oftewel; als er een fout gemaakt wordt worden er verhaaltjes bedacht als 'damage control'. Dat verklaart Huub's vasthoudendheid qua overduidelijke leugens. Het baart me ook enorme zorgen. Wanneer klopt hetgeen gezegd wordt en wanneer is het een lullig verhaaltje 'damage control'. En hoe dom denkt de redactie dat we zijn? En mag elk redactielid zelf zo'n verhaaltje uit z'n dikke duim zuigen? Zo ja, is dat wel slim? En zo nee, wie bedenkt ze dan en wie heeft het bedenken van verhaaltjes goedgekeurd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Een duidelijk statement over Marielin gepost vanaf de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
Als Marielin had gewonnen was er vast geen pakje peuken meer voor handen. Schiet mij ook maar lekquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:02 schreef Rica het volgende:
Wel of geen items mogen kiezen buiten de persoonlijke items om?
De ene dag niet andere dag wel.
Dit ZOU geen probleem moeten zijn, aangezien IN MIJN VISIE van het concept de redactie allene maar uitvoert wat wij willen en het spel niet kan sturen en kan beïnvloeden..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef Disana het volgende:
Blunder: Onduidelijke posities van mensen die vanaf de redactie op Fok posten. Mensen die vanaf de redactie statements maken.
Mijn punt is dat Dottey geregeld iets roept in de COS dat verwarring bij ons schept over de herkomst. Stellige uitspraken die regelrecht van de redactie zouden kunnen komen. Dementor doet dat nooit tenzij inderdaad wel ondubbelzinnig uit hoofde van de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit ZOU geen probleem moeten zijn, aangezien IN MIJN VISIE van het concept de redactie allene maar uitvoert wat wij willen en het spel niet kan sturen en kan beïnvloeden..
Ja, want het is ook de eerste keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het make-up tas ding was idd niet zo slim, om dan een mail met leugens te gaan sturen.
Dat gaat in tegen de beloofde eerlijkheid, en op zo`n manier verlies je (als streamer) het vertrouwen in de redactie, want dan ga je denken: als ze hiermee de boel proberen te verdraaien, doen ze dat met andere dingen misschien ook wel.
Niet meer doen dus!!!
te laat:quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het make-up tas ding was idd niet zo slim, om dan een mail met leugens te gaan sturen.
Dat gaat in tegen de beloofde eerlijkheid, en op zo`n manier verlies je (als streamer) het vertrouwen in de redactie, want dan ga je denken: als ze hiermee de boel proberen te verdraaien, doen ze dat met andere dingen misschien ook wel.
Niet meer doen dus!!!
kan nu omgezet worden inquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
quote:Wat is het verhaal van de fietsopdracht?
- Er was afgesproken level 3. Bart snapte er geen reet van en dus ging dat ding naar level 7. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje dat zojuist aan Marielin is verteld.
Dat van die mail hadden ze idd ook niet kunnen toegeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef Maanvis het volgende:
en dat dankzij de transparantie die oneerlijkheid er zo dik bovenop ligt dat wij telkens gaan steigeren?
het gelieg brengt mij in een lastig parket met m'n eigen principes. dat dan weer wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we het er maar op houden dat dit een transparant en eerlijk concept ging worden, maar dat de eerljikheid blijkbaar overboord is ten faveure van het spel en de streams, en dat dankzij de transparantie die oneerlijkheid er zo dik bovenop ligt dat wij telkens gaan steigeren?
Die begrijp ik niet helemaal, tenzij je je schuldig voelt voor uitspraken van derden en dat vind ik dan ook weer vreemd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Danny het volgende:
[..]
het gelieg brengt mij in een lastig parket met m'n eigen principes. dat dan weer wel.
Dat kan maar is dan een behoorlijke deceptie voor me.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we het er maar op houden dat dit een transparant en eerlijk concept ging worden, maar dat de eerljikheid blijkbaar overboord is ten faveure van het spel en de streams, en dat dankzij de transparantie die oneerlijkheid er zo dik bovenop ligt dat wij telkens gaan steigeren?
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen.. dit maakt het lastig voor TBO2 om met een goeie basis te beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat kan maar is dan een behoorlijke deceptie voor me.
Ik vind het nog steeds leuk om te kijken. Alleen de strijd van welles/nietes erom heen is wat minder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen.. dit maakt het lastig voor TBO2 om met een goeie basis te beginnen.
ik lieg niet. principekwestie. ik heb een teringhekel aan liegen en wordt liever verrotgescholden dan dat men tegen me liegt. Je zult mij ook niet op een leugen betrappen, want ik haat liegen. En nu moet ik me gaan afvragen of ik me over dat principe heen kan zetten ten faveure van het succes van anderen, waar ik het niet eens doe of accepteer ten faveure van mezelf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet helemaal, tenzij je je schuldig voelt voor uitspraken van derden en dat vind ik dan ook weer vreemd.
Stel dat het zo zou zijn dan nog denk ik dat het een slechte strategie is. Als je met de bewoners gaat spelen, bevoor en benadelen, dan speel je ook een spelletje met de kijkers. De meeste mensen houden daar uiteindelijk niet van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Jappie het volgende:
Of dit principe bewust word toegepast door de huidige redactie is dan weer een 2e.
De mensen die in het eerste concept geloofden geloven al niet meer in een eerlijke RLS die ons was beloofd, maar er zijn een heleboel mensen die alles pikken van de redactie en die doen alsof de critici zure eikels zijn. Het is inmiddels een doodgemanipuleerde chaos waarin de deelnemers alles gelaten over zich heen laten komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen.. dit maakt het lastig voor TBO2 om met een goeie basis te beginnen.
Niet mij woorden,behalve de laatste zin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De mensen die in het eerste concept geloofden geloven al niet meer in een eerlijke RLS die ons was beloofd, maar er zijn een heleboel mensen die alles pikken van de redactie en die doen alsof de critici zure eikels zijn. Het is inmiddels een doodgemanipuleerde chaos waarin de deelnemers alles gelaten over zich heen laten komen.
Klopt; wat ik dus ook bedoel te zeggen is dat de (collectieve) verontwaardiging maakt dat je er iets aan wil doen..erover wil schrijven; tennisballen met tekst over de muur...schreeuwen bij de hekken. Danny gaf het zelf ergens in een andere post al aan; het maakt niet uit of men positief of negatief over je schrijft of spreekt..zolang men het maar over je heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Stel dat het zo zou zijn dan nog denk ik dat het een slechte strategie is. Als je met de bewoners gaat spelen, bevoor en benadelen, dan speel je ook een spelletje met de kijkers. De meeste mensen houden daar uiteindelijk niet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |