Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef Asgard het volgende:
TS is 10 jaar en heeft nog nooit van anticonceptie gehoord?
Denk dat dat soort mensen wel aan de pil zijn he wijsneusquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.
Het liefst blazen die nitwits um namelijk op in de kroeg in het bijzijn van hun "sekteleden" en dan lachen.
Ja en jezus bestond ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk dat dat soort mensen wel aan de pil zijn he wijsneus
En aangezien je bij iemand thuis bent zal 1 van de 2 sowieso wel condooms hebben liggen
WTFquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijdens mijn studie waren er een aantal van die studentes uit China die een abortus hebben laten uitvoeren, de Nederlandse dames hebben dat gewoon wat discreter laten doen lijkt mij zo.
Me luve you long time.quote:
Ik heb standaard altijd een condoom in me portomonee, wel verstopt in een geheim vakjequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister je kan me niet wijsmaken dat ze daar standaard een condoom op zak hebben.
Het liefst blazen die nitwits um namelijk op in de kroeg in het bijzijn van hun "sekteleden" en dan lachen.
Zeker al 4 jaar dezelfdequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ik heb standaard altijd een condoom in me portomonee, wel verstopt in een geheim vakje
grapjasquote:
ja dunnoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja, en wat moet je nou met 1 (!!!!!) condoom in je beurs![]()
Meestal spuit je er 3 vol, dus dan zou je na 5 minuten al klaar zijn met neuken.
Nou leuk zeg !!!!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef iBolt het volgende:
[..]
grapjas
[..]
ja dunnoniet iedereen heeft last van een voortijdige zaadlozing denk ik?
De normale anticonceptie pil? Morning afterpil? Spiraaltje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |