Wat is de stand?quote:
Dankje Rip, ik heb even hardop gelachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
Niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen, stop toch eens door alle watjes, nerds en lelijke autisten nice guys te noemen. Vrouwen willen heus wel een aardige man, maar liever niet als ie nooit wat zegt, altijd beige broeken met een gestreken vouw door zijn moeder draagt of denkt je te moeten vervelen met verhalen over zijn dungeons & dragons groepje.
Das waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ideaal, ware het niet dat er nog gradaties tussen zitten. En dan heb ik het verschil tussen vrouwen nog niet eens aangeraakt.
Nee, een goede balans scheppen voor de perfecte chemie tijdens het uitgaan is vooral een kwestie van kans geloof ik.
Das half FOK!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
uitgaan om lol te maken/hebben zal al een wereld van verschil makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:44 schreef halfbearad het volgende:
Nee, een goede balans scheppen voor de perfecte chemie tijdens het uitgaan is vooral een kwestie van kans geloof ik.
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordtquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Hemelsvaartdag, mits mooi weer, pre-vondelpark meet.
Hence al die "nice guys finish last" zeurdersquote:
Over exact een weekquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??
Over 1 week precies toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer is het hemelvaartsdag dan??
aahh tuurlijk... dat is een werkdag voor mij... had het kunnen wetenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordt
ik denk dat het voornamelijk zit in de persoonlijkheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, maar hetzelfde geldt voor de dames hoor! Waarom zijn veel vrouwen een muurbloem? Omdat je met een kop als een afgekloven soepkip nou eenmaal niet opgemerkt wordt
jajaja je maatjes hebben je op de gastenlijst gezet... we weten hetquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ben wel Woensdagavond in de Melkweg, the infadels, dus of ik heel erg fit ben Donderdag is een tweede.
Je gaat jezelf toch niet categoriserenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
Hmm...
Ik weet niet welke categorie ik ben...
Ik denk op het eerste oogopslag hufter, maar wanneer je me beter leert kennen toch de nice guy
Dat is dus helemaal kut
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jajaja je maatjes hebben je op de gastenlijst gezet... we weten het
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahh tuurlijk... dat is een werkdag voor mij... had het kunnen weten
Ik voel me bepaald geen muurbloempje hoor. Maar dat ligt 'm niet zo zeer in uiterlijk, maar ook veel in spontaniteit denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
sjorriequote:
Hoe jij het noemen wil, ik noem het typeren...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:54 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet categoriseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |