Fox Sports West HD.quote:
Er zijn hier en daar wel 'gratis' streams dacht ik. Ben alleen niet op de hoogte daar van.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:44 schreef sp3c het volgende:
moet je daarvoor betalen?
In Nederland kun je het op de kabel volgen middels ESPN America, digitaal pakket.quote:
Neem eens een kijkje op myp2p.eu en dan onder het linkje Hockey. Altijd gratis streams te vinden, maar vooral de sopcast stream van ND Sports is altijd fantastisch. Ik sluit dan mn laptop aan op mn TV en het is net alsof ik gewoon tv zit te kijken zo soepel gaat die stream. Je loopt alleen een minuutje achter op de live-uitzending, maar dat lijkt me geen probleem.quote:
Nu begrijp ik waarom er zo over gepraat wordt... belachelijke actie.quote:
Over het geheel gezien hebben de Wings verdiend gewonnen vind ik. Ze hebben gewoon mazzel dat Jonas Hiller zo af en toe wel van een andere planeet is, maar ze werden eigenlijk bijna alle wedstrijden overspeeld door de Wings.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef Saviola het volgende:
Zo jammer dat Detroit gewoon weer wint. En dan weer net voor het einde, met een kutgoalHad echt gehoopt op een stuntje van de Ducks.
Hehe kan ik me voorstellen. De dominantie van de Red Wings is soms wat saai om te zien. Ben benieuwd wat de Blackhawks kunnen uitrichten. Ik denk zelf dat het een 4-2 voor de Wings wordt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Saviola het volgende:
Ja verdiend is het wel, maar ik wou een stuntje zien van de eendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |