abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:07:47 #77
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69062119
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:01 schreef Smart_ass het volgende:
Misschien hoopte ze dat je het uit zou maken ofzo.
Zeker weten.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_69062850
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef danny25 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu bijna 5 jaar iets met mijn vriendin en ze is een paar maanden geleden met een andere jongen naar bed geweest,ik heb haar dit vergeven omdat ik super veel van haar hou maar nu is het probleem dat ze het zich zelf niet kan vergeven omdat ze vind dat ze alles wat we hadden kapot heeft gemaakt.Ik heb haar gezegt dat ze zich niet meer schuldig hoeft te voelen en dat ik het haar vergeven heb en dat er een streep onder gezet moet worden omdat ze nu wel genoeg is gestraft maar dat kan ze niet.Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan maar ze houd van me en wil graag bij me zijn.Wat kunnen we hier aan doen?

MvG Danny 25
Klinkt nogal paradoxaal !
nothing will change without a rebel
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:57:29 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_69063414
Het is geen open relatie lijkt me en dan heb je een soort niet-vreemdgaan-contract.

Ik denk dat dit iets is dat jullie altijd zal achtervolgen en dat het nooit meer zal worden wat het geweest is.

Ik zou als ik jou was proberen een tijdje geen contact met haar te hebben. Dan kom je er pas echt achter of ze echt bij je terug wil komen. Gaat ze weer met een andere dude in de tussentijd, dan kun je zelf raden hoe "belangrijk" je bent voor haar.
pi_69063536
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:05 schreef Double-Helix het volgende:
dump die kanker hoer,wat is jouw probleem man,idioot.
Ondanks de stellige mening moet ik het er wel mee eens zijn.

Hoe onevenwichtig wil je je relatie hebben.
pi_69063554
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:57 schreef Ixnay het volgende:
Het is geen open relatie lijkt me en dan heb je een soort niet-vreemdgaan-contract.

Ik denk dat dit iets is dat jullie altijd zal achtervolgen en dat het nooit meer zal worden wat het geweest is.

Ik zou als ik jou was proberen een tijdje geen contact met haar te hebben. Dan kom je er pas echt achter of ze echt bij je terug wil komen. Gaat ze weer met een andere dude in de tussentijd, dan kun je zelf raden hoe "belangrijk" je bent voor haar.
Hou de eer aan jezelf.
pi_69063683
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef danny25 het volgende:
Hallo,
Ik heb nu bijna 5 jaar iets met mijn vriendin en ze is een paar maanden geleden met een andere jongen naar bed geweest,ik heb haar dit vergeven omdat ik super veel van haar hou maar nu is het probleem dat ze het zich zelf niet kan vergeven omdat ze vind dat ze alles wat we hadden kapot heeft gemaakt.Ik heb haar gezegt dat ze zich niet meer schuldig hoeft te voelen en dat ik het haar vergeven heb en dat er een streep onder gezet moet worden omdat ze nu wel genoeg is gestraft maar dat kan ze niet.Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan maar ze houd van me en wil graag bij me zijn.Wat kunnen we hier aan doen?

MvG Danny 25
die vriendin van je liegt dat ze barst, jij denkt dat ze heel die tijd verdrietig is omdat ze zich schuldig voelt?, die meid wil gewoon weg van jou maar zij speelt dit op een smerige manier, ze wil eigenlijk juist dat het uitgaat, ze houdt meer van haar neukertje, wedden dat als het uit is dat ze meteen bij haar neukertje zit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')