Dat zou ook een mooie optie zijn..volgende week roepen dat ze nog een week blijven moeten...quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of een verlenging (komen er misschien nog wat verlenging van abbo's binnen)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:06 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als je dat het laatste kwartiertje gaat doen wil ik je wel helpen!
Voor jouquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:15 schreef Rica het volgende:
Het liefst eendimensionale "ik denk dat ik een prinsesje ben" eline, maar ik heb op Pim gestemt. Sowieso beter voor de verhoudingen. Die gast is echt zo niet aanwezig en zijn domme meelachen om alles heeft een erg hoge irritatiewaarde.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 06:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Pim. Al zou je niet eens merken als hij er niet meer was.
Waste of space, waste of time.
Eens,quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef sherry777 het volgende:
pim mag van mij vertrekken, voegt echt niets toe. Marielin is een zeikerd, mag ik niet, maar die voegt wel iets toe. iig er gaat een man uit!
Er zijn geen dames in de bunker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef kreeftje747 het volgende:
Van mij mag of Pim of Jeroen eruit, in iedergeval geen dame!!
Voor mij idd. Het zijn kleine dingetjes hoor, het is geen verkeerde jongen denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:25 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Voor jouVan mij mag Elientjehh of Mariepeukje weg
![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:05 schreef Maanvis het volgende:
Voor de zekerheid 1000 extra credits aangeschaft om Marielin weg te stemmen. Dus in totaal 3000 nu!
Pim moet helemaal niet opzouten,Nu gaat het tussen Pim en Jeroen om Eline te paaien en Pim gaat dat winnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:14 schreef Maria44 het volgende:
Pim moet opzouten natuurlijk, als hij telkens blijft valt er voor de streamers steeds minder te klagen en wordt het wel heeel erg stil op de streams.
Eline is every inch a lady!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |