DB en DB GT helemaal ,zijn voor manga adepts het summum . Deze film zou eigenlijk niet eens vertoond mogen wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:44 schreef MervinMinky het volgende:
Misschien een vermelding in het andere topic over uberslechte films TS?
ON:
Tja, wat verwacht je dan van een film die gebaseerd is op een tekenfilm gast, zelfs Spielberg zou er moeite mee hebben.
Zouden ze eens moeten combineren die films!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef AquaMined het volgende:
Was dan ook naar Star Trek gegaan en had DB:Evolutions gedownload. Dan had je wel waar voor je geld.
star trek / star wars ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten combineren die films!
Luke Skywalker met z'n Force tegen Goku met z'n kamehamehatrucjes! Epic fight!
Skywalker heeft net zoveel met Startrek te maken als Goku met Terminatorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Nou las ik dat men 100 miljoen dollar had geinvesteerd in de film? Waar zijn ze gebleven dan? Volgens mij zijn de makers ermee naar de hoeren gegaan
Eh, spiderman, hulk, watchmen, what else waren strips. Waarom is het zo veel moeilijker om met 100 miljoen budget zo'n ongelofelijke bout film te maken, de film duurt zelf maar 70 mins verder ook ofzo... het enige dat overeenkwam met dragonball origineel was dat het over ballen ging die samen een weens konden vervullen, verder dikke neppe amerikaanse film met geen eigen karakter noch voldoenend aan dragonball zelf...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:44 schreef MervinMinky het volgende:
Misschien een vermelding in het andere topic over uberslechte films TS?
ON:
Tja, wat verwacht je dan van een film die gebaseerd is op een tekenfilm gast, zelfs Spielberg zou er moeite mee hebben.
je hebt er verstand van merk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor 100 miljoen had ik tenminste leuke special effects en goed acteerwerk verwacht.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:01 schreef KreKkeR het volgende:
Wat had topicstarter dan verwacht?
Ik heb 'm trouwens ook gezien (gelukkig niet in de bios). Precies wat ik er van verwacht had. Extreem slecht, maar daardoor juist weer wel vermakelijk.
En dat heb ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:05 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Voor 100 miljoen had ik tenminste leuke special effects en goed acteerwerk verwacht.....
En extreem slecht ja . Maar jij bent dan ook geen DB fan .... anders zou je je net als andere DB fans en ik kapot hebben lopen ergeren aan de kwaliteit .
Je mist helemaal niks. Drama 1ste klassequote:
Dat wist ik niet. Ik dacht dat het een of ander low-budget film was, gezien de extreem slechte acteursquote:
Ga dan voor 50 miljoen naar de hoeren en koop voor de andere 50 miljoen drank en drugs.quote:
Kan ook, maar ik weet niet zeker of een hoer mij wel wil voor 50 miljoenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga dan voor 50 miljoen naar de hoeren en koop voor de andere 50 miljoen drank en drugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |