quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij rent 's ochtends eerst naar de badkamer om je mond te schrobben voordat je je uitleeft in ochtendseks?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat om de intentie. Hij doet het echt niet voor de "goede gesprekken" hoor.
Mocht dat zo zijn, dan mocht hij wat mij betreft ook naar huis. De goede gesprekken houdt hij maar met zijn vriendin, maar ik vrees dat het ook zuigen zal zijn
Danny is een FOK!ker, die heeft zwarte humor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Quinty. het volgende:
[..]
[..]
volgens mij vergeet je 1 berichtje er waren meer mensen die het grappig vonden --ook fokkers![]()
hoor bobje
Hoe oud je bent boeit niet zo, je gedraagt je als een puber met een IQ van 80.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
zegt veel over bepaalde mensen .....iemand dood wensen en btw ik ben al zestig hoor misschien komt je wens wel uit ben wel zestig maar voel me piepjong en mn hersens zijn beter dan de meesten van jullie haha doe t daar maar mee kneuzen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mogen ze dan misbruik maken van Jeroen ?
Zouden meer mensen moeten doen, van onder én boven een putlucht is vaak iets teveel van het goedequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij rent 's ochtends eerst naar de badkamer om je mond te schrobben voordat je je uitleeft in ochtendseks?
slipjes was ik altijd in de douche.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
yep, lekker de ondergoed op de hand wassen, doe ik in de vakantie ook altijd
Dat is toch ook smerig, ze had ook op het toilet na het plassen en verschonen een washandje erdoor heen kunnen halen niemand die het zag ze heeft toch ook moeten plassen al die dagen en haar tampon of maandverband moeten wisselen, of zie ik dat nou verkeerd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef sunny16947 het volgende:
Goh....nu is het part of the game. Topics vol over hoe smerig het wel niet was dat Renate niet ging douchen terwijl ze ongesteld was.
Het is hier dus ook hoe de wind waait waait mijn petje.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon verdergaan waar je een paar uur daarvoor bent gebleven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Pek het volgende:
Zouden meer mensen moeten doen, van onder én boven een putlucht is vaak iets teveel van het goede
Klopt, maar sommige mensen blijven het proberen (lees Jeroen).quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je kunt alleen zuigen als iemand anders zich LAAT zuigen!
Dus uit het piepelemientje van je vriendin komt een putlucht?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Pek het volgende:
Zouden meer mensen moeten doen, van onder én boven een putlucht is vaak iets teveel van het goede
Dat is waar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Drank maakt meér schoon dan je lief is!
Careful what you wish for... You know the rulesquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef Spooky4u het volgende:
Soms hoop je dat Danny ook een slaaitje uithaald hier bij sommige
In de praktijk springen we meestal samen onder de douche en gaan daar verder, terwijl wel elkaars tanden poetsenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon verdergaan waar je een paar uur daarvoor bent gebleven.
Laat me raden: Handdoekje eronder en na de ejaculatie meteen onder de douche springen?
zloang de anderd dat maar doet he, zelf heb je er niet zo'n last vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef Spooky4u het volgende:
Soms hoop je dat Danny ook een slaaitje uithaald hier bij sommige
Veel plezier op de sociale werkplaats!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef riames het volgende:
zo heb de boel weer lekker opgepoetst en ga nu ff lekker streamen t is me weeeeeer gelukt haha tot laaaaaaters
Ja, maar ik breng het met een omwegquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Careful what you wish for... You know the rules
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |