Ach, we maken allemaal fouten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik werk ook bij een callcenter voor de loterij.
Dus?...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:07 schreef Banzaiaap het volgende:
Tis klaagbaak.
Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
En hoe weet jij dit? Ben jij zo'n iemand? Of lul je zoals gewoonlijk gewoon uit je nek.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Callcentermedewerkers zijn meestal mensen die niet goed genoeg uitzien of gebreken hebben waardoor ze niet in "front-office" functies kunnen acteren.
Neem het ze niet kwalijk
Nee. In het echt heet ik Bomil-Dikkie.quote:
"veel" is relatief hequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of studenten die voor simpel en weinig werk veel geld verdienen.
Is je achternaam IRL?quote:
Vertel ze alstublieft dat ze me niet moeten storen bedanktquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Is dat niet haram?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Triggershot het volgende:
Ja, ze hebben in de lunchruimte alleen ham en spareribs.quote:
Hier had ik gewoon opgehangenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"veel" is relatief he
Ik vind het heerlijk om die mensen af te blaffen en ze het liefst allerlei dingen toe te wensen.
Ik zal het even schetsen (naam callcentermedewerker is fictief en ik heet in real ook niet BoWa - C= Callcentermedewerker B=ik):
18:00: Boswachter is just bezig een lekkere pan spaghetti met zelfgemaakte saus te maken. Het culinaire wonder uit Limburg is net bezig om zijn brouwsel af te ronden met een ........
*TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNGGGGG*
B: Huize Boswachter, goedenavond
C: Goedenavond. Postcodeloterij met Sanne Sillekens ! Gefeliciteerd meneer !
B: Huh, met wat![]()
C: Ik mag U namens de postcodeloterij een prachtige aanbieding doen. Dit is niet voor iedereen weggelegd !
Snelle geld bij een callcenter?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef MervinMinky het volgende:
Tja ik ken ook zulke gasten die voor het snelle geld Callcenter doen mij vragen waarom ik daar ook niet ga werkenIk wil ergens werken waar het werk leuk is om te doen en niet voor het snelle geld om dat meteen weer uit te geven aan drank op zaternacht.
ayip.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:26 schreef Bomil het volgende:
[..]
Vertel ze alstublieft dat ze me niet moeten storen bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |