Nouja, ik wéét dat ik biseksueel ben... maar durfde heel lang echt niks met een man te doen ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar dat lijkt me erg sterk eigenlijk. Het is écht niet zo dat je vanwege vervelende ervaringen met mannen maar besloten hebt om op vrouwen te gaan vallen. Mijn moeder zegt soms tegen mij dat dat bij mij ook zo is, omdat ik ben ontmaagd door een kwal. Maar ik wist voor die tijd al dat ik op vrouwen viel dus die vlieger gaat bij mij niet op
.
Was geen date, gingen wat drinken met een groepje maar uiteindelijk was zij er niet bij. En nu blijkt ook dat een vriendin van me haar ziet zitten en ook al meer vordering heeft gemaakt dan ik. Dus ik doe een stapje terug, ben blij voor haar want zij was echt al 6 jaar bezig met een vrouw die ze niet kon krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu maar daten.
Ben trouwens wel benieuwd hoe de date van Kathryn verloopt. (OMG zit er nou echt leven in dit topic?!)
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef lezzer het volgende:
OMG ik had echt medelijden met dat bruidspaar hier net op het plein. Die kwamen aan in de zeikende regen. Echt met bakken kwam het er uit...
6 jaar bezig met een vrouw die je niet kunt krijgen? Wat is dat voor een liefde?
Maar het is wel wederzijds?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Haar eerste en enige verliefdheid. Die dame is schijnbaar niet uit de kast en ook niet van plan om uit de kast te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |