De opvolger is een Volvoquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Volvo wilde?
Ik wil een motor, een BMW.
Kort he?quote:
True. De vader van de hoofdpersoon in Radeloos reed ook een Daf. En toen ging hij dood.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De opvolger is een Volvo... Maar in een Daf rijden is gewoon tof
.. Nederlands trots
quote:
quote:
quote:
fo boquote:
Details.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
True. De vader van de hoofdpersoon in Radeloos reed ook een Daf. En toen ging hij dood.
Kusje. Ik kan dr ook niets aan doen dat je niet altijd gelijk hebt. Ik ben 20quote:
Hoiquote:
Als ik mezelf zou doodrijden in een Daf, dan ben ik wel trots doodgegaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
True. De vader van de hoofdpersoon in Radeloos reed ook een Daf. En toen ging hij dood.
20 en dan 90% van je tijd verdoen in PUB, wat ben jij succesvol !quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kusje. Ik kan dr ook niets aan doen dat je niet altijd gelijk hebt. Ik ben 20
Als je jezelf doodrijdt in een volvo dan moet je wel heel je best doen:')quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik mezelf zou doodrijden in een Daf, dan ben ik wel trots doodgegaan.. Stukje vaderlandse techniek
Wat is er tof aan?quote:
Doe eens lief tegen nijn!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
20 en dan 90% van je tijd verdoen in PUB, wat ben jij succesvol !
Mijn god.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark, ik ga ook met jou knuffelen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |