Zat er heel erg over na te denken om te gaan.. Toch niet gegaan en wezen poolen..quote:Op zondag 24 mei 2009 06:17 schreef mstx het volgende:
SWAT was leuk![]()
Zoals gewoonlijk weer dik geluid bij Outland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:19 schreef ElDani het volgende:
Over desperate gesproken..
Wist je dat er in Australië een prijs is te winnen om naar DefQon NL te gaan?
En wist je dat iemand hiervoor, tijdens een voetbal wedstrijd, uitgezonden op tv en met 90.000 man in het stadion, DIT deed?Die gaat zeker winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik twijfel ook nogquote:
lopend en zwemmendquote:Op zondag 24 mei 2009 15:29 schreef Ruuub het volgende:
SWAT was lekker idd
Jongens.. hoe kan ik het goedkoopst naar Sydney?
Klinkt goed ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe Noisecontrollers
duisterik hou er wel van
(beetje ene prophecy vibe in de eerste tonenen maar dat is niets engatiefs)
Teequee - Popcornquote:
[sarcasm mode]quote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
of
Die mid is bijna idem aan Teequee - Popcorn![]()
Nja goed je snapt mijn puntquote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Teequee - Popcorndude.. die melodie is door beiden geleend van een veel ouder nummer namelijk:
en idd weinig echte klappers maar de zomer moet nog beginnen dus ik maak me geen zorgen...
maar choirs,put some grace,sonic sabotage,dark symphony, rock that party zijn toch wat voorbeelden van plaatjes die voor mij toch echt welzijn
en nog even een ondergewaardeerde plaat:
Dat zijn idd wel fijne plaatjes, maar toch, de laatste tijd (half vorig jaar, nu dit jaar) is t geen briljante periode, een shitload aan platen, waarvan maar weinig echt goed, en veel 'eenheidsworsten'quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en idd weinig echte klappers maar de zomer moet nog beginnen dus ik maak me geen zorgen...
maar choirs,put some grace,sonic sabotage,dark symphony, rock that party zijn toch wat voorbeelden van plaatjes die voor mij toch echt welzijn
Dat is idd een erg fijn plaatje, goeie film ook (Taken), waar je erg weinig over hoort...quote:
Als dat al niet meer kan tegenwoordigquote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef mstx het volgende:
Wat is dat SWAT anthem een fail trouwens... die vocals"Spin that shit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |