Ja, of je spreekt in het echte leven met iemand af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
inso en lekkere tieten.![]()
en dan nog, geilen op een meisje van teh internetz_!
Het is op sterven na dood lutser.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar je subforum wat bij sterven na deaud is.
SERIEUS?!~?! IK ZOEK ALTIJD NAAKTPLAATJES OP VAN VROUWEN EN DAN WRIJF IK HEEL LANG OVER 'T BEELDSCHERM TOT HIJ EEN BEETJE WARM IS EN DAN KNUFFEL IK MIJN BEELDSCHERM!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef Armageddon het volgende:
EN DAAR KAN JE GEWOON ECHT AAN MEISJE VOELEN ENZO!!11!!11!!
internetz heldquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is op sterven na dood lutser.
JA INDERDAAD BESTAAT DIE WERELD, MAAR ZOLANG ER HIER MENSEN ZIJN DIE 2000 POSTS PER DAG PLAATSEN BETWIJFEL IK OF MENSEN DAT HIER WEL WETEN!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, of je spreekt in het echte leven met iemand af..
WANT JA, S1NNDINGES, ER BESTAAT EEN ECHTE WERELD DAAR BUITEN!!!!!!11
Heb je daarom je postaantal verborgen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
JA INDERDAAD BESTAAT DIE WERELD, MAAR ZOLANG ER HIER MENSEN ZIJN DIE 2000 POSTS PER DAG PLAATSEN BETWIJFEL IK OF MENSEN DAT HIER WEL WETEN!:D:EINEZZZ!!:d
een beetje mod kan ze gewoon zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je daarom je postaantal verborgen?
Sliertjes en bonkjes, ieder andere verbastering is een complot van de rode duivel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat ben je nou aan het doen mop?
Je verneukt je eigen woordenboek.
Het is slierKJes en bonken.
Dus met KJ in plaats van TJ.
Ik dacht, ik meld het effe.
Okay.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef Dirkh het volgende:
Sliertjes en bonkjes, ieder andere verbastering is een complot van de rode duivel.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Ow Vonne, in een ander topic word je 'oma kukident' genoemd.
()
Pik jij dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |