Cunego gaat zijn ritten eruit pakken. Let maar op hem in de rit naar Mayrhofen, dat zou een kolfje naar zijn hand moeten zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoop wel dat Cunego nog wat terug kan doen. Ook al viel hij vandaag hard door de mand.
Argh, dacht er nog aan, toch dolemieten van gemaakt blijkbaar, dank!quote:
Cunego is sinds zijn overwinning elk jaar nog door de mand gevallen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoop wel dat Cunego nog wat terug kan doen. Ook al viel hij vandaag hard door de mand.
Toch jammer, hij zou best een mooie rol in het klassement kunnen spelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Cunego gaat zijn ritten eruit pakken. Let maar op hem in de rit naar Mayrhofen, dat zou een kolfje naar zijn hand moeten zijn.
Idd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:32 schreef DutchSL het volgende:
Cunego.. gewoon gelost door zijn oude knecht (die hem altijd moest opwachten) Szmyd.
Hij moet gewoon lekker rittenkaper en klassiek renner worden a la Bettini, elk jaar sinds hij klierkoorts had dezelfde deceptie met hem.
Dan moeten ze wel behoorlijk wat tijd verloren hebben, anders krijgen ze sowieso geen ruimte.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef Sautor het volgende:
Morgen kunnen de mensen die vandaag gelost hebben wat terugdoen. De toppen zijn niet erg hoog, maar met de laatste top op 48km, daarna een lange afdaling en de laatste 10km vlak zie ik een groepje best weg rijden
Ik vind 3 winnaars die niet mee kunnen veelquote:
Noem ze even.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 3 winnaars die niet mee kunnen veel
Ach, het was maar een korte etappe van 125 kilometer. Klimmers als Basso en Simoni hebben die acceleratie niet, die moeten het meer hebben van de echt steile bergen zoals een Zoncolan of een Mortirolo. Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de laatste week met de Monte Petrano, Block Haus en de Vesuvius.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 3 winnaars die niet mee kunnen veel
Garzelli en Simoni.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Noem ze even.
Cunego, verder kom ik niet.
Sowieso Simoni & Garzelliquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Noem ze even.
En dat vond jij kanshebbers voor de eindzege?quote:
Wat een onzin, die slotklim was 25 kilometer lang.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ach, het was maar een korte etappe van 125 kilometer. Klimmers als Basso en Simoni hebben die acceleratie niet, die moeten het meer hebben van de echt steile bergen zoals een Zoncolan of een Mortirolo. Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de laatste week met de Monte Petrano, Block Haus en de Vesuvius.
Simoni en Garzelli. Maar die zijn van te voren toch niet tot de echte favorieten gerekend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Noem ze even.
Ze stuurden altijd een prut ploeg naar de Giro, eerst was het voor Rasmussen om op te warmen voor de Tour en voor de jonkies die dan een grote ronde mochten rijden en voor de mensen die de Tour selectie niet zouden halen. Eigenlijk alleen sinds Menchov besloten heeft dat hij zijn 2e grote ronde beter rijdt hebben ze een goede ploeg gestuurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Pas de 1e overwinning ooit van de Rabo in de Giro![]()
Dat had ik niet verwacht.
Stijgingspercentage en lengte zijn twee verschillende zaken. Vorig jaar werd Gibo nog derde op de klim naar Plan de Corones, achter een Pellizotti en een gedrogeerde Sella. En tweede in de etappe met de Gavia, de Passo del Mortirolo en de Aprica, achter - wederom - een gedrogeerde Sella.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat een onzin, die slotklim was 25 kilometer lang.
Wat heeft Cunego nou aan uitslagen gereden om het predikaat kanshebber voor de eindzege te verdienen? Eerste in de Internationale wielerweek en zesde in de Vuelta Ciclista al País Vasco.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat vond jij kanshebbers voor de eindzege?
Voormalig winnaars boeit natuurlijk niet.
Die klimmen zijn niet echt noemenswaardig, maar veel knechten zullen er niet overblijven. Dus als er 4-5 man wegrijden zie ik best wel een kans dat ze vooruit blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:15 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel behoorlijk wat tijd verloren hebben, anders krijgen ze sowieso geen ruimte.
Volgens mij is dit een ideale etappe voor een groepje vluchters. Het is namelijk allesbehalve vlak. Dat betekent dat het peloton toch een gematigd tempo op de beklimmingen moet nahouden om de sprinters erbij te houden, oftewel: in het middenstuk (van 130 tot 200 km) zal het peloton relatief weinig tijd winnen op een groepje waarin behoorlijke klimmers zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:56 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die klimmen zijn niet echt noemenswaardig, maar veel knechten zullen er niet overblijven. Dus als er 4-5 man wegrijden zie ik best wel een kans dat ze vooruit blijven.
Niet dus:quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:44 schreef Bismarck het volgende:
Los daarvan, Tong had het over drie winnaars die niet mee kunnen en niet over drie kanshebbers die niet mee kunnen.
quote:
Dus eens een dopeur, altijd een dopeur? Heb jij nooit in je leven een fout slechts één keer gemaakt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:35 schreef Colnago het volgende:
[..]
In 2006 won hij de Ronde van Italië. Een paar maanden later dook zijn naam op in een dopingschandaal en werd hij voorlopig geschorst. In 2007 werd hij voor twee jaar geschorst, nadat hij zijn intentie tot dopinggebruik had toegegeven.
En omdat je iets niet van iemand verwacht, ga je de volgende keer dat je iets niet van iemand verwacht datgene juist wél van iemand verwachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:35 schreef Colnago het volgende:
[..]
En dat had ik nou niet verwacht van Basso uit de ploeg van Riis.
Waarom weet ik niet want Riis gebruikte ook en de laatste jaren is de ene na de andere leider/winnaar uit de Giro of Tour betrapt dus ik zou beter moeten weten.
Nou dat is niet echt nodig denk ik. Het is niet zo dat er geen mensen gepakt zijn de afgelopen jaren, maar de mensen die gepakt zijn, zijn vaak mensen van wie je het wel zag aankomen. Landis, (Rasmussen), Schumacher, Sella, Riccò, Kohl e.d. De rest is niet gepakt, en van veel kan je ook wel daadwerkelijk aannemen dat ze niet aan de doping zitten. Ze zijn nooit gepakt, en ze ontwikkelen zich volgens logische lijnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:35 schreef Colnago het volgende:
Nu ga ik er helaas maar vanuit dat elke renner uit de top 10/20 aan de doping zit.
Ja, dat heb ik ook wel eens helaas. Maar goed, die gedachten moet je negeren omdat je er toch niets mee kan. * Doping-alert!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:35 schreef Colnago het volgende:
Ik zit dus niet te gallen maar ik vind het gewoon heel erg jammer dat je niet zeker bent van het klassement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nouja Cunego gaf ik nog het minst kans van die 3 eigenlijk.
Ik wil nog even terugkomen op een discussie uit het vorige topic; en wel over de opmerkingen over eventueel dopinggebruik van Basso (door Colnago). Hoewel ik het inhoudelijk waarschijnlijk meer met TheArt, Leatherface en Ambrosius eens ben, vind ik dat mensen hier best mogen posten als ze iemand van doping verdenken. Sowieso natuurlijk vanwege vrijheid van meningsuiting, daarbij zijn doping en sport nou eenmaal onlosmakelijk met elkaar verbonden, en tot slot vinden sommige mensen het gewoon leuk om daar over te speculeren.
En als je geen posts over doping wil lezen, dan moet je ze maar proberen over te slaan. We gaan ook niet het verbieden om het in dit topic over Armstrong te hebben, omdat ik dat niet leuk vind, en er al een topic over Armstrong is
Dus daarom;
[..]
Dus eens een dopeur, altijd een dopeur? Heb jij nooit in je leven een fout slechts één keer gemaakt?
[..]
En omdat je iets niet van iemand verwacht, ga je de volgende keer dat je iets niet van iemand verwacht datgene juist wél van iemand verwachten?Of mis ik je punt nu.
[..]
Nou dat is niet echt nodig denk ik. Het is niet zo dat er geen mensen gepakt zijn de afgelopen jaren, maar de mensen die gepakt zijn, zijn vaak mensen van wie je het wel zag aankomen. Landis, (Rasmussen), Schumacher, Sella, Riccò, Kohl e.d. De rest is niet gepakt, en van veel kan je ook wel daadwerkelijk aannemen dat ze niet aan de doping zitten. Ze zijn nooit gepakt, en ze ontwikkelen zich volgens logische lijnen.
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens helaas. Maar goed, die gedachten moet je negeren omdat je er toch niets mee kan. * Doping-alert!
Ik weet niet hoor, maar hoeveel renners uit de top 10 zijn wel niet betrapt, ik noem maar even vlug wat namen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rasmussen, landis, valverde, hamilton, ullrich, basso, mancebo, di luca, simoni, laatst frank schleck weer, heras, kohl, ricco, piepoli, sella, vinokourov
Edit: zaak fuentes was dat tijdens de tour.. Hij werd toen wel geschorst door de ploeg, maar nooit echt betrapt dus trek mijn woorden in!quote:
Hij heeft in ieder geval geld op de rekening van Fuentes gestort volgens mij. Daar is ie door CSC toen ook geschorst voor geweest meen ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:02 schreef trxq het volgende:
[..]
Wat was er laatst dan toch ook met hem, iets dat hij een te hoog testosteron had en door middel van doktersvoorschriften is dat goed gepraat ofzo.. Maarja sure voorgeschreven medicijnen
En voor Valverde is ook geen doorslaggevend bewijs.quote:
Sporza deed het inderdaad niet voor mij op dat moment. Ik had niet een heel goede, maar omdat ik toch niet echt zat te kijken, en het meer om het geluid ging,was dat wel ok. Het was een eurosport stream via een myp2p.eu linkje. Niet echt een aanrader verderquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:29 schreef JelleS het volgende:
Welke stream gebruik je, die van Gazetta of is er nog een betere? Sporza schijnt niet altijd te werken.
Maar na de Operación Puerto niet veel meer, alleen de echte flapdrollen. Maar goed, laten we het wel betrekking laten houden op de Giro, anders kan het indd beter in het doping-topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:58 schreef trxq het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar hoeveel renners uit de top 10 zijn wel niet betrapt, ik noem maar even vlug wat namen:
rasmussen, landis, valverde, hamilton, ullrich, basso, mancebo, di luca, simoni, laatst frank schleck weer, heras, kohl, ricco, piepoli, sella, vinokourov
De OP-ers zijn nooit betrapt. Als je het goed doet wordt je in principe niet betrapt. Mevrouw Fuentes heeft nog verklaard dat Spanje heel wat medailles in Peking te danken had aan haar man.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar na de Operación Puerto niet veel meer, alleen de echte flapdrollen. Maar goed, laten we het wel betrekking laten houden op de Giro, anders kan het indd beter in het doping-topic
Nee hoor, die is gewoon veroordeeld geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:12 schreef Szura het volgende:
En Di Luca werd vrijgesproken
Mhua, een groep ongevaarlijke renners lijkt me logischer. Ik zie echt niet in wie wilt rijden. Zeker omdat LPR er toch al drie heeft en straks nog kansen genoeg heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat LPR er toch een groepssprint van gaat proberen te maken, die Di Luca dan zou moeten winnen.
Die bloeddoping wordt toch nog steeds door iedereen gebruikt? Ze kunnen het toch niet testen, alleen als ze het bloed vinden kunnen de renners gepakt worden. Waarschijnlijk is er gewoon een nieuwe Fuentes waar al die gasten behandelt worden.quote:
Daarvoor bestaat nou het bloedpaspoort dat elke ProTour en bijna alle ProContinentaleploegen nu hebben. Dat valt dus wel op te sporen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:04 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Die bloeddoping wordt toch nog steeds door iedereen gebruikt? Ze kunnen het toch niet testen, alleen als ze het bloed vinden kunnen de renners gepakt worden. Waarschijnlijk is er gewoon een nieuwe Fuentes waar al die gasten behandelt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |