Ik zie dit nu pas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier moet ik even op reageren: ik was je voor.![]()
Ik kwam zo'n 35 jaar geleden als klein kind in het bezit van een kunstlens. Helaas geen effect gehad. En inderdaad ouderwets.... na een jaar of 6 moest hij worden rechtgezet omdat hij ging zweven en een jaar of 10 geleden is hij eruit gehaald omdat hij weer zweefde, ik er last van had en hij geen meerwaarde had. Sindsdien ga ik lensloos door het leven.
Apart zeg! Ik zal mijn ouders er eens naar vragen, ik was 1 toen ik een kunstlens kreeg, dus weet er niks meer van. Maar ik heb nooit van hen gehoord dat het allemaal heel bijzonder was of zo. Wel breng ik al tijden de gemiddelde leeftijd in de wachtkamer met decennia omlaag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas.
Wat bizar trouwens! Mij werd verteld dat ik de eerste was. Allerlei artsen in het hele land wilden mij zien omdat het zo uniek was, maar mijn moeder had daar geen zin in. Misschien betrof het de techniek die gebruikt was, dat die uniek was. Ik kan me de dag dat ik in het ziekenhuis kwam nog wel heel goed herinneren. De ene na de andere arts kwam kijken, maar niemand wist wat ze met me aan moesten. Pas de 8ste arts had een idee, maar was dus naar eigen zeggen nog nooit eerder gedaan.
Bij mij heeft het trouwens wel degelijk zin, zonder was ik blind, nu kan ik er wel mee kijken, maar wazig.
Overigens ben ik er inmiddels wel achter waarom ik niet in aanmerking kom voor de behandeling waar het in dit topic over gaat. Mijn hoornvlies is te veel beschadigd.
Het is een paar dagen later en mn zicht is absoluut verbeterd, maar nog niet 100%. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed komt!quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zag ook niet goed na de eerste operatie. Kwam bij mij door het accommoderen.
Fijn dat t meeviel!
Ging bij mij ook zo. Echt goed zag ik pas na oog twee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef Lonka het volgende:
[..]
Het is een paar dagen later en mn zicht is absoluut verbeterd, maar nog niet 100%. Maar ik heb wel vertrouwen dat het goed komt!
Volgende week oog 2.
Wat een onzin, als er gelaserd wordt verdwijnen er maar minieme fracties qua dikte van het hoornvlies hetgeen geen enkele invloed heeft en al helemaal niets met ontstekingen te maken heeft. Als het aan jouw oma lag liepen we nu nog in berenvellen. Wake up to 2013 zou ik zeggen of ga anders vanavond lekker weer aan de stamppot en op tijd naar bed hoor, je hebt maar 1 lichaam!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoorde laatst iets aangaande de Amerikaanse laser toestanden dat men na 10 jaar ervaring inmiddels er achter is, dat veel mensen na laseren bv last hebben van hun ogen.
Het oog is verdund, geschild, men krijgt vaker last van onstekingen, e.d. lijkt me niet ok!
De weerstand van het oog is zwaar verminderd..dus voor je gaat klooien met je ogen, mijn oma zei bv altijd, pas op je ogen je hebt er maar 2!
Zeer belangrijk je ogen nml!
Fijn dat het bij jou goed is gegaan! Wat was jouw sterkte?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:24 schreef Cygne het volgende:
Bij focuskliniek mocht ik in niet komen voor een quickscan omdat de resultaten bij verziendheid niet goed zouden zijn.
+10 rechts en +8 links.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef Miss_Virgo het volgende:
[..]
Fijn dat het bij jou goed is gegaan! Wat was jouw sterkte?
Ik heb eigenlijk niet gevraagd hoeveel mm mijn pupil nou eigenlijk was.. Misschien eens ergens voor een second opinion gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |