www.zester.nlquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:24 schreef miss_sly het volgende:
huup, waar heb je dat gedaan dan? Toen ik ging kijken vanmiddag, kon je niet meer kiezen voor een lodger, maar voor een quiny zap of een bobike stoeltje en dat wil ik geen van beide.
kun je dan niet gewoon alsnog afzien van het abonnement, zeg maar met als reden dat je het alleen wilde in combi met dat cadeau?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Wij wilden het eigenlijk ook, maar ze geven geen garantie dat het kado dat je kiest voorradig is. Indien niet voorradig, mag je een ander kado uitzoeken, maar er is geen ander kado dat we dan willen hebben...dus tja, weet het nog niet.
Volgens hun voorwaarden dus niet, heb ik nagekeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kun je dan niet gewoon alsnog afzien van het abonnement, zeg maar met als reden dat je het alleen wilde in combi met dat cadeau?
ah ok. Hmm. Nouja ik zie het welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens hun voorwaarden dus niet, heb ik nagekeken.
Ach ja, het is maar een knuffel. Junah heeft die van Ayden gekregen. Maar nu weer dezelfde krijgen lijkt me voor haar misschoen wat onprettig, het is haar herinnering aan haar broertje. Denk dat ik 'm dan wegmoffel of weggeef aan iemand anders.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
daar kan ik me wel iets bij voorstellen, kun je dat niet aangeven?
Jah, vooral dat flauwvallen staat me een beetje tegen. Hmmm, ik dacht dat ik qua ijzer wel ok zat (slik Gravitamon en daar zit 114 % van de aanbevolgen dagelijkse hoeveelheid in) maar misschien zo toch maar even roosvicee ferro halen, just to be sure. Thnx voor de tipquote:Op zondag 17 mei 2009 08:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Incantrix, wat rot he... Rustig aan doen en misschien wat meer ijzerhoudende producten eten? En vooral door blijven drinken!
De VK zei dat die test vaak wel een goede indicatie is, maar dat ze nog steeds de laatste korte menstruatie als laatste menstruatie wil aanhouden. Ze zei dat dat dan alleen maar meevalt als je uiteindelijk verder blijkt te zijn!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:19 schreef Linda2205 het volgende:
Als je eisprong vroeger was dan normaal bijv. is dat geen enkel probleem. Alhoewel me dan de uitslag van de clearblue niet lijkt kloppen en die klopt meestal wel...Gewoon even afwachten. Wat zei de VK over de test-uitslag?
En natuurlijk van harte gefeli met je zwangerschap! (Als je er blij mee bent tenminste..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |