quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef Noxa het volgende:
[..]
Trance Generators - Do Not Follow The Leaders (weet nog niet wat ik er van vind...)
het is ook een eker in juni geweest maar ik dnek dat zany het te druk heeft met zijn tour ofzo.. altijd 1 v/d beste feesten van het jaar geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat is toch altijd een mei?????
Vond het wel een mooi moment om jou en Dollie te herenigenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
het is ook een eker in juni geweest maar ik dnek dat zany het te druk heeft met zijn tour ofzo.. altijd 1 v/d beste feesten van het jaar geweest
Je bent uitgenodigd voor het feestje van de Matrixx.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig dat Emporium volgende week al is
Jeuh Emporium.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
al sinds zaterdag 2 mei geen hardstyle meer gehoord met uitgaan, wel beetje thuis en in de auto, dus gelukkig dat Emporium volgende week al is
Dolliequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vond het wel een mooi moment om jou en Dollie te herenigen![]()
Maar dat laat zich dan even op zich wachten
misschien heb ik vanavond nog wel een lege 7 minuten om dit te gaan bekijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
wie wil er ook 7 min van zijn leven verspillen?
Ik kliktequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
7:47 verspilt hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dollie![]()
Tenminste 1 feest of concert in het jaar waar de nederlandse ticketsites niet overbelast van zullen rakenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef DutchChef het volgende:
Mooie locatie daar in Australië, 'on the outskirts of the bleu mountains, surrounded by water'. Goeie anthem ook, leuk zomers deuntje erin.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het uitverkocht is
Whaha, willem weet de artiestennaam van zijn collega niet eens....Wildstylerzquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dollie![]()
Zal wel met opzet zijn geweest maar dat zul je zelf vast wel wetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha, willem weet de artiestennaam van zijn collega niet eens....Wildstylerz
Toen ben ik maar gestopt met kijken
Volgens ''insiders'' die ook actief zijn op GHF zou het (en ik quote) ''At least 5 stages'' zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze het op 1 area houden....
Anthem is chill, vooral dat piano stukje is heer-lijk zomers
Welke ''vorig jaar''? Dit is de eerste maalquote:
Ik vind het wel droog.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zal wel met opzet zijn geweest maar dat zul je zelf vast wel weten
Ik heb 'm halverwege afgezet... wat een bullshit... Maar wel een luizenleven
Hehe dat was wel het mooiste stukje jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind het wel droog.
HHZ: We zitten hier met de Wildstylerz..
WS: Het is Wildstylez...
*stilte*
HHZ: Okay..!
Liefst zou ik na de time-out gaan maar ik ken niemand met een auto die erheen gaat en toevallig met die auto in de buurt van nijmegen komt.. Iemand hier op Fok?quote:
ja daar wou n maat van mij ook heen, dnb, hardcore en dubstep...klinkt goed, maar is te ver en geen slaapplek in rotjeknorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef Sc0tTy het volgende:
vanavond geen hardstyle voor mij, ik ga lekker drum 'n bassen in watt, word echt gekkehuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |