Kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef Bengeltje het volgende:
Dan word je niet in bed gepraat, dan wil je het zelf even graag.
quote:
Ik denk dat de vrouwen in zijn "categorie" nog niet zo op zoek zijn naar neukertjes, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
Nu doe je net of elke vrouw alleen maar een relatie wil.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
singles he
single and lonely or married and bored.
Van de 3 meiden waar het over ging hadden 2 echt wel inhoud en konden prima nadenkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoezo houd je ze wat voor dan? Jij hebt het woord relatie toch nooit in de mond genomen? Kijk, als je het na een paar dates pas doet, dan vind ik het een ander verhaal. Maar meteen die eerste avond, dan moet de boodschap toch wel duidelijk zijn, of val jij op heel naïeve meisjes?
Ik had het niet over mezelfquote:
Dan zit hij toch in de verkeerde hoek. Of hij gaat zelf voor de relatie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouwen in zijn "categorie" nog niet zo op zoek zijn naar neukertjes, eerlijk gezegd.
Zo vaak hoor je dat toch niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt..
Ik vind sowieso dat vrouwen te snel roepen dat ze zich "misbruikt" voelen. Doe het dan niet!
Wat een kutprogramma hequote:
Ik denk eerder in de verkeerde leeftijdscategoriequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zit hij toch in de verkeerde hoek. Of hij gaat zelf voor de relatie.
De 3 vrouwen waar het nu over gaat toevallig wel ja...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu doe je net of elke vrouw alleen maar een relatie wil.
de meisjes die denken dat je op je 21ste al huisje boompje beestje wiltquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouwen in zijn "categorie" nog niet zo op zoek zijn naar neukertjes, eerlijk gezegd.
Dat geld vast niet voor jou babequote:
In alle 3 de gevallen ging ik ook voor een relatie omdat dat is wat ik wil...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zit hij toch in de verkeerde hoek. Of hij gaat zelf voor de relatie.
Ahh check, meiden met inhoud willen een relatie. Meiden zonder inhoud seks.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Van de 3 meiden waar het over ging hadden 2 echt wel inhoud en konden prima nadenken
Maar ik pak het ook niet goed aan hoor.
Met die 3 meiden heb ik ook echt gedate, leuke dingen gedaan...
Daaruit kunnen hun niet opmaken dat ik het alleen voor de seks doe...
De dates deed ik ook niet met als intentie seks, maar om ze beter te leren kennen.
Bij alle 3 kwam ik erachter dat ik ze niet interessant vond of ik me ergens aan irriteerde waardoor het niet meer kon worden dan alleen seks...
Als ik dat dan vertelde, wilde ze dat niet omdat ze geen 'sletten' waren.
Alhoewel ik het wel met hun alle 3 al gedaan had die weken dat we gedate hadden.
Ja en via het script installeert het niet lekker. dus mag ik een kwart alsnog handmatig doen!quote:
Njah, ik kan best voorstellen dat ze me leuk zijn gaan vinden na die leuke dingen die we samen deden en door mijn aandacht en 'zorg'quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de meisjes die denken dat je op je 21ste al huisje boompje beestje wilt
Mja als ik iets niet ben dan is het saaiquote:
Dat ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk eerder in de verkeerde leeftijdscategorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |