meh... ik heb persoonlijk weinig met Spanjequote:
superactief zal idd nog wel even duren, maar lopen kan wel met kind op je rug toch? gewoon zo'n stevige rugdrager kopen? en lopen kan je ook zo actief maken als je wilquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
meh... ik heb persoonlijk weinig met Spanje![]()
ik vind Frankrijk fijner.![]()
Tico ja lijkt mij ook leuk. Zal er de komende jaren wel niet inzitten hier haha maar och. Ik hou wel van actieve vakanties, surfen, klimmen, mountainbiken, kanovaren dat soort dingenheerlijk!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef skadhd het volgende:
In Zweden ga ik kayaken en wandelen! Jeuj.
Wel in mn uppie nu, maar toch
jah lopen gaan we ook zeker doen, maar eerst maar es zien of die schijtluis van mij wel op vakantie durft volgend jaar met klein kindquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
superactief zal idd nog wel even duren, maar lopen kan wel met kind op je rug toch? gewoon zo'n stevige rugdrager kopen? en lopen kan je ook zo actief maken als je wil
neuh we hadden plannen voor juni, vakantie. Maar dat gaat waarschijnlijk niet door (hertentamens...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef pinquit het volgende:nee maar dat zou ik ook niet durven denk ik. nouja nú wel, maar in juli niet meer denk ik
![]()
niet bevallen als ik op lowlands ben he?
Beide keren toen ik hoogzwanger was mocht ik van die van mij niet eens mijn eigen stad uit want hij wou geen andere stad op het paspoortquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah lopen gaan we ook zeker doen, maar eerst maar es zien of die schijtluis van mij wel op vakantie durft volgend jaar met klein kind![]()
voorlopig durft ie ook niet nu met mij op vakantie, bang dat ik in t buitenland ga bevallen...
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Beide keren toen ik hoogzwanger was mocht ik van die van mij niet eens mijn eigen stad uit want hij wou geen andere stad op het paspoort
liever niet als je t nie erg vindtquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef skadhd het volgende:
Ik bied op 27 augustus.
Ik heb iets met 27, dus zorg maar dat je tot dan je benen bij elkaar houdt.
oeh dat vind k wel een mooie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef pinquit het volgende:
of als je t de 17e doet, dan scheelt ze precíes 3,5 jaar met max
We hebben een vouwwagen gekocht en het is heerlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lekker Troel en hebben jullie nu een andere tent of caravan gekocht?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef skadhd het volgende:
Huup! als je op 21 april bevalt scheelt ze 24 jaar met mij![]()
dat kan al niet meer denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
die onthou ik voor de tweede dan goed?
jah volgend jaar dan zwanger raken ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat kan al niet meer denk ikdan zou je zwanger moeten worden terwijl je nog zwanger bent
![]()
omg daar ben je in 1 uur uitgekeken yoquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh dat vind k wel een mooie!![]()
![]()
ja ik denk dat wij een weekje weg in Nederland doen precies als mn schoonouders hun 5-daagse tour van pittoresk Naaldwijk gaan doen.geen grapje overigens
I know!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
omg daar ben je in 1 uur uitgekeken yo
Als je ruim wilt liggen heb je voor 6 personen plek (2 tweepersoons bedden en 2 eenpersoonsbedden), maar met een beetje krapliggen kunnen er 3 in de 2 persoons, maar dat is niet echt aan te raden voor een lange vakantie.quote:
Oh gezellig, ik zal de koffie met gebak klaarzettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
I know!!
en dan mag jij raden wie ze daarna bezig mag houden?
overigens stond een niet nader te noemen kustplaatsje onder DH ook op de reisbeschrijving
mag ik mee weg?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh gezellig, ik zal de koffie met gebak klaarzetten
Ik ben dan toevallig wel net weg, is dat erg?
Zo, m`n zeep staat uit te harden, morgen of overmorgen in plakken snijden dan kan het gaan rijpen tot zeep. Lekkere olijfoliezeep met havermout voor het scrubeffect en lavendel
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:.
Pinq, ik ga Lowlands dit jaar missenga het niet redden met oppas voor 2 kinderen een heel weekend, Peaceman gaat wel en ik ga wel een dag naar Pinkpop.
Nouja, sleurhut mag je al niet altijd trekken en dat is een groot log geval. Wij mogen zonder E-rijbewijs allebei deze vouwwagen trekken en in de stalling in de winter neemt het veel minder ruimte in dan een caravan natuurlijk. Een caravan is natuurlijk wel warmer omdat het geen tentdoek is maar wat dikkere "muren", maar je kan in een caravan ook nooit zoveel kinderen kwijt. Ook bij een caravan kun je wel een voortent en een luifel opzetten, maar je zult daarnaast voor zoveel personen met bijzettentjes moeten gaan werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
dus het is groter dan een standaard sleurhut?
Weet niet of je een Schlecker in de buurt hebt? Die hebben een soort Nivea van hun eigen merk (AS). qltel heeft ook zo'n droge huid en die kan zowat nergens tegen maar dat werkt goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik ben juist opzoek naar een gezichtscreme voor droge en gevoelige huid. Mijn nivea is op en net als de vorige 2 zwangerschappen verwacht ik dat ik weer een hele droge gezichtshuid krijg.
hahahhaaquote:quote]Op donderdag 14 mei 2009 11:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het Carltonhotel
Wel mooi hoor daar niet van, maar het staat in Naaldwijk
Echt?!quote:Zeep die van loog en olie/vet gemaakt is moet rijpen ja, anders krijg je brandwonden en da`s niks voor je gevoelige velletje
bij mij werkt vaseline intensive rescue heel goed. ik gebruikt gewoon de 'moisture locking' bodylotion voor mijn gezicht. en bij eczeemplekken werkt 'verlichtende en herstellende balsem' echt súpergoedquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik ben juist opzoek naar een gezichtscreme voor droge en gevoelige huid. Mijn nivea is op en net als de vorige 2 zwangerschappen verwacht ik dat ik weer een hele droge gezichtshuid krijg.
Ja ik herken het helemaal.. maar het komt inderdaad wel goed. Het zal wel even raar zijn dat Peaceman een heel weekend weg is, dat ben ik helemaal niet gewend. Dan een heel weekend alleen met 2 kinderen, ik denk dat we allemaal leuke dingen gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef pinquit het volgende:
[..]komt wel goed joh. ik heb t ook 3 jaar gemist. maar ik had de behoefte ook niet heel erg toen max nog een beeb was
wel dat heimwee-achtige gevoel als de rest wel ging en ik thuis bleef zitten
je kent het vast wel, hetzelfde gevoel als je weer naar huis gaat
Wel heel blij dat ik weer ga
Dat moet je zelf doen.quote:
bio-oilquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ze willen er wel het maximaal haalbare uitslepen he? Arme jijquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
[
[..]
hahahhaa![]()
![]()
mja ik gok dat er geboekt wordt zodra de bevalling begonnen is dus dat ik ook niet meer weg kan ofzo. Of anders misschien rond de uitgerekende datum.
Ochja we zien wel I guess.
[..]
Echt?!oooh dat klinkt wel erg dramatisch gelijk
brrr... hoelang moet zoiets rijpen dan? *nieuwsgierig
Hij gaat al 7 jaar aaneengesloten en wil graag de 10 volmaken... hij gaat eigenlijk nooit ergens alleen ergens naartoe, dus ik vond het prima dat hij gaat. Hij gaat met vrienden nu. Hij houdt me wel met sms op de hoogtequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef pinquit het volgende:
omg ik lees nu pas dat peaceman wel gaatwat gemeen
Wij betalen 150 euro aan stalling. Dan valt de leukigheid van het huisje wel meequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogge! Boodschappen weer binnen. Wij overwegen sterk onze 8 persoons (!) vouwwagen te verkopen.Ik vind het een drama, met dat ding.
wel lekker dat je van de vloer slaapt en alles ontzettend handig enzo. Maar dat rijden naar de bestemming (sukkelen meer
) en de ruimte die hij het hele jaar inneemt, of het geld wat je weggooit aan stalling. Daarvan kan ik ook een leuk huisje huren
![]()
Maar véééééél ruimte en makkelijk op te zetten.
En de kosten voor de vakantie natuurlijk meegerekend.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij betalen 150 euro aan stalling. Dan valt de leukigheid van het huisje wel mee
hahaha nu ik het zo teruglees met mijn quote erbij is t net of ze aan mij gaat likken om te zien of t goed is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht al waar gaat ze aan likken????! Maar het is zeep. Ik vond het al zo'n rare zin.
Ik hoef niet zo nodig een campinggevoel hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:
hahaha idd![]()
kun je bellen blazen![]()
Buuf dan zou ik dus geen wagen kopen... ik vind het persoonlijk ook niets dat gezeul met zo'n ding. En je kunt hem wel stallen ergens maar dan zit je wel altijd aan dezelfde plaats vast dat zou voor mij ook niet hoeven.
Huisjes huren, bungalow-tenten of mobile-homes kan ook dan toch? Geeft net zo goed een camping gevoel
True, maar die kosten heb je ongeacht waarmee je gaat natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En de kosten voor de vakantie natuurlijk meegerekend.Twee weken ergens leuk kost een paar centen. óók met de vouwwagen.
ghehehequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig een campinggevoel hoor.We hadden m omdat je redelijk goedkoop met alle kinders bij je op vakantie kon (twee tweepersoonsbedden, onderslaaptentjes, het campingbed kon in de wagenbak staan, met kind ernaast ook nog, ideaal) maar nu willen ze toch een eigen tent enzo en slaat al die ruimte niet echt ergens meer op. en die kar trekken he.
bleeeeeh,
Het stallen van een vouwwagen is het ding dus in de winter ergens neerplempen hequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:
hahaha idd![]()
kun je bellen blazen![]()
Buuf dan zou ik dus geen wagen kopen... ik vind het persoonlijk ook niets dat gezeul met zo'n ding. En je kunt hem wel stallen ergens maar dan zit je wel altijd aan dezelfde plaats vast dat zou voor mij ook niet hoeven.
Huisjes huren, bungalow-tenten of mobile-homes kan ook dan toch? Geeft net zo goed een camping gevoel
Dat ken ik jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen van de mensen in kleine koepeltentjes die zichzelf weer meer die-hard vonden dan mensen met een sleurhut enzo![]()
ik had het ook niet over de winterstalling, ik had het meer over bijvoorbeeld Tico's verhaal dat zij de caravan in zuid-frankrijk hebben staan zodat ze niet daarheen hoeven te rijden elk jaar met die auto.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Het stallen van een vouwwagen is het ding dus in de winter ergens neerplempen heIn de zomer zet je het ding gewoon op op een camping naar keuze
Het rijden met dat ding draai ik serieus mijn hand niet voor om. OK, je mag wat minder hard (maar tegenwoordig ook alweer 90), maar ik vind het heerlijk. Maar, ik ben inderdaad wel een echte kampeerder, van kinds af aan eigenlijk elk jaar op de camping gezeten (en Bert ook), wellicht dat dat meespeelt
Huisjes huren is leuk, maar dan voor een weekendje ofzo en je kan natuurlijk wel zo'n tent huren, maar dat kost ook klauwen vol met geld en dan heb ik liever mijn eigen spulletjes
Maar dan heb je wel alles erop en eraan inclusief animatieteam en dergelijke waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik ga niet naar een camping omdat het goedkoper is, ik betaal bijna 70 euro per nacht voor een camping plaats. Ik ga omdat ik het gewoon echt helemaal leuk vind. Mijn idee van zomervakantie.
ah ok ik dacht dat je een sta plaats op een camping had.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:50 schreef Ticootje het volgende:
Oh, maar mijn caravan staat daar ook gewoon gestald. We kunnen ook de caravan ophalen en verder rijden naar Italie ofzo.
Ook zoiets moois: wij hebben een toiletruimte in de vouwwagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik wil ook het liefst naar een camping toe en idd voor de kinderen. Als je kinderen een leuke vakantie hebben dan heb jij dat ook. Of dat nou in een stacaravan, sleurhut, vouwwagen of tent is. Mijn man houdt wel van enige luxe maar ik ben als kind ook gewoon met de sleurhut op de camping geweest, en nog eentje zonder toilet. Toen we heel klein waren hadden we zo een emmer met deksel voor de nachtelijke plasjes.
Wij zitten nu een aantal plekjes van het toiletgebouw af en ik denk dat ik dat wel overleefquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Toilet in de caravanvond ik wel heerlijk toen ik zwanger was en echt van het een op andere moment opeens heel nodig moest plassen.
Mocht je toevallig die kaartjes al wel gekocht hebben omdat je niet wist dat je niet kon...quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Pinq, ik ga Lowlands dit jaar missenga het niet redden met oppas voor 2 kinderen een heel weekend, Peaceman gaat wel en ik ga wel een dag naar Pinkpop.
Ligt eraan op wat voor soort camping je staatquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef huuphuup het volgende:
ik ga altijd naakt naar het toilet (slaap naakt). dat is op een camping toch wel een hele andere belevenis
Ik las reanimatieteam.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel alles erop en eraan inclusief animatieteam en dergelijke waarschijnlijk
die nieuwe telefoon waar ik een beetje naar aan het kijken was, moet maar even wachtenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:22 schreef Lois het volgende:
Ik denk steeds dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht ET maar dan weet ik het weer, nieuwe naaidingessen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef owlet het volgende:
Pfff.... ik zit al zo lang te wachten op een moment waarop ik in mijn eentje in de stad ben om mijn neus weer opnieuw te laten piercen dat ik nu in staat ben om de kinderen in te pakken en ze mee te nemen naar de piercingshop![]()
Maar ja, da's ook weer zo wat hè. "lieverd, blijf maar even wachten op dit stoeltje, mama gaat even haar neus laten prikken". Hoewel, eigenlijk kan het best wel..hmmmm.... twijfel twijfel....
gewoon meenemen joh, heb ik ook al ekele keren gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:34 schreef owlet het volgende:
Pfff.... ik zit al zo lang te wachten op een moment waarop ik in mijn eentje in de stad ben om mijn neus weer opnieuw te laten piercen dat ik nu in staat ben om de kinderen in te pakken en ze mee te nemen naar de piercingshop![]()
Maar ja, da's ook weer zo wat hè. "lieverd, blijf maar even wachten op dit stoeltje, mama gaat even haar neus laten prikken". Hoewel, eigenlijk kan het best wel..hmmmm.... twijfel twijfel....
Nee Peaceman was dit jaar ook laat, zodat hij niet eens meer mee kon doen met de vroege vogelactie. Als hij alsnog niet gaat ivm omstandigheden, zal ik aan je denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef skadhd het volgende:
[..]
Mocht je toevallig die kaartjes al wel gekocht hebben omdat je niet wist dat je niet kon...
Hier iemand die ze heul graag wil..
goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef Mibos2 het volgende:
Vicky hoe gaat het met je nieuwe speeltje?
ik vind op vakantie gaan heerlijk maar naar huis gaan is ook lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:08 schreef Koosje het volgende:
Wij gingen ook nooit op vakantie. Vond ik niet erg want ik wist niet beter eigenlijk. Heeft wel geresulteerd in dat ik nu nog steeds niet graag op vakantie ga. Al dat gedoe.. Ik ben net zo graag thuis.
Al is Toscane wel heel erg prachtig eigenlijk..
oh lekker danquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef Mibos2 het volgende:
Dat gaat wel goedkomen. Mijn lief heeft het Studio Sport deuntje er gisteravond opgezet en als nu zijn iPhone gaat dan komt het. Heel fijn
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:30 schreef Ynske het volgende:
wij gingen vroeger altijd richting Scandinavië op vakantie
Disney, is dat ook nog leuk om zonder kinderen naar toe te gaan?
tja ligt eraan... Ik ben stapelgek op Disney, ben er 5x zonder kind geweest en 1x met. Ik zou zo weer gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:30 schreef Ynske het volgende:
Disney, is dat ook nog leuk om zonder kinderen naar toe te gaan?
ik was er in juli, 45 graden in de schaduw, zat in Hurghada, had geen zin om 5 of 6 uur in een stinkbus te zitten om naar Cairo of uhh hoe heet dat andere gehucht, te gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ja idd die mensen zijn niet echt leuk... maar het land is te mooi om niet te gaan. Enne niet naar de pyramides geweestzoooo mooi, en de Sfinx
Dat andere gehucht heet Luxor, ik denk dat je dat bedoelt. Wij hebben dat toen wel gedaan zowel naar Cairo als Luxor en nooit spijt van gehad... wij waren er ook in juli/augustus. Hurghada is wel een mooie badplaats vind ik. En idd de onderwaterwereld is daar prachtig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik was er in juli, 45 graden in de schaduw, zat in Hurghada, had geen zin om 5 of 6 uur in een stinkbus te zitten om naar Cairo of uhh hoe heet dat andere gehucht, te gaan.
oh ja Luxorquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat andere gehucht heet Luxor, ik denk dat je dat bedoelt. Wij hebben dat toen wel gedaan en nooit spijt van gehad... wij waren er ook in juli/augustus. Hurghada is wel een mooie badplaats vind ik.
aha, wij zaten destijds in Three Corners Empire volgens mij, niet aan het strand, maar konden de weg oversteken en dan naar het privestrand van Three Corners Village.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Bovenwater minder mooi, wij hadden daar een prachtig resort met 3 privéstranden iets buiten Hurghada, daar konden we ons prima vermaken en waren wat minder in Hurghada zelf.
Ow ja dan beleef je het wel iets anders.... volgens mij heb ik dat hotel toen wel gezien. Ik weet zelf helemaal niet meer hoe het hotel heette waar wij zaten, maar daar heb ik wel meer last van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
aha, wij zaten destijds in Three Corners Empire volgens mij, niet aan het strand, maar konden de weg oversteken en dan naar het privestrand van Three Corners Village.
ja oversteken was een ramp.. langs al die winkeltjes waar je bijna naarbinnen gesleurd werd...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja dan beleef je het wel iets anders.... volgens mij heb ik dat hotel toen wel gezien. Ik weet zelf helemaal niet meer hoe het hotel heette waar wij zaten, maar daar heb ik wel meer last van.
ja want in 1 dag redt je het bijna niet..quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Ynske het volgende:
ow en als je dan disney zegt, ga je dan ook gewoon meteen voor meerdere dagen?
iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad meerdere dagen en voor de tijd aanstrepen wat je perse wilt zien.... en daar als eerste naartoe gaan.
whaha ja ik kon er niet opkomenquote:
Barcelona en London wil ik oko nog wel graag naartoe, Rome of Venetie staan ook nog op het lijstje.quote:Ik wil dolgraag een keer naar Egypte, en dan niet naar een badplaats. Eurodisney staat ook nog op ons verlanglijstje, en zo heb ik er nog wel een paar. Parijs, Londen, Barcelona, allemaal prachtige plaatsen die ik graag eens aan Iris zou willen laten zien.
Dan ga ik wel een kopje suiker lenen bij de buurmanquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Estrys het volgende:
En met het andere oog George bekijken die ligt te zonnen in zijn achtertuin.
Ja zeg ik kan er ook niks aan doen dat George Clooney nou eenmaal mijn buurman isquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind George Clooney wel een mooie man, maar ook weer niet zooo mooi. Er zijn mooiere mannen...
Als ik een tip mag geven: Rome!! Ik vond het zoveeeel mooier als Venetië.
Ik kom wel voor de andere dingen hoor, is meer dan genoeg. De buurman is gewoon een extraatje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zeg ik kan er ook niks aan doen dat George Clooney nou eenmaal mijn buurman is![]()
Graag of niet hoor.
Rome, que bello
Ipv een sigaretje na afloop een nespressootjequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
oh ik zou graag eens een keertje met hem een nespressootje of meer doen
Ik lust geen nespresso ;P helemaal geen koffie oid trouwens. Alleen thee....quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
zeg wat doen jullie allemaal met mijn buurman???quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Ipv een sigaretje na afloop een nespressootje
Nou nu nog niks....quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
zeg wat doen jullie allemaal met mijn buurman???
Misschien heeft die leuke roodharige dokter uit Greys ook wel een vakantiehuis in Italië?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef Lois het volgende:
[..]
Nou nu nog niks....
Ohnee ik moet op zoek naar een roodharige man, aldus Macka.Sorry, Sjors is voor jullie
Loisquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Is je libido dood??quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lois![]()
Ik had er serieus nog niet eens aan gedacht!Da's wel erg vreemd pour moi!
OE wat een briljant ideequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef MamsX het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn huis ruikt helemaal naar zwitsal
Ik heb een geurbuideltje in de stofzuiger zitten
PSSST je kan er ook 1 in de droger stoppen bij de kinderkledingquote:
Ik dacht even "Huh, waar heb je het over?"quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:Innepin heb je een beetje kunnen slapen vannacht en gisternacht? Ik zou echt geen oog meer dicht kunnen doen de eerste paar weken
dat doe ik met badparels op de verwarmingquote:
pssttt hele lieve lichtroze geruitje slaapzakjes daar.. ik heb een mt 70 maar die is r nu te kleinquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:
Donatella brrrwat een spook is dat toch
(net als Allegra overigens...)
Rockahihi "what else"
![]()
Innepin heb je een beetje kunnen slapen vannacht en gisternacht? Ik zou echt geen oog meer dicht kunnen doen de eerste paar weken
Ik ben net ff de stad in geweest. Wat een leuke kinderkleertjes hebben ze ertussen hangen bij Wibra! Niet alles even fantastisch maar er hing een hoop leuks tussen![]()
En ik heb die Scapino slippers gepast en ze zijn leukalleen mn kleine teentje hing er echt heel zielig bij
dus heb ze toch maar niet meegenomen.
heb ik gezien ja! die slaapzakken heb k nog even laten liggen ik moet nog steeds eens goed uitzoeken hoe en wat met slaapzakken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:53 schreef Dakota het volgende:
[..]
pssttt hele lieve lichtroze geruitje slaapzakjes daar.. ik heb een mt 70 maar die is r nu te klein
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Popples het volgende:
[..]
gewoon in de kinderwagen laten zitten en praten met ze om het hoekje![]()
piercen kost toch niet zoveel tijd.
wij zijn nog nooit op vakantie geweest.
ooit toen ik thuis woonde gingen wij naar tjechie en dat is alles wat ik van de wereld gezien heb.![]()
ik wil zo graag maar de financieen laten het niet toe. helaas pindakaas achja we gaan wel fietsen hier in het bos
oh als je wilt kijken heel graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:58 schreef Estrys het volgende:
Ik moet morgen ook nog even naar de Hema dus ik kan ook wel even kijken Huupje.
Dat doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef MamsX het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn huis ruikt helemaal naar zwitsal
Ik heb een geurbuideltje in de stofzuiger zitten
Jamaarheezeg! Dát moet natuurlijk sowieso doorgaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:37 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik baal van die autoik had nog jouw richting uit willen komen binnenkort Innepin voor die kleertjes en t kussen enzo, en de muffins natuurlijk
jamaar jamaar... ik was wel benieuwd naar dat zwembad in je achtertuinquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Jamaarheezeg! Dát moet natuurlijk sowieso doorgaan![]()
of ik kom jouw kant op, maar dan wel met de trein waarschijnlijk, want onze tuftuf is ook nog altijd kapot...Typisch gevalletje van "hobby-auto" waar nog geen moment aan gehobby'd is![]()
Ik ook, die moet namelijk nog aangeschaft wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jamaar jamaar... ik was wel benieuwd naar dat zwembad in je achtertuin
Oeh, gezelligquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef Reinhilde het volgende:
Of, Innepin en Huup, jullie komen allebei hierheen. Maak ik wel lekkere cakejes enzovoort.![]()
[/meetkaper]
oh effe lezen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh, gezellig![]()
Alleen zei mijn vk vanmorgen dat ik moet ophouden met snoepen, omdat m'n glucoseniveau op 't randje isMaar cakejes van jou kan ik natuurlijk niet overslaan!
![]()
HUUP! en andere zwangere studentes, of dames die tijdens hun studie zwanger zjin geraaktKom es meedoen? Ik vecht in m'n eentje tegen een hele reeks vooroordelen! Zwangerschap onder studentes
Oh, echt? Nou ja, hij was ook nogal bekend daar he? De huisarts zei: 'Sinterklaas is dood'. En dat is ook zo. En verder deed hij zo veel! Toneel, literair cafe, wijnclub, etc. En hij was natuurlijk ook bekend door zijn geruzie altijd met de gemeente, omdat hij gewoon stug doorbouwde op zijn land zonder vergunningquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Popples het volgende:
elin![]()
reinhilde ik hoorde toevallig in de stad net van alles. er stonden wat oudere mensen op straat en ik hoorde/ving de naam van je oma en toen begonnen iets over je opa te zeggen meer heb ik niet gehoord.
Sterkte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Oh, echt? Nou ja, hij was ook nogal bekend daar he? De huisarts zei: 'Sinterklaas is dood'. En dat is ook zo. En verder deed hij zo veel! Toneel, literair cafe, wijnclub, etc. En hij was natuurlijk ook bekend door zijn geruzie altijd met de gemeente, omdat hij gewoon stug doorbouwde op zijn land zonder vergunning![]()
.
Mn lieve opa
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Oh, echt? Nou ja, hij was ook nogal bekend daar he? De huisarts zei: 'Sinterklaas is dood'. En dat is ook zo. En verder deed hij zo veel! Toneel, literair cafe, wijnclub, etc. En hij was natuurlijk ook bekend door zijn geruzie altijd met de gemeente, omdat hij gewoon stug doorbouwde op zijn land zonder vergunning![]()
.
Mn lieve opa
mc donalds en de ballenbak..of zit daar geen macquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef p_iglet het volgende:
Weet iemand ngo wat leuks te doen in het centrum van rotterdam morgenochtend om met Pepijn te gaan doen??
Ik moet bij het ErasmusMC een vaccinatie halen en mantoux laten zetten, maar omdat t_igger in de nachtdienst zit, moet Pepijn met mij mee. Maar alleen hen en weer naar Rotterdam daarvoor vind ik wat sneu voor Pepijn, dus wil met hem wat leuks gaan doen, maar wat![]()
speeldernis is 's morgens niet open helaas, want dat lijkt me erg leuk om nog eens naar toe te gaan.
Ik wil cake!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Reinhilde het volgende:
zaterdag. En binnenkort gaan we opa&oma uitstrooien op hun land. Zijn ze voor altijd samen bij de boerderij.![]()
Innepin, ik kan ook heeeeele lekkere fruitsalades en smoothies en salades maken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:07 schreef Reinhilde het volgende:
Of, Innepin en Huup, jullie komen allebei hierheen. Maak ik wel lekkere cakejes enzovoort.![]()
[/meetkaper]
ik ben morgenavond laat in jouw stadje. En zaterdagochtend vroeg. Maar daar heb je niets aan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:15 schreef pinquit het volgende:
[..]
of jij komt gewoon met je cakejes enzovoorts met huup en innepin hierheen
![]()
ik gok dat Pinq best wil opblijven voor jouw cakejesquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
ik ben morgenavond laat in jouw stadje. En zaterdagochtend vroeg. Maar daar heb je niets aan!
Jaaaaaquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:56 schreef innepin het volgende:
Maar mijn zwembad dan? Of moet ik er eentje kopen die zo groot is dat we er allemaal inpassen, en dat jullie dan hierheen komen?
Ook mijn stadje! Kom langs de Keizer. Keigezellie tussen alle emo's en metalheads. Jeuj!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
ik ben morgenavond laat in jouw stadje. En zaterdagochtend vroeg. Maar daar heb je niets aan!
Dat zal ik dan even checken! Ik vertrek morgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien heeft die leuke roodharige dokter uit Greys ook wel een vakantiehuis in Italië?
geen buurtsupertje die open is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Sugar het volgende:
Hee, ik wil ook snoep en snacks. Hier. Nu.
niet gezien, sorryquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef Sugar het volgende:
Ik zit toch in een raadsvergadering! As we speak! Dus in het stadhuis, met raadsleden. En ik moet piesen!
ik ben net klaar met etenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef skadhd het volgende:
hahaha. Hebben jullie niet eens thee en koekjes op tafel staan.
I feel sorry for you.
Mwah, dat valt ook wel weer mee hoor, indebuurtvan Den Haag naar indebuurtvan Utrecht, is niet iets dat je even op de fiets doetquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:37 schreef Webkim het volgende:
Waarom wonen jullie allemaal op snoefafstand van elkaar?
*jaloers is*
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
ik zet zelf mn geld op 26 aug.wanneer is lowlands?
Hier nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef p_iglet het volgende:
Ja maar iedere 2 boerderijen die wat verder van een dorp staan hebben hun eigen plaatsnaam in duitsland
Het dorp waar we op vakantie waren bestond uit 3 boerderijen en iets van 10 inwoners
Please do!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zal ik dan even checken! Ik vertrek morgen!
zie je! ik wist het!quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Huup op 26 augistus worden heel leuke kindjes geboren.Mijn oudste bijvoorbeeld
En die stond geplanned voor de 16e trouwens.
hou het ook maar daar ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
brrr het onweert hier als een gek.... en hangt letterlijk boven ons, flits, 1 seconde niks en dan bam...
Kom je ze brengen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
hou het ook maar daar ook
oehh de appelflappen zijn weer HEERLIJK
uhh je woont ff iets te ver weg...quote:
Neeheequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
ghehe ja en jij stond heel fok te neppen tijdens je bevalling Freecell!![]()
![]()
*tomtidomtidom nieeets te zien hier*![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh je woont ff iets te ver weg...
kan 'm wel opsturen maar dan heb je een envelopje kruimels..
ook lekker!quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Popples het volgende:
lekker he vicky appelflappen.
ik kon de 10 vellen bladerdeeg niet kwijt op mijn bakplaat. heb ik ze in de muffin vormpjes geprop. en soort bakje gemaakt daar de appelzooi in en dicht gemaakt en dan ei erover strijken en dan in de oven![]()
ik ben bij beide dames overtijd gegaan. was wel zwaar hoor. bij de oudste was ik 23 dec. uitgerekend en ben ik 30 dec. bevallen en bij de jongste was ik 27 maart uitgerekend(macka had mijn datum ingepikt)en ben ik 30 maart bevallen.
whaha ja zoiets...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef Popples het volgende:
de kosten die je bespaart kun je voor een beautyarragement uitgeven
Idd Moskouquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:39 schreef Sugar het volgende:
Hihi, da's vroeg! Welterusten, popples!![]()
Moskou!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |