Amsterdam is idd een openluchtmuseum met al die schitterende (quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Compleet ongeschikt als hoofdstad? En dat vindt men of dat vind jij? Je hebt er recht op om dat te vinden hoor, maar projecteer dat dan niet op de rest van de mensheid. Amsterdam is al jaren een trekpleister voor allerlei soorten tourisme, de laatste jaren is dit in Rotterdam overigens ook flink verbeterd.
[..]
Inderdaad![]()
Idd alles is prima in feite , zolang het maar niet Amsterdam isquote:
Dat ontken ik ook niet. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat Amsterdam een twijfelachtig imago heeft en dat dat mensen aantrekt maar ook afschrikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja het bevalt jou niet, dat is duidelijk, maar het is tourisme dat een essentieel deel van de inkomsten vormt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zon mooie TT in KLB heb ik nog nooit zo gezien
zo kort.. en toch zo allesomvattend![]()
Ga zo door TS
Leuk dat je me je vriendin wil laten zien, maar hier ben ik niet van gediendquote:
"quote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zon mooie TT in KLB heb ik nog nooit zo gezien
zo kort.. en toch zo allesomvattend![]()
Ga zo door TS
Ik sterf een beetje van binnenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Red_85 het volgende:
rotterdam is zowiesow een ongelofelijke kutstad. klacht terecht
tl;drquote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik vraag me toch altijd wel een beetje af waar dat fascistische superioriteitsgevoel vandaan komt, zijn mensen dan nog steeds zo makkelijk te indoctrineren dat ze blindelings voor iets opkomen wat ze meestal aangeleerd is of wat de massahysterie ze oplegt. De keuze om ergens te wonen is meestal toch niet echt een keuze die bewust gemaakt wordt in je jongste jaren en zelfs later. Maar ook de keuze voor een voetbalclub, een politieke partij of een automerk om maar iets debiels te noemen, hoeft toch niet te zeggen dat je met zwaard en vuur hoeft te reageren op iemand die ergens anders woont, een andere club aanhangt, kiest of in een andere auto rijdt of met het ov reist. Wat een simpele zielen zijn er toch nog steeds te vinden heden ten dage. De teloorgang van de ruimdenkendheid en de keuze voor de makkelijkste weg is toch wat mij persoonlijk een beetje zorgen baart. Hoe hypocriet en selectief zulke dingen zijn zie je bijv als iedereen weer in het oranje gekleed saamhorig op een plein ergens staat te feesten of als er een andere aanspraak op kuddegedrag wordt gemaakt. Daarom noemen we mensen die juist tegen de stroom ingaan meestal ook helden en de meelopers zijn juist degenen die het meeste leed veroorzaken (vaak zelfs zonder dat ze het zelf doorhebben). Het is natuurlijk al vaker gebleken dat als mensen op hun bangst zijn en juist zelf de onzekerheid als boventoon in hun leven hebben, zij hun heil(sic) zoeken in het volgen van de makkelijkste paden en in zichzelf keren zonder oog te hebben voor anderen.
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)
provinciaaltjequote:Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef devl1nsect het volgende:
als het weer sinterklaasfeest is en ik heb mijn zware pieten pak aan, dan zal ik Rotterdam is onveilig maken met het uitgaan.
Anders kom ik er niet. Als geboren en getogen NL'er wil ik niet opvallen tussen de aambeien daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |