Kom maar naar Dordt, mag het ook koffie zijn?quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:46 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zou wel eens een kopje thee met yvonne willen drinken.
Beidequote:Op donderdag 14 mei 2009 07:44 schreef Wappie78 het volgende:
En zeg me asjeblieft dat dat rode kleurtje van jou is omdat je bijzonder bent en niet omdat je ongesteld bent.
zwart gerne.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom maar naar Dordt, mag het ook koffie zijn?
quote:
Ik drink m'n koffie alleen maar zwart, anders is het geen koffiequote:
Neequote:
* OA gaat al weer terug naar GCquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat ben je nou aan het doen mop?
Je verneukt je eigen woordenboek.
Het is slierKJes en bonken.
Dus met KJ in plaats van TJ.
Ik dacht, ik meld het effe.
Ja, genoteerd. Jij alleen of met Iteejer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:11 schreef yvonne het volgende:
Oplettuh!
9 juni
Transavia
Schiphol Bodrum
6 uur
Brechtje en ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, genoteerd. Jij alleen of met Iteejer?
Anyway, ik ga aan het ruilen.
Ik ben op koninginnedag vergeten langs te komenquote:
De boot stond vol, iedereen springen, de sfeer was uitstekend. (de drank ook)quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:24 schreef yvonne het volgende:
Ik ben op koninginnedag vergeten langs te komen
Wij vertrokken ook rond 14 uur na telefoontje over gebeurtenissen, naar huis, nieuws volgen, rare dag was het.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De boot stond vol, iedereen springen, de sfeer was uitstekend. (de drank ook)
Tot een uur of twee, toen waren we er klaar mee.
Daarna tapas gaan happen en verder niks. Je hebt niks gemist.
Het was een kutKoninginnedag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:32 schreef yvonne het volgende:
Wij vertrokken ook rond 14 uur na telefoontje over gebeurtenissen, naar huis, nieuws volgen, rare dag was het.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Yvonne ik heb een hondje voor je meegebracht.
[ afbeelding ]
quote:
*huil*quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wacht nog even op MUUS en Inso.
Ik wil dit topic ook ff in m''n AT hebben. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vergeet SHE niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inso was een mod met ballen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
maar het is toch gewoon een overgewaardeerde kutnewbie.
ben ik niet met je eens. inso dacht dat ze god was omdat ze door onder andere croupouque zo werd behandeld.quote:
Croupouque had het bij het juiste eind.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. inso dacht dat ze god was omdat ze door onder andere croupouque zo werd behandeld.
Volgens mij ga jij volledig aan het feit voorbij dat ze lekkere tieten heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef S1nn3rz het volgende:
maar het is toch gewoon een overgewaardeerde kutnewbie.
Hij is heaumeau.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij volledig aan het feit voorbij dat ze lekkere tieten heeft.
Je dikke darm?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:01 schreef Houzer het volgende:
Bij Inso concentreerde al mijn bloed zich op 1 punt in mijn lichaam.
inso en lekkere tieten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij volledig aan het feit voorbij dat ze lekkere tieten heeft.
Ja, of je spreekt in het echte leven met iemand af.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:08 schreef S1nn3rz het volgende:
inso en lekkere tieten.![]()
en dan nog, geilen op een meisje van teh internetz_!
Het is op sterven na dood lutser.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar je subforum wat bij sterven na deaud is.
SERIEUS?!~?! IK ZOEK ALTIJD NAAKTPLAATJES OP VAN VROUWEN EN DAN WRIJF IK HEEL LANG OVER 'T BEELDSCHERM TOT HIJ EEN BEETJE WARM IS EN DAN KNUFFEL IK MIJN BEELDSCHERM!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef Armageddon het volgende:
EN DAAR KAN JE GEWOON ECHT AAN MEISJE VOELEN ENZO!!11!!11!!
internetz heldquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is op sterven na dood lutser.
JA INDERDAAD BESTAAT DIE WERELD, MAAR ZOLANG ER HIER MENSEN ZIJN DIE 2000 POSTS PER DAG PLAATSEN BETWIJFEL IK OF MENSEN DAT HIER WEL WETEN!quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, of je spreekt in het echte leven met iemand af..
WANT JA, S1NNDINGES, ER BESTAAT EEN ECHTE WERELD DAAR BUITEN!!!!!!11
Heb je daarom je postaantal verborgen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
JA INDERDAAD BESTAAT DIE WERELD, MAAR ZOLANG ER HIER MENSEN ZIJN DIE 2000 POSTS PER DAG PLAATSEN BETWIJFEL IK OF MENSEN DAT HIER WEL WETEN!:D:EINEZZZ!!:d
een beetje mod kan ze gewoon zien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je daarom je postaantal verborgen?
Sliertjes en bonkjes, ieder andere verbastering is een complot van de rode duivel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat ben je nou aan het doen mop?
Je verneukt je eigen woordenboek.
Het is slierKJes en bonken.
Dus met KJ in plaats van TJ.
Ik dacht, ik meld het effe.
Okay.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef Dirkh het volgende:
Sliertjes en bonkjes, ieder andere verbastering is een complot van de rode duivel.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Ow Vonne, in een ander topic word je 'oma kukident' genoemd.
()
Pik jij dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |