ik vind niet dat de redactie hoeft te waarschuwen dat peter er een paar heeft weggegooid, mág wel hoor, ik maak er geen halszaak vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan moeten ze hen erop attenderen dat Peter er een paar in de prul heeft gegooid. Anders zou het wel heel flauw zijn als er per ongeluk 1 in een doosje is achtergebleven, mee eens?
nee niet mee eens, moeten ze maar beter oplettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan moeten ze hen erop attenderen dat Peter er een paar in de prul heeft gegooid. Anders zou het wel heel flauw zijn als er per ongeluk 1 in een doosje is achtergebleven, mee eens?
Hoe wil jij nou gebak bij Appie kopen ? Je komt niet eens boven de toonbank uit !quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef riames het volgende:
nou bob als ik gebak wil koop ik wel bij appie happie koop gelijk n pallet extra zakdoekjes voor je lief he?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
Als er nou wat meer tijd was...
[ afbeelding ]
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als je gewend bent om trouw te poetsen, dan voelt dat niet fijn, zo'n ongewassen mond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, maar hun zijn gewoon te verwend en ze willen ergens over zeuren dan poets je een dag niet en aan wie je echt een hekel hebt, blaas je die de hele tijd lekker in het gezicht.
en als peter echt Naam wilt maken moet ie straks de eiffeltoren met 1 klap van tafel vegen, dan vind ik hem pas stoer, niet dat gezeur en geleuter van hem.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:24 schreef BobbyRond het volgende:
Goed... riames, je wint
Ik ga weer verder COS'sen!
had je er wel een lekker sausje bij??? krijg echt hongerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel weer lekker
maar heb nu net mij kibbelingetjes op
Klopt.. Maar dat geld ook voor douchen, roken, buitenlucht..etc...etc...etc...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als je gewend bent om trouw te poetsen, dan voelt dat niet fijn, zo'n ongewassen mond.
commentaar op / over bobby kan in zijn naamtopic, hier hebben we het over de streamsquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:24 schreef riames het volgende:
volgens mij is bobby opgeknapt van n glaasje spraakwater haha goed gedaan jochie
Ga eens dood ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef riames het volgende:
goed zo bob gewoon reageren tobbert haha val je vanzelf door de mand haha
ach kom nou toch, ze zitten in de Bunker, niet in de Efteling.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als je gewend bent om trouw te poetsen, dan voelt dat niet fijn, zo'n ongewassen mond.
Leg dat Ria Mes maar eens uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
commentaar op / over bobby kan in zijn naamtopic, hier hebben we het over de streams
Zo'n koude douche voelt ook niet fijn, als je warm gewend bent. Een zelfgebakken brood voelt ook niet fijn, als je een warme bakker gewend bent. Drie dagen met dezelfde jeans doen voelt ook niet fijn, als je normaliter elke dag een schone spijkerbroek aantrekt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Dan is het geen treiteren. Maar hij doet iig niet erg zijn best om iemand te laten blijven. Wat toch de opzet was met die boete van 2500.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik lees vaak dat Jeroen treitert..
Vind helemaal niet dat hij treitert... Hij houd mensen spiegels voor en confronteert ze met hun eigen zwakheden, onzin, uitlatingen en gedrag.
Dat sommigen dat niet trekken... Tja... Die moeten maar eens bij hunzelf te raden gaan!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
...Een zelfgebakken brood voelt ook niet fijn, als je een warme bakker gewend bent. ....
Jammer dan. Part of the game.
En nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat jij geen keukenprincess betekend niet dat iedereen daar zo over denkt!
AAAAAH, you found my hidden weakness!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk Bobster.
[ afbeelding ]
Dus toch een 50-jarige huisvrouw? Maar die gooien toch altijd metquote:
Iemand die er eerst uit wil om zn gel, dan om peuken, dan om tandpasta en dan om het douchen. . .die vindt daarna ook wel weer iets anders om mee te dreigen. Zou ik ook geen energie in stoppen, vertrek maar met je grote bek, doei!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan is het geen treiteren. Maar hij doet iig niet erg zijn best om iemand te laten blijven. Wat toch de opzet was met die boete van 2500.
En niet douchen als je ongesteld bent is ook niet fijn. Maar ja part of the game.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n koude douche voelt ook niet fijn, als je warm gewend bent. Een zelfgebakken brood voelt ook niet fijn, als je een warme bakker gewend bent. Drie dagen met dezelfde jeans doen voelt ook niet fijn, als je normaliter elke dag een schone spijkerbroek aantrekt.
Jammer dan. Part of the game.
Ik snap je...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan is het geen treiteren. Maar hij doet iig niet erg zijn best om iemand te laten blijven. Wat toch de opzet was met die boete van 2500.
Ach jij dook in ieder geval niet je bed in...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:30 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
AAAAAH, you found my hidden weakness!
Yep. Het zou niet mijn spel zijn om aan mee te doen, maar zo is het in feite wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef sunny16947 het volgende:
En niet douchen als je ongesteld bent is ook niet fijn. Maar ja part of the game.
bij Petra (peter maar iemand had er Petra van gemaakt vanmorgen hahaha ) krijg ik toch de neiging om dat sjaaltje iets strakker aan te trekken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand die er eerst uit wil om zn gel, dan om peuken, dan om tandpasta en dan om het douchen. . .die vindt daarna ook wel weer iets anders om mee te dreigen. Zou ik ook geen energie in stoppen, vertrek maar met je grote bek, doei!
Marielin had gewoon kunnen douchen, Eline deed het toch ook?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En niet douchen als je ongesteld bent is ook niet fijn. Maar ja part of the game.
Ik heb nog steeds nachtmerries van die kutpuzzel hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach jij dook in ieder geval niet je bed in...
Dit is de variant die geen hoofdletters noch punten en komma's gebruiktquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Dus toch een 50-jarige huisvrouw? Maar die gooien toch altijd met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zuigt gewooon.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik lees vaak dat Jeroen treitert..
Vind helemaal niet dat hij treitert... Hij houd mensen spiegels voor en confronteert ze met hun eigen zwakheden, onzin, uitlatingen en gedrag.
Dat sommigen dat niet trekken... Tja... Die moeten maar eens bij hunzelf te raden gaan!
Mogen ze dan misbruik maken van Jeroen ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Het zou niet mijn spel zijn om aan mee te doen, maar zo is het in feite wel.
En je kan er altijd nog een natte lap doorheen halen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Marielin had gewoon kunnen douchen, Eline deed het toch ook?
Of in een pannetje wassenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Het zou niet mijn spel zijn om aan mee te doen, maar zo is het in feite wel.
En je kan er altijd nog een natte lap doorheen halen.
weet niet of je mosterd lekker vindtquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je er wel een lekker sausje bij??? krijg echt honger
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand die er eerst uit wil om zn gel, dan om peuken, dan om tandpasta en dan om het douchen. . .die vindt daarna ook wel weer iets anders om mee te dreigen. Zou ik ook geen energie in stoppen, vertrek maar met je grote bek, doei!
Dus er zijn verschillende soorten, jezus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is de variant die geen hoofdletters noch punten en komma's gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |