Die red ik dus echt niet. Voor mij dus hiermee geen try before you die.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon veel speeksel erbij gebruiken, is het zo opgelost.en schoon is het bitje
Wat heb je opgepoetst? Je skills kunnen het niet zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef riames het volgende:
zo heb de boel weer lekker opgepoetst en ga nu ff lekker streamen t is me weeeeeer gelukt haha tot laaaaaaters
Welke serienummer heeft jouw pop? De mijne heeft geen tandenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef Pek het volgende:
[..]
In de praktijk springen we meestal samen onder de douche en gaan daar verder, terwijl wel elkaars tanden poetsen
je zit hier een topic te verzieken door offtopic te zijn wegwezen nu, dank uquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
zegt veel over bepaalde mensen .....iemand dood wensen en btw ik ben al zestig hoor misschien komt je wens wel uit ben wel zestig maar voel me piepjong en mn hersens zijn beter dan de meesten van jullie haha doe t daar maar mee kneuzen
Had Sly niemand beters kunnen sturen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef riames het volgende:
en naar mn vriendjes op nl ff mn verslag uitbrengen doei
Ik ben wel weer lekker uitgerust.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben je toe aan een middagdutje ?
Nee kennelijk niet, dit was het beste wat ze haddenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Had Sly niemand beters kunnen sturen?
in de mededelingen las ik dat er wel degelijk staat niet mee kletsen is verwijderen dus misschien eens lezen als jij er wel op kon komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Danny is een FOK!ker, die heeft zwarte humor.
riames is een 60-jarige kleuter die gaat huilen als hij/zij wordt tegengesproken
GP was echt een leuk forum, kleinschalig, maar leuk, totdat ze m'n account verwijderd hadden na kritiek op hun formaat. Sja, dan zoek je zelf ruzie imho.
Best schattig toch, dat hij zijn oma stuurt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Had Sly niemand beters kunnen sturen?
dat doe ik ook, maar niet de onderbroeken van mijn manquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
slipjes was ik altijd in de douche.
Misschien even wat leestekens zodat de zin wel leesbaar is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef Quinty. het volgende:
[..]
in de mededelingen las ik dat er wel degelijk staat niet mee kletsen is verwijderen dus misschien eens lezen als jij er wel op kon komenipv alles persoonlijk naar je toe trekken en andere fora's zwart maken om zelf hier beter uit de bus te kunnen komen
maar goed ieder z'n ding
Als dit de top was, dan wil ik geloof ik niet weten wat de bottom daar isquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet, dit was het beste wat ze hadden
Lijkt TBO wel. Het is de bedoeling dat de Fok community groter wordt. Dus ophouden met mensen wegtreiteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
je zit hier een topic te verzieken door offtopic te zijn wegwezen nu, dank u
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
Jongens, ik zit op mijn werk. FF dimmen met die leuke toespelingen.
Ja, of niet uitgebreid zoenen. Of het moet me op dat moment zo weinig kunnen schelen..... maar dat heb ik eerder op andere momenten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij rent 's ochtends eerst naar de badkamer om je mond te schrobben voordat je je uitleeft in ochtendseks?
Oh, ik wist niet dat dat in de regels stond. My bad...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef Quinty. het volgende:
[..]
in de mededelingen las ik dat er wel degelijk staat niet mee kletsen is verwijderen dus misschien eens lezen als jij er wel op kon komenipv alles persoonlijk naar je toe trekken en andere fora's zwart maken om zelf hier beter uit de bus te kunnen komen
maar goed ieder z'n ding
Ik vind de FOK! community eigenlijk wel groot genoeg. Nog wat groter en ik krijg last van mijn rug!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Lijkt TBO wel. Het is de bedoeling dat de Fok community groter wordt. Dus ophouden met mensen wegtreiteren.
Zou hij nou ook z'n familie naar huis sturen als ze hem tegenspreken op z'n verjaardag oid?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef Pek het volgende:
[..]
Best schattig toch, dat hij zijn oma stuurt?
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach ik vergroot het wat uit....
het gaat erom dat hij tenminste nog probeert om méér van die bunker te maken dan janken en klagen!
Dat heb ik op elk moment als er seks in het spel isquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Of het moet me op dat moment zo weinig kunnen schelen..... maar dat heb ik eerder op andere momenten.
Pardon?? Ophouden met wegtreiteren?? Riames zit alleen maar te trollen, dat heeft niets te maken met FOK! groter laten worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Lijkt TBO wel. Het is de bedoeling dat de Fok community groter wordt. Dus ophouden met mensen wegtreiteren.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die red ik dus echt niet. Voor mij dus hiermee geen try before you die.
En sommige 'toevoegingen' moet je simpelweg niet willen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de FOK! community eigenlijk wel groot genoeg. Nog wat groter en ik krijg last van mijn rug!
Kopijkatquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik op elk moment als er seks in het spel is.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, van onder én boven een putlucht is vaak iets teveel van het goede
wel opletten he, ik had haar eerder al verwezen naar een topic waar ze ongestoord kan posten, maar hier is het de COS, commentaar op de streams en dat zie ik deze dame niet doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik vind het een puik idee om dat soort types hier weg te pesten. Maar het is onmogelijk om haar weg te pesten, dan moet je eerst door die enorme plaat beton voor haar kop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hahaha, flikker bijna van m'n stoel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon?? Ophouden met wegtreiteren?? Riames zit alleen maar te trollen, dat heeft niets te maken met FOK! groter laten worden.
Als je als tennisclub meer leden wilt hebben, en er zitten 3 nieuwe bij die niets anders doen dan expres de ramen van de kantine inslaan, dan ga je toch ook niet roepen "ja maar we willen meer leden, dus we kunnen ze niet royeren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |