Ja achteraf kijk je een koe in zijn reet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:19 schreef tong80 het volgende:
Topic loopt niet.
Je had Tong in de TT moeten zetten Tong.
Ik leer Sinitiquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Goed topic tong je flikt het em weer!
Gewoon 15 regels in je OP gek ben je ziek???
Is wel een apart proces dan. Aan het begin van je FOK!-carriére maakte je echt gigantische OP's, daarna zak je weer in en nu probeer je weer een aan te zetten?quote:
Ik kan ook een dip krijgen hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Das 1,5 dag voor jou toch?
Mooi gemikt met het weekend, kun je het vieren.
Nee hoor even kijken wat ik vandaag heb gepost.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is wel een apart proces dan. Aan het begin van je FOK!-carriére maakte je echt gigantische OP's, daarna zak je weer in en nu probeer je weer een aan te zetten?
Wat dacht je van deze post ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is wel een apart proces dan. Aan het begin van je FOK!-carriére maakte je echt gigantische OP's, daarna zak je weer in en nu probeer je weer een aan te zetten?
Oh mijn god, dit is echt een unicum. Dat ik dit nog mee mag maken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze post ?
Sorry voor de eventuele dubbelen.
Jean Marie Pfaff
Rick Coppens
Jan Ceulemans
Frankie Vercauteren
Ernst Happel
Vic Mees
Hanappi
Danny Blanchflower
Billy Bremner
Kurt Jara
Heinz Cgilser
Franz Hasil
Jean Docxs
Raoul Lambert
Willy Kreuz
Frans Krankl
Wilfried van Moer
Frankie vanderElst
Swat vanderElst
Ludo Coeck
Walter Meeuws
Jan Verheyen
Sammie McIlroy
Prohaska
Schachner
Pezzey
Joe Jordan
Botteron
Heinz Hermann
Erwin VandenBergh
Archibald
John Wark
McGrath
David O'Leary
Frank Stapelton
George Grun
Philip Albert
Liam Brady
Ally McCoist
Pat Bonner
Ronny Whelan
John Aldri\dge
Veloso
Vitor Paneira
Cadete
Rui Barros
Phil Babb
Kevin Moran
Colin Hendry
Josip Weber
Mark Emmers
Guy Hellers
Oceano
Rebecca Loos? BEN JIJ DAT TONG???quote:Op donderdag 14 mei 2009 03:32 schreef Sjibble het volgende:
jij bent echt alles waar -loos achter staat
Niemand kan door mij gesloten topics weer open gooien .... zelfs Yvonne niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:11 schreef tong80 het volgende:
Yvonne gooi jij hem weer open als Superworm er een slotje op heeft geplaatst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |