Slaap lekker dan alvastquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef Noortje. het volgende:
Als dit topic vol is ga ik slapen want het is een uur later dan dat ik dacht dat het was.
Ik wil een opgefokte Daf 66 1300 marathon coupéquote:
Uhuhquote:
Koop er een?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil een opgefokte Daf 66 1300 marathon coupé
Ik dacht dat je een Volvo wilde?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil een opgefokte Daf 66 1300 marathon coupé
Bemoei je er eens niet mee jij. Jij post niet anders dan lariekoek, daar moet je eens mee gaan oppassen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef danielgazza het volgende:
Noortje post gewoon lariekoek. Goed dat ze wordt gecorrigeerd.
Ik heb al anderhalf jaar een autoquote:
Dit is de enige post van hem die ik nog wel kan waarderen, ga jij hem afblaffen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bemoei je er eens niet mee jij. Jij post niet anders dan lariekoek, daar moet je eens mee gaan oppassen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bemoei je er eens niet mee jij. Jij post niet anders dan lariekoek, daar moet je eens mee gaan oppassen.
Duur, want beginnen zeldzaam te wordenquote:
aidsquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dit is de enige post van hem die ik nog wel kan waarderen, ga jij hem afblaffen.
Krentenbol, jij geeft gelukkig altijd het goede voorbeeld. Mensen als jij kunnen beter gewoon niks zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Snel kopen dan nu ze nog niet zeldzaam zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Duur, want beginnen zeldzaam te worden
haha en jij bent 18 zekerquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar een auto
Faalhaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |