oh jammer, had zo een trek in een moorkop, zo een grote met een plakje banaan eropquote:
Verdoriequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan ben je belazert, wij als Figuranten community krijgen al meer pp.
Klopt, zelfs houtskool schijnt te kunnen. Ja, mij is als kind het e.e.a. bijgebracht qua overleven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een doek, wat zout en water werkt inderdaad ook.
Maar dan moet er eerst een handleiding + instructie video gemaakt worden.
Dat klinkt wel weer lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh jammer, had zo een trek in een moorkop, zo een grote met een plakje banaan erop
Als er nou wat meer tijd was...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het begint er al op te lijken:
[ afbeelding ]
Bobby is een opblaaspop. Een opblaasbobby, dus. En eigenlijk zijn wij allemaal plastic fantastic versies van Danny.quote:
ik vind niet dat de redactie hoeft te waarschuwen dat peter er een paar heeft weggegooid, mág wel hoor, ik maak er geen halszaak vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan moeten ze hen erop attenderen dat Peter er een paar in de prul heeft gegooid. Anders zou het wel heel flauw zijn als er per ongeluk 1 in een doosje is achtergebleven, mee eens?
nee niet mee eens, moeten ze maar beter oplettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan moeten ze hen erop attenderen dat Peter er een paar in de prul heeft gegooid. Anders zou het wel heel flauw zijn als er per ongeluk 1 in een doosje is achtergebleven, mee eens?
Hoe wil jij nou gebak bij Appie kopen ? Je komt niet eens boven de toonbank uit !quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef riames het volgende:
nou bob als ik gebak wil koop ik wel bij appie happie koop gelijk n pallet extra zakdoekjes voor je lief he?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
Als er nou wat meer tijd was...
[ afbeelding ]
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als je gewend bent om trouw te poetsen, dan voelt dat niet fijn, zo'n ongewassen mond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, maar hun zijn gewoon te verwend en ze willen ergens over zeuren dan poets je een dag niet en aan wie je echt een hekel hebt, blaas je die de hele tijd lekker in het gezicht.
en als peter echt Naam wilt maken moet ie straks de eiffeltoren met 1 klap van tafel vegen, dan vind ik hem pas stoer, niet dat gezeur en geleuter van hem.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:24 schreef BobbyRond het volgende:
Goed... riames, je wint
Ik ga weer verder COS'sen!
had je er wel een lekker sausje bij??? krijg echt hongerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel weer lekker
maar heb nu net mij kibbelingetjes op
Klopt.. Maar dat geld ook voor douchen, roken, buitenlucht..etc...etc...etc...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als je gewend bent om trouw te poetsen, dan voelt dat niet fijn, zo'n ongewassen mond.
commentaar op / over bobby kan in zijn naamtopic, hier hebben we het over de streamsquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:24 schreef riames het volgende:
volgens mij is bobby opgeknapt van n glaasje spraakwater haha goed gedaan jochie
Ga eens dood ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef riames het volgende:
goed zo bob gewoon reageren tobbert haha val je vanzelf door de mand haha
ach kom nou toch, ze zitten in de Bunker, niet in de Efteling.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk is eerlijk, als je gewend bent om trouw te poetsen, dan voelt dat niet fijn, zo'n ongewassen mond.
Leg dat Ria Mes maar eens uitquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
commentaar op / over bobby kan in zijn naamtopic, hier hebben we het over de streams
Zo'n koude douche voelt ook niet fijn, als je warm gewend bent. Een zelfgebakken brood voelt ook niet fijn, als je een warme bakker gewend bent. Drie dagen met dezelfde jeans doen voelt ook niet fijn, als je normaliter elke dag een schone spijkerbroek aantrekt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |