gratis nieuwe poll zonder credits dan neem ik aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, de situatie veranderd dus kan er een nieuwe poll in? Of een alternatieve sanctie? Je hebt wel met mensen te maken dus ik kan me voorstellen dat als de situatie dermate anders wordt, er een ander besluit genomen kan en mag worden? In samenspraak met de streamers natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Versailles, er is altijd wel een oplossing te bedenken toch?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of er volgt gewoon geen exit als Peter zelf vertrekt. En de stemmen dan ook niet op nul, gewoon laten staan zonder Peter in de lijst.
dat zou niet correct zijn. We hebben gestemd op vandaag een exitronde. Exitrondes staan natuurlijk los van vrijwillige vertrekken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of er volgt gewoon geen exit als Peter zelf vertrekt. En de stemmen dan ook niet op nul, gewoon laten staan zonder Peter in de lijst.
Dan nog liever een poll waarbij de streamer kan bepalen of na uitvoer van de vorige poll de situatie gewenst is of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
gratis nieuwe poll zonder credits dan neem ik aan?
op exits moet je vooraf anticiperen natuurlijk. Alleen als een sanctie echt onuitvoerbaar is geworden kun je niet anders. Maar om nou omwille van het voorkomen van saaie streams sancties tegen te houden? Ik zou niet voor zijn, laat ik het zo zeggen.
Ok, daar kan hij het ook van hebben.quote:
Inderdaad, zonder credits, op een vrijwillige exit kun je niet anticiperen en saaie streams kun je imho voorkomen door er een opdracht in te gooien, sancties tegenhouden is voor mij ook een brug te ver maar ze aanpassen kan natuurlijk wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:37 schreef Danny het volgende:
[..]
gratis nieuwe poll zonder credits dan neem ik aan?
op exits moet je vooraf anticiperen natuurlijk. Alleen als een sanctie echt onuitvoerbaar is geworden kun je niet anders. Maar om nou omwille van het voorkomen van saaie streams sancties tegen te houden? Ik zou niet voor zijn, laat ik het zo zeggen.
Nee, want dan hebben de mensen die op Peter gestemd hebben, voor jan met de korte achternaam gestemd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef NrTH het volgende:
10 min. warm douchen...
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Eline
»Niemand 2 Votes
»Eline 3 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Marielin 8 Votes
»Peter 2 Votes
»Pim 1 Votes
Bah, krijgt weer die zure zeikerd het extraatje, blijkbaar zijn er toch mensen die van herhalend gezeur houden.
Ga wel ff een stem op Eline uitbrengen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef NrTH het volgende:
10 min. warm douchen...
»Niemand 2 Votes
»Eline 3 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Marielin 8 Votes
»Peter 2 Votes
»Pim 1 Votes
Bah, krijgt weer die zure zeikerd het extraatje, blijkbaar zijn er toch mensen die van herhalend gezeur houden.
Of ze zijn haar zo zat dat dit een manier is om haar 10 min stil te krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef NrTH het volgende:
10 min. warm douchen...
»Niemand 2 Votes
»Eline 3 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Marielin 8 Votes
»Peter 2 Votes
»Pim 1 Votes
Is hij dan verplicht om 12 uur te blijven? Niemand kan hem binnen die muren houden als hij dat niet wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Dementor het volgende:
Peter heeft zijn 12 uur te laat aangevraagd om eerder dan de exit te mogen vertrekken.
Dan "injecteert" de redactie toch gewoon vanmiddag een zak vol min-credits in de database. Dan zijn we van alle problemen af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Dementor het volgende:
Peter heeft zijn 12 uur te laat aangevraagd om eerder dan de exit te mogen vertrekken.
Goed zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ga wel ff een stem op Eline uitbrengen.
Dat moet een douche van zure regen worden danquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef NrTH het volgende:
10 min. warm douchen...
»Niemand 2 Votes
»Eline 3 Votes
»Jeroen 0 Votes
»Marielin 8 Votes
»Peter 2 Votes
»Pim 1 Votes
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:42 schreef Disana het volgende:
»Poll sluit 15 mei 14:00 uur
3 Votes
Er zijn dus echt mensen die op die laatste 'optie' stemmen. Dat mag wel eens veranderd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |