Nja, m`n vakanties bestaan vooral uit festivals bezoekenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Straks in Italia zou ik ook wel een dagje WiFi zoeken denk ik hoor.
Preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, m`n vakanties bestaan vooral uit festivals bezoekenDaar hebben ze ook genoeg aan internet. Maar ik heb daar gewoon geen zin in. Vakantie is voor mij weg van alle zeikerds, dan ga ik ze niet zelf opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MBO toevallig?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een minimum van 73 euro dacht ik.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef mstr het volgende:
Waarom blijft iedereen er op reageren?Wat een grafkanker TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef mstr het volgende:
Waarom blijft iedereen er op reageren?Dat vroeg ik me oko al af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hee. Je hartje beweegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |