quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is allemaal onderdeel van het grote complot tegen hem. De redactie laat hem het douchegordijn jatten, om het vervolgens niet terug te geven. Allemaal om Peter te pesten. Zo doortrapt. Maar Peter heeft het allemaal in de gaten, dat daar even geen illusies over bestaan!
maar dan maakt het geen deel uit van de toren. kun je het net zo goed weggooien. dan maakt het ook geen deel uit van de toren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
je kunt wat je 'over' hebt toch op de ondergrond plakken?
Marielin. Daar was hij gisteren al mee bezig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef kahaarin het volgende:
Ik vraag me af op wie Jeroen zijn pijlen gaat richten als Peter weg is.
u vraagt wij draaien!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:14 schreef -sabine- het volgende:
Kan iemand ff een oude Petercap neerzetten?
Kweet niet meer zo goed hoe die gozerd er uitzag.
Jupsquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gezond verstand met positieve instelling.
Het is zo simpel...
Ik zit er al een tijd over te twijfelen, maar met het aanzien van de streams neig ik steeds meer naar een serieuze stoppoging voor mezelf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gemiep over het roken is te irritant voor woorden, als je 3 sigaretten per dag krijgt dan verdeel je dat gewoon, die paar uur tussenpauze is wel te overzien.
Ze worden vooral zo chagrijnig van hun eigen gezeik over diezelfde sigaretten.
En ja, ik rook ook![]()
Dus dat!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dan maakt het geen deel uit van de toren. kun je het net zo goed weggooien. dan maakt het ook geen deel uit van de toren.
Het zijn natuurlijk geen architecten die vooraf even berekenen op welke schaal ze moeten bouwen om de exacte hoeveelheid stokjes te gebruiken. Wmb mogen ze de opdracht wel afronden in de geest van de opdracht. Als ze in de buurt van het totaal aantal stokjes komen zou ik 't al wel ok vinden. maar goed, misschien komt er nog wel een poll over. Ik vind wel dat het reëel moet blijven en de opdrachten ook daadwerkelijk haalbaar moeten zijn.
nee maar dat is wel vermeld, ben het vegetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stond er ook nog een eindtijd bij ?
edit : Ik zie dat het antwoord zojuist al is gegeven.
nah, pas om 19:50 is het interessant. Het kan nu werkelijk nog alle kanten op.quote:
Engquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:14 schreef -sabine- het volgende:
Kan iemand ff een oude Petercap neerzetten?
Kweet niet meer zo goed hoe die gozerd er uitzag.
Van Jeroen kan ik dat nog dromen.
Daarom vind ik het zo interessant.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
nah, pas om 19:50 is het interessant. Het kan nu werkelijk nog alle kanten op.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dan vraag ik me af wie dan als ze het halen die vijfde biefstuk krijgtquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgenmiddag 15.00 uur dacht ik.
Edit: toch 14.00 uur
danny gooi er effe wat eurie's tegen aan en geef die peter effe 1000 min stemmen..........quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Als ze echt veel teveel over houden mogen ze van mij ook de arc de triomphe of het louvre nabouwenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Danny het volgende:
[..]
maar dan maakt het geen deel uit van de toren. kun je het net zo goed weggooien. dan maakt het ook geen deel uit van de toren.
Het zijn natuurlijk geen architecten die vooraf even berekenen op welke schaal ze moeten bouwen om de exacte hoeveelheid stokjes te gebruiken. Wmb mogen ze de opdracht wel afronden in de geest van de opdracht. Als ze in de buurt van het totaal aantal stokjes komen zou ik 't al wel ok vinden. maar goed, misschien komt er nog wel een poll over. Ik vind wel dat het reëel moet blijven en de opdrachten ook daadwerkelijk haalbaar moeten zijn.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef FuTilE het volgende:
Genoeg gelamed weer, ik ga maar es even wat nuttige dingen doen...
waarom? ik ben wel benieuwd of hij ook echt gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef bunkerman het volgende:
[..]
danny gooi er effe wat eurie's tegen aan en geef die peter effe 1000 min stemmen..........
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dan vraag ik me af wie dan als ze het halen die vijfde biefstuk krijgt
Hmm, gevoelsmatig denk ik dat haar aanpakken hem geen goed zal doen, als hij haar aan het huilen krijgt of ook wegjaagt dan vermoed ik dat hij dat wel gaat zien in de stemmen. Marielin is dan wel een zeurtje maar een vrouw/meisje aanpakken is imho geen goed idee voor zijn votes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Marielin. Daar was hij gisteren al mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |