abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:20:56 #101
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69102592
jitze
Ok stelletje hokboeren
  zondag 17 mei 2009 @ 01:04:07 #102
129317 Ordinair
Snonaldo
pi_69106324
Laatst voor het eerst in Rotterdam geweest. Ik dacht altijd dat het de meest kutte stad van Nederland was, maar daarna ging ik naar Den Haag, wat een grafbende is het daar!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69107879
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Compleet ongeschikt als hoofdstad? En dat vindt men of dat vind jij? Je hebt er recht op om dat te vinden hoor, maar projecteer dat dan niet op de rest van de mensheid. Amsterdam is al jaren een trekpleister voor allerlei soorten tourisme, de laatste jaren is dit in Rotterdam overigens ook flink verbeterd.
[..]

Inderdaad
Amsterdam is idd een openluchtmuseum met al die schitterende ( ) grachtenpandjes niet een hoofdstad met internationale allure behalve als het om Oud Hollandsche plaatjes en hoeren gaat.

Beetje Volendam dus . Als is Volendam gezelliger.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69107977
Alles behalve Amsterdam
- AFCA -
pi_69108412
quote:
Op zondag 17 mei 2009 02:12 schreef EdAtTheBar het volgende:
Alles behalve Amsterdam
Idd alles is prima in feite , zolang het maar niet Amsterdam is
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 17 mei 2009 @ 13:10:39 #106
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69114909
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Tja het bevalt jou niet, dat is duidelijk, maar het is tourisme dat een essentieel deel van de inkomsten vormt.
Dat ontken ik ook niet. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat Amsterdam een twijfelachtig imago heeft en dat dat mensen aantrekt maar ook afschrikt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_69115109

Zon mooie TT in KLB heb ik nog nooit zo gezien
zo kort.. en toch zo allesomvattend

Ga zo door TS
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 17 mei 2009 @ 13:19:07 #108
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_69115167
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Ga zo door TS
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_69115297
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:19 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk dat je me je vriendin wil laten zien, maar hier ben ik niet van gediend
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  FOK!fotograaf zondag 17 mei 2009 @ 13:46:37 #110
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_69115964
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Ga zo door TS
" Rotterdam "

Meer hoef je ook niet te zeggen
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  zondag 17 mei 2009 @ 14:06:01 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69116574
rotterdam is zowiesow een ongelofelijke kutstad. klacht terecht
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2009 @ 14:10:08 #112
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_69116701
Sowieso, dorpen buiten Amsterdam
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_69116863
Conclusie:
AMSTERDAM
  zondag 17 mei 2009 @ 14:45:16 #114
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_69117796
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:10 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso, dorpen buiten Amsterdam

Amsterdam is zelf ook maar een dorp
Cool story, Hansel.
pi_69118162
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:06 schreef Red_85 het volgende:
rotterdam is zowiesow een ongelofelijke kutstad. klacht terecht
Ik sterf een beetje van binnen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_69118591
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:55 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik sterf een beetje van binnen
Haha die variant is ook niet voor me.

zo-wie-zo
so-ie-zo
zoenzo

zondag 17 mei 2009 @ 15:10:19 #117
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_69118703
Ik vraag me toch altijd wel een beetje af waar dat fascistische superioriteitsgevoel vandaan komt, zijn mensen dan nog steeds zo makkelijk te indoctrineren dat ze blindelings voor iets opkomen wat ze meestal aangeleerd is of wat de massahysterie ze oplegt. De keuze om ergens te wonen is meestal toch niet echt een keuze die bewust gemaakt wordt in je jongste jaren en zelfs later. Maar ook de keuze voor een voetbalclub, een politieke partij of een automerk om maar iets debiels te noemen, hoeft toch niet te zeggen dat je met zwaard en vuur hoeft te reageren op iemand die ergens anders woont, een andere club aanhangt, kiest of in een andere auto rijdt of met het ov reist. Wat een simpele zielen zijn er toch nog steeds te vinden heden ten dage. De teloorgang van de ruimdenkendheid en de keuze voor de makkelijkste weg is toch wat mij persoonlijk een beetje zorgen baart. Hoe hypocriet en selectief zulke dingen zijn zie je bijv als iedereen weer in het oranje gekleed saamhorig op een plein ergens staat te feesten of als er een andere aanspraak op kuddegedrag wordt gemaakt. Daarom noemen we mensen die juist tegen de stroom ingaan meestal ook helden en de meelopers zijn juist degenen die het meeste leed veroorzaken (vaak zelfs zonder dat ze het zelf doorhebben). Het is natuurlijk al vaker gebleken dat als mensen op hun bangst zijn en juist zelf de onzekerheid als boventoon in hun leven hebben, zij hun heil(sic) zoeken in het volgen van de makkelijkste paden en in zichzelf keren zonder oog te hebben voor anderen.

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)
Er is leven na de lach.
pi_69118774
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik vraag me toch altijd wel een beetje af waar dat fascistische superioriteitsgevoel vandaan komt, zijn mensen dan nog steeds zo makkelijk te indoctrineren dat ze blindelings voor iets opkomen wat ze meestal aangeleerd is of wat de massahysterie ze oplegt. De keuze om ergens te wonen is meestal toch niet echt een keuze die bewust gemaakt wordt in je jongste jaren en zelfs later. Maar ook de keuze voor een voetbalclub, een politieke partij of een automerk om maar iets debiels te noemen, hoeft toch niet te zeggen dat je met zwaard en vuur hoeft te reageren op iemand die ergens anders woont, een andere club aanhangt, kiest of in een andere auto rijdt of met het ov reist. Wat een simpele zielen zijn er toch nog steeds te vinden heden ten dage. De teloorgang van de ruimdenkendheid en de keuze voor de makkelijkste weg is toch wat mij persoonlijk een beetje zorgen baart. Hoe hypocriet en selectief zulke dingen zijn zie je bijv als iedereen weer in het oranje gekleed saamhorig op een plein ergens staat te feesten of als er een andere aanspraak op kuddegedrag wordt gemaakt. Daarom noemen we mensen die juist tegen de stroom ingaan meestal ook helden en de meelopers zijn juist degenen die het meeste leed veroorzaken (vaak zelfs zonder dat ze het zelf doorhebben). Het is natuurlijk al vaker gebleken dat als mensen op hun bangst zijn en juist zelf de onzekerheid als boventoon in hun leven hebben, zij hun heil(sic) zoeken in het volgen van de makkelijkste paden en in zichzelf keren zonder oog te hebben voor anderen.

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)
tl;dr
  zondag 17 mei 2009 @ 19:02:31 #119
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69125982
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Conclusie:
AMSTERDAM
Noord-Zuid lijn
Ok stelletje hokboeren
pi_69126275
als het weer sinterklaasfeest is en ik heb mijn zware pieten pak aan, dan zal ik Rotterdam is onveilig maken met het uitgaan.

Anders kom ik er niet. Als geboren en getogen NL'er wil ik niet opvallen tussen de aambeien daar.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:11:50 #121
131603 Afwazig
Serious business
  zondag 17 mei 2009 @ 19:22:57 #122
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69126684
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:11 schreef devl1nsect het volgende:
als het weer sinterklaasfeest is en ik heb mijn zware pieten pak aan, dan zal ik Rotterdam is onveilig maken met het uitgaan.

Anders kom ik er niet. Als geboren en getogen NL'er wil ik niet opvallen tussen de aambeien daar.
provinciaaltje
Ok stelletje hokboeren
pi_69126784
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:22 schreef padlarf het volgende:

[..]

provinciaaltje
Ach, een neger.
pi_69128979
Bevrijdingsfestival ging hier anders wel aardig "los" hoor

Maaruhm, als je naar Off Corso of Club Vie gaat kan je op sommige avonden wel aardig stappen. Het is overal wat je er zelf van maakt of je nou naar Rotterdam, Groningen of Sexbierum gaat om te stappen!
I'll repay you by never returning the favor
pi_69130038
in bijna elke stad kan je wel goed uitgaan. jammer dat de meest relaxte tent van rotterdam is dicht gegooid (Waterfront). er moet echt iets voor in de plaats komen van hetzelfde caliber. enige wat er nog zijn enkele relaxte cafe's (rotown zou wel goed zijn als ze een keer het volume van de stereo omlaag gooien, kwa cafe zelf is het goed maar de muziek staat zo hard dat je elkaar niet kan verstaan, vaak zelfs al in het begin van de middag. ik kom er dus niet. stalles is relaxed, plan c is goed te doen, op de witte zit nog een leuk tentje, en 't fust is wel relaxed (behalve op zaterdag avond, maar dan moet je niet op het stadhuis plein zijn). en kwa uitgaan heb je dan nog baroeg, daar zijn af en toe wel leuke feestjes, maar helaas niks meer zoals Waterfront.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  zondag 17 mei 2009 @ 23:02:30 #126
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_69135395
Waterfront .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')