De manier om die zwakheden bespreekbaar te maken slaat niet erg aan. Dat zou Jeroen na 16 dagen toch moeten weten met zijn psychologie van de koude grond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik snap je...
Ik denk echter dat hij probeert de zwakheden bespreekbaar te maken, als iemand daar nou eens op in zou gaan... Dan zou dat voor diegene zelf en voor het groepsproces bevorderlijk kunnen zijn
Maar janken en ontkennen..... dat heeft nog nooit iemand geholpen...
Eehmm... Op tandpasta en douchegordijnen ná dan
Ik zou zeggen stemmen maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand die er eerst uit wil om zn gel, dan om peuken, dan om tandpasta en dan om het douchen. . .die vindt daarna ook wel weer iets anders om mee te dreigen. Zou ik ook geen energie in stoppen, vertrek maar met je grote bek, doei!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De manier om die zwakheden bespreekbaar te maken slaat niet erg aan. Dat zou Jeroen na 16 dagen toch moeten weten met zijn psychologie van de koude grond.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
zegt veel over bepaalde mensen .....iemand dood wensen en btw ik ben al zestig hoor misschien komt je wens wel uit ben wel zestig maar voel me piepjong en mn hersens zijn beter dan de meesten van jullie haha doe t daar maar mee kneuzen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel grappig trouwens dat ik door zowel de No-Lifers als de Golden-Pissers gehaat wordt
volgens mij vergeet je 1 berichtje er waren meer mensen die het grappig vonden --ook fokkersquote:
Het is maar een uitleg en geen legitimatie voor de overlevers. Ik zeg alleen dat het knap vervelend kan aanvoelen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n koude douche voelt ook niet fijn, als je warm gewend bent. Een zelfgebakken brood voelt ook niet fijn, als je een warme bakker gewend bent. Drie dagen met dezelfde jeans doen voelt ook niet fijn, als je normaliter elke dag een schone spijkerbroek aantrekt.
Jammer dan. Part of the game.
Noemen ze dat niet seniel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
ben wel zestig maar voel me piepjong
Of je piepelemientje wassen met water uit een kookpannetje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Yep. Het zou niet mijn spel zijn om aan mee te doen, maar zo is het in feite wel.
En je kan er altijd nog een natte lap doorheen halen.
Niet je leeftijd en je IQ door de war gooien...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
zegt veel over bepaalde mensen .....iemand dood wensen en btw ik ben al zestig hoor misschien komt je wens wel uit ben wel zestig maar voel me piepjong en mn hersens zijn beter dan de meesten van jullie haha doe t daar maar mee kneuzen
En daar hebben de anderen dus meestal geen zin in, en geef ze eens ongelijk. Ik vind het nogal pretentieus van Jeroen dat hij denkt dat de anderen aan hém hun zwakheden moeten tonen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je kunt alleen zuigen als iemand anders zich LAAT zuigen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is maar een uitleg en geen legitimatie voor de overlevers. Ik zeg alleen dat het knap vervelend kan aanvoelen.
Ik snap ook niet dat mensen kunnen zoenen als ze hun tanden nog niet gepoetst hebben (en dan bedoel ik echt bekken).
Ik vind Jeroen niets bijzonders en kijk niet tegen hem op. Ik zou het zeker niet accepteren als hij meent mij een spiegel te moeten voorhouden of zou proberen over mijn grenzen te gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De manier om die zwakheden bespreekbaar te maken slaat niet erg aan. Dat zou Jeroen na 16 dagen toch moeten weten met zijn psychologie van de koude grond.
ach, je gebruikt een leesbril voor tussen de regels.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
Misschien moet je dan je enorme intelligentie op een ander forum tentoonspreiden. Wij zijn geen match voor jouw enorme (levens)wijsheid.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
Je hebt het meervoud van kneus wél goed, dus misschien is er nog hoopquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef riames het volgende:
Gewoon veel speeksel erbij gebruiken, is het zo opgelost.en schoon is het bitjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is maar een uitleg en geen legitimatie voor de overlevers. Ik zeg alleen dat het knap vervelend kan aanvoelen.
Ik snap ook niet dat mensen kunnen zoenen als ze hun tanden nog niet gepoetst hebben (en dan bedoel ik echt bekken).
Dan moeten ze er niet op in gaan... Dan is jeroen ook snel uitgepraat...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar hebben de anderen dus meestal geen zin in, en geef ze eens ongelijk. Ik vind het nogal pretentieus van Jeroen dat hij denkt dat de anderen aan hém hun zwakheden moeten tonen.
Jij rent 's ochtends eerst naar de badkamer om je mond te schrobben voordat je je uitleeft in ochtendseks?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
Het gaat om de intentie. Hij doet het echt niet voor de "goede gesprekken" hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik snap je...
Ik denk echter dat hij probeert de zwakheden bespreekbaar te maken, als iemand daar nou eens op in zou gaan... Dan zou dat voor diegene zelf en voor het groepsproces bevorderlijk kunnen zijn
Maar janken en ontkennen..... dat heeft nog nooit iemand geholpen...
Eehmm... Op tandpasta en douchegordijnen ná dan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen niets bijzonders en kijk niet tegen hem op. Ik zou het zeker niet accepteren als hij meent mij een spiegel te moeten voorhouden of zou proberen over mijn grenzen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |