Zat er heel erg over na te denken om te gaan.. Toch niet gegaan en wezen poolen..quote:Op zondag 24 mei 2009 06:17 schreef mstx het volgende:
SWAT was leuk![]()
Zoals gewoonlijk weer dik geluid bij Outland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:19 schreef ElDani het volgende:
Over desperate gesproken..
Wist je dat er in Australië een prijs is te winnen om naar DefQon NL te gaan?
En wist je dat iemand hiervoor, tijdens een voetbal wedstrijd, uitgezonden op tv en met 90.000 man in het stadion, DIT deed?Die gaat zeker winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik twijfel ook nogquote:
lopend en zwemmendquote:Op zondag 24 mei 2009 15:29 schreef Ruuub het volgende:
SWAT was lekker idd
Jongens.. hoe kan ik het goedkoopst naar Sydney?
Klinkt goed ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe Noisecontrollers
duisterik hou er wel van
(beetje ene prophecy vibe in de eerste tonenen maar dat is niets engatiefs)
Teequee - Popcornquote:
[sarcasm mode]quote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
of
Die mid is bijna idem aan Teequee - Popcorn![]()
Nja goed je snapt mijn puntquote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Teequee - Popcorndude.. die melodie is door beiden geleend van een veel ouder nummer namelijk:
en idd weinig echte klappers maar de zomer moet nog beginnen dus ik maak me geen zorgen...
maar choirs,put some grace,sonic sabotage,dark symphony, rock that party zijn toch wat voorbeelden van plaatjes die voor mij toch echt welzijn
en nog even een ondergewaardeerde plaat:
Dat zijn idd wel fijne plaatjes, maar toch, de laatste tijd (half vorig jaar, nu dit jaar) is t geen briljante periode, een shitload aan platen, waarvan maar weinig echt goed, en veel 'eenheidsworsten'quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en idd weinig echte klappers maar de zomer moet nog beginnen dus ik maak me geen zorgen...
maar choirs,put some grace,sonic sabotage,dark symphony, rock that party zijn toch wat voorbeelden van plaatjes die voor mij toch echt welzijn
Dat is idd een erg fijn plaatje, goeie film ook (Taken), waar je erg weinig over hoort...quote:
Als dat al niet meer kan tegenwoordigquote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef mstx het volgende:
Wat is dat SWAT anthem een fail trouwens... die vocals"Spin that shit"
Mmm weet niet echt of ik hier mee moet instemmen of er tegenin moet gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef LeonH het volgende:
Zie het verschil tussen HHZ en Alpha Twins bijvoorbeeld.
de melodie vind ik ook niets mis mee maar die vocals zoals mstx zeiquote:Op maandag 25 mei 2009 10:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Als dat al niet meer kan tegenwoordig..
Zeiken om niks imo, die plaat is best wel dik.
En het vergelijken met Hardstyle Leeft![]()
.
Nee precies. Ik hoor ook liever zijn oudere werk. Maar heb het nu even niet over donkerdere HS of lichte.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mmm weet niet echt of ik hier mee moet instemmen of er tegenin moet gaan.
Ik had dit topic eerder al gepost dat ik de oude HHZ platen wel lekker vind en nog wel weer wil horen, maar de nieuwe dingen me gewoon niet echt liggen. Teveel van het 'wel erg goed scorende' zelfde.
En A2 is natuurlijk wel een heel ander genre in de HS, rauwer, harder..
En bij HHZ ging het pas 'fout' na zijn contract bij Scantraxxxxx, dus voor A2 is het nog even afwachten...
Dat had ik er eigenlijk ook bij moeten vermelden ja. De frequentie van de platen en daarin heb je helemaal gelijk hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nee precies. Ik hoor ook liever zijn oudere werk. Maar heb het nu even niet over donkerdere HS of lichte.
Ik doel meer op kwaliteit en de frequentie van platen uitbrengen.
Alpha Twins brengen minder vaak een plaat uit, maar vind ik kwalitatief dik in orde (buiten die vocals in In Time maar dat vergeef ik ze)
HHZ daarentegen brengt om de 3 weken weer een nieuw plaatje uit maar het is altijd maar hetzelfde en na 2 luisterbeurten totaal niet meer boeiend...
Dat vind ik niet eigenlijk. Hij heeft in zijn scantraxxperiode echt gouden platen gemaakt als Rock civilization, forever az one, subsonic scantraxx reloaded en nu laatsts die remix van rate reducerquote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef CrustyClown het volgende:
En bij HHZ ging het pas 'fout' na zijn contract bij Scantraxxxxx, dus voor A2 is het nog even afwachten...
Te downloaden op de betere sitesquote:1. ABW & Rephex - Nuclear (ABW's Atomic Mix)
2. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Loves The Reversed Bass Mix)
3. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax Anthem 2008)
4. Hardstyle Guru - The Counter
5. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
6. Frontliner - Warphole
7. Noisecontrollers - Hocus Pocus
8. Zany - Animated Audio
9. The Pitcher - New World
10. The R3bels meets Zatox - Choirs
11. Stephanie - Love Dub
12. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
dit is waarquote:Op maandag 25 mei 2009 12:37 schreef NLS04 het volgende:
Trouwens een wildstylez heeft ook nooit last gehad van het beruchte scantraxx syndroom. Eigenlijk vind ik al zijn platen vet tot supervet met uitzonder van die numbers remix en pleasure (wel goed gemaakt maar niet mijn smaak).
Geen sneak voor je favo fok'kertjesquote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef LeonH het volgende:
Oehja, mijn Mythica remix is zo goed als af. Vanavond even op de mail naar de heren van Mythica
1 juni smijt ik 'm op mijn youtube kanaal
Ik vind 'm eigenlijk wel lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef LeonH het volgende:
Die Phil Ty remix van Infinity is echt te triest voor woorden![]()
Ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk wel lekker![]()
Gewoon herkenbaar en gewoon vrolijk.... dus bij mij gaat de radio dan altijd net iets harder
Mysteryland wordt hem voor mij niet, de andere 3 welquote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef kmaestro het volgende:
En zaterdag gaat mijn festival seizoen eindelijk beginnen![]()
Emporium, DefQon en Decibel al geboekt, zou mooi zijn als Mysteryland er nog bij komt
I Will Growlquote:Op maandag 25 mei 2009 13:29 schreef T_Killer het volgende:
ik was gister the fresh prince aan het kijken, toen kwam dit stukje:
Ik dacht al dat me de tekst bekend voorkwam, t origineel is: Jennifer Holliday - And I'm Telling You I'm Not Going. Vond het wel grappig
can you feel the bass?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Zatox - So High doet het nog steeds voor mij
Alle VETTE tracks zijn nieuw als WEB (los verkrijgbaar, that is).quote:CD1:
1. Dragan - Imitate
2. Noisecontrollers - Attack Again
3. D-block & S-te-fan - Shallow Planet
4. Crypsis - Tuatara
5. Frontliner - Rollin
6. Qatje S - Geen Haar Beter
7. Dj Ruthless - Gers
8. Danielle Mondello vs Express Viviana - It's A Fine Day
9. A-lusion Meets Scope Dj - Between The World
10. Max B Grant - My Way
11. Ran-d vs Adaro - Defect Your Brain
12. Zany & The Pitcher - Guardian Angel
14. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hard Bass 2009 Anthem)
15. Wildstylez - Music Or Noize
16. Zany ft Donkey Rollers - Metro
17. Headhunterz - The Fear Of Darkness
18. Zany - Animated Audio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |