quote:
Is hij definitief van Liverpool overgenomen dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Boschker is sowieso niet meer het zekerheidje van weleer. Ook een dagje ouder he. Volgend jaar gewoon beginnen met Mihailov.
quote:
wat verwacht je anders dan, met zo'n kansloze 'grap' in dit topicquote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past goed bij die gefrustreerde chagerijnige bende in dit topic dan
Misschien is dat wel een goed idee ja. Boschker begint steeds vaker slordige fouten te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Boschker is sowieso niet meer het zekerheidje van weleer. Ook een dagje ouder he. Volgend jaar gewoon beginnen met Mihailov.
Wat jij vind doet er niet toe.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
Ik vind Enschede Hengelo en Almelo gewoon Achterhoek![]()
Fijn dat je er dan nog wel even commentaar op geeft.quote:
Ik meen begrepen te hebben dat hij ook voor komend seizoen gehuurd is.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is hij definitief van Liverpool overgenomen dan?
[..]
En je noemt jezelf El Genius.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
Bohh, het ligt in ieder geval dicht bij elkaar![]()
Haha.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tjeh, als je op de trein gaat staan wachten dan kan hij ook niet wegrijden natuurlijk
Ik zat er ook helemaal naast. Ik zei: "Bij penalty's wint Twente, zeker weten". Viel dus tegenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef Kopbal het volgende:
Wat was Boschker aan het doen gisteren bij de penalty's? Dealtje gesloten met Heerenveen ofzo
Twente en penalty's, goede combinatiequote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zat er ook helemaal naast. Ik zei: "Bij penalty's wint Twente, zeker weten". Viel dus tegen
Goh wat ben jij een domme donder zeg. Ik vind Friesland ook Groningen, ligt in ieder geval dicht bij elkaar.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
Ik schreeuwde tijdens de gemiste penalty: Ach! Dit moet zo gaan! We moeten eerst nog in een onmogelijke hoek gedreven worden, en dan winnen we alsnog!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zat er ook helemaal naast. Ik zei: "Bij penalty's wint Twente, zeker weten". Viel dus tegen
Zoiets had ik ook. Al 2 keer terug gekomen in de wedstrijd en in 2001 kwamen we ook terug in een verloren penaltyreeks. Maarja, deze keer lukte het niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:58 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik schreeuwde tijdens de gemiste penalty: Ach! Dit moet zo gaan! We moeten eerst nog in een onmogelijke hoek gedreven worden, en dan winnen we alsnog!
Ik was ook overtuigd dat de 5de penalty mis zou gaan...
Maar helaas, het mochtn iet zo zijn
Bedankt.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:00 schreef sezten het volgende:
Dat Twente de penaltyreeks verloor kwam door de psychologische achterstand na 120 minuten.
Net voor het eind, bij 2-2, de bal van de lijn, was een dreun die hard aankwam. Dan begin je de strafschoppen met een verslagen gevoel. Omdat je ook makkelijk (en zeker over de hele wedstrijd gezien) had kunnen winnen voordat er strafschoppen kwamen.
Zo dit was mijn analyse.
Ik ga nu naar Zweden, dag.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef sezten het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goh wat ben jij een domme donder zeg. Ik vind Friesland ook Groningen, ligt in ieder geval dicht bij elkaar.
Wat een ontzettende uil
En dat noemt zich aankomend vrachtwagenchauffeur
'HE SETZEN DOE EFFE RITJE NAAR ZWEDEN'
Rijdt ie naar Noorwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |