor onze maatschappij er doorheen probeert te drukkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef ElDani het volgende:
Als ik trouwens zo reacties peil (ook op de frontpage) beginnen ze overigens allemaal over hoe slecht de CU wel niet is, terwijl ik dat nou juist totaal niet interessant vind welke partij het voorstelt (als de PVV het deed zullen ze het wel weer een goed idee vinden).
Die samen met WS en HHZ vind ik niet zo denderend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik kan niet wachten op die nieuwe release van NC. (deze & deze)
Zin om het keihard uit mn speakers te laten blazen.
die hoop ik op emporium te horenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:14 schreef Sethje het volgende:
Gisteren zino geweest, J&W en HHZ, was toch wel erg vet, J&W weer een paar nieuwe dingen, die samenwerking met dbstf blijft wel zo fucking dik, niet normaal
Heb je je nog een beetje vermaakt in Groningen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ken mensen (ook dj's) die al volledige nummers hebben, dus per ongeluk uitgelekt is het niet.
Ik denk dat Acti al wat 'lekker-makertjes' heeft uitgedeeld zodat men alvast honger krijgt ...
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |