Die gaat de rest van de dag roepen dat het zooo lekker was en ze helemaal opgeknapt isquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of ze zijn haar zo zat dat dit een manier is om haar 10 min stil te krijgen.
Nee, klopt... dat vraag ik me ook al een tijdje af, vanavond om kwart voor 8 is al vroeg zat...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen al zo vroeg beginnen te betalen/stemmen?
Ben ik nou zo slim, of .............................
Dan keur je dat goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat denk je dan in hemelsnaam, als je op die optie stemt?
Dan denk je 'IK ben in control!'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Die gaat de rest van de dag roepen dat het zooo lekker was en ze helemaal opgeknapt is
Kijken of het kan..quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beiden toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Eliminatie of exit waar praten we nou over?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef 5thencounter het volgende:
Eliminatie of exit waar praten we nou over?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, klopt... dat vraag ik me ook al een tijdje af, vanavond om kwart voor 8 is al vroeg zat...
Jij doet toch precies hetzelfde.Elke post zit je te zeuren over Marilien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef NrTH het volgende:
10 min. warm douchen...
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Eline
»Niemand 2 Votes
»Eline 3 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Marielin 8 Votes
»Peter 2 Votes
»Pim 1 Votes
Bah, krijgt weer die zure zeikerd het extraatje, blijkbaar zijn er toch mensen die van herhalend gezeur houden.
Ja die chantage had alláng afgestraft moeten worden.. maar wát is nou eliminatie? vuurpeleton? vrijwillige exit?quote:
Er zijn er ook nog steeds een paar goed jaloers op Eline die wél weet hoe je mannen om je vinger kan winden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij doet toch precies hetzelfde.Elke post zit je te zeuren over Marilien.
Weet nog goed toen wij dat bij Eline deden![]()
Toen waren we jaloers en vond je dat raar![]()
Wanneer het dus in je straatje past mag het en anders vind je dat zulke mensen de sfeer verzieken.
Beetje dubbel met wat je nu zelf steeds doet.
Eliminatie is de officiële exit. Die in The Bunker dus 'eliminatie' heet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ja die chantage had alláng afgestraft moeten worden.. maar wát is nou eliminatie? vuurpeleton? vrijwillige exit?
Jeroen mag dat vinden, er staat echter niets in de regels daarover dus Peter mag dit gewoon, toch? Dat Jeroen wel een beetje gelijk heeft doet niets af aan het feit dat Peter in deze doen en laten kan wat hij wil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef mazaru het volgende:
LOL!
Jeroen: "2 x 12 uur aanvragen, en 2 x er in blijven. Ik vind het kritisch."
Nou gewoon, die wordt standrechtelijk geëxecuteerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die chantage had alláng afgestraft moeten worden.. maar wát is nou eliminatie? vuurpeleton? vrijwillige exit?
Dat die jaloers waren is ook maar een eigen invulling die niet per definitie waar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:52 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog steeds een paar goed jaloers op Eline die wél weet hoe je mannen om je vinger kan winden.
Das waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat die jaloers waren is ook maar een eigen invulling die niet per definitie waar hoeft te zijn.
Het ligt er alleen zo dik bovenop bij sommigen, als die dan ook nog zo hard over de rooie ( ;x ) gaan als dat wordt gezegd, dan bevestigd dat wel wat voor mij ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat die jaloers waren is ook maar een eigen invulling die niet per definitie waar hoeft te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |