Je vergeet Messiquote:Op zondag 17 mei 2009 00:38 schreef venomsnake het volgende:
Wat een seizoen... Niet normaal man.
Al over de 100 goals gemaakt in La Liga, en dat met fantastisch mooi voetbal.
Seizoen is natuurlijk al lang en breed geslaagd, maar er komt nog een geweldig toetje in Rome.
Helden![]()
Pep![]()
2-6
[ afbeelding ]
Messssssssssi, Messsssssssssssssiquote:Op zondag 17 mei 2009 07:20 schreef venomsnake het volgende:
Het is fucking vroeg man, ik kan amper pitten, er spoken steeds allemaal beelden en gedachtes over dit seizoen door mijn kop.Maar ik ga toch maar weer een poging wagen, pffff.
![]()
![]()
Inieeeeeeeeeeeesta, Inieeeeeeeeeeesta
Berichtje komt van voetbalzone, ik zie het nergens staan op MD.quote:Wie niet waagt die niet wint. Barcelona gaat in de zomermaanden een poging doen om Alexandre Pato en Philipp Lahm bij respectievelijk AC Milan en Bayern München los te weken. Linksback Lahm stond vorig jaar al op de verlanglijst van Barcelona maar koos voor een contractverlenging. De Catalanen hopen AC Milan met een bod van zeven miljoen euro plus Thierry Henry te verleiden. (El Mundo Deportivo)
quote:Gewonden bij rellen titelfeest Barcelona
BARCELONA - Bij rellen tijdens de viering van de landstitel van Barcelona zijn in de nacht van zaterdag op zondag zo'n vijftig mensen gewond geraakt.
De inwoners van de Spaanse stad gingen massaal de straat op nadat de club zonder zelf te spelen zeker was het kampioenschap.
Een groep van honderd feestvierders zorgde voor problemen doordat ze met flessen en stenen gooiden naar de politie.
Er werden ongeveer 65 mensen aangehouden. Onder de gewonden bevonden zich ook vijftien agenten. Woensdag liep het in de stad ook al uit de hand toen Barcelona de nationale beker veroverde.
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:59 schreef WeebI het volgende:
Gefeliciteerd aan alle fans van deze club.
Het is misschien niet helemaal de manier waarop je een titel wilt winnen, maargoed, ik hoop dat jullie het ons kunnen vergeven.
Uiteindelijk was er maar één club die dit jaar recht had op de titel. Want toegegeven, het feit dat Real Madrid zo lang bij bleef berustte meer op geluk dan wijsheid. Ik zie het niet graag gebeuren, maar als Barça dan toch kampioen moet worden, doe het dan ook maar op deze manier, dan kan ik tenminste met zekerheid zeggen dat het geen schande is als je tweede wordt.
Waarschijnlijk zaterdag als ook de wedstrijd tegen Osasuna op het programma staat.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:22 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop zo dat de huldiging volgende week is.
Het is misschien niet helemaal de manier waarop je een titel wilt winnen, maargoed, ik hoop dat jullie het ons kunnen vergeven.
Uiteindelijk was er maar één club die dit jaar recht had op de titel. Want toegegeven, het feit dat Real Madrid zo lang bij bleef berustte meer op geluk dan wijsheid. Ik zie het niet graag gebeuren, maar als Barça dan toch kampioen moet worden, doe het dan ook maar op deze manier, dan kan ik tenminste met zekerheid zeggen dat het geen schande is als je tweede wordt.
Het aantal goals dat ie scoort staan dan ook in schril contract met het aantal kansen dat ie krijgt. Hij verdient die Pichichi niet, maar hij wint hem wel, enkel en alleen omdat hij in hetzelfde team staat met Xavi, Messi en Iniesta.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:55 schreef venomsnake het volgende:
2-1 verloren..
Eto'o 5 100% kansen gemist en een pingel.
Dat zou echt een bizar hoog aantal zijn, maar het was inderdaad mogelijk dit seizoen.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Met een beetje meer scherpte had Eto'o er nu met gemak 40 in liggen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Serhat Koc ook..
Ik weet wel waaromquote:Op zondag 17 mei 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Maar op de één of andere manier maak ik me daar nog geen zorgen over. Weer niet waarom.
Gaat Ray naar een wedstrijd van Barcelona, moeten ze verliezen van jou?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:29 schreef WeebI het volgende:
Laat Osasuna maar winnen plz. Die moeten erin blijven.
Dat verliezen moeten ze altijd, dat heeft niets met Ray te makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Iniesta en Henry gaan waarschijnlijk beiden de CL finale halen..
Bron
[..]
Gaat Ray naar een wedstrijd van Barcelona, moeten ze verliezen van jou?![]()
.
Ik zie dan liever Caceres achterin en Touré naar het middenveld...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Vermoedelijke Champions League finale opstelling:
Henry------Eto'o------Messi
Iniesta----Busquets----Xavi
Sylvinho-Piqué-Touré-Puyol
------------Valdés------------
Ik liever John de Wolfquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:54 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik zie dan liever Caceres achterin en Touré naar het middenveld...
Ja wat heeft Pep nou tegen Caceres? Ik snap het niet hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:54 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik zie dan liever Caceres achterin en Touré naar het middenveld...
Het archief staat online op hun site. Heb alleen nu even geen tijd om uit te zoeken in welke krant het stond. Misschien dat Fortitudo nog weet van welke datum het was?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef Omnifacer het volgende:
Is die nog ergens terug te vinden?
Ook schijnt er interesse te zijn in Ahsley Cole van Chelsea.quote:Ook Liverpool en Barcelona zouden interesse hebben in Forlán, hoewel laatstgenoemde club lijkt te zijn afgehaakt in de strijd. De kampioen van Spanje richt zich nu op de komst van Joseba Llorente, die momenteel onder contract staat bij Athletic Bilbao. In de verbintenis van de international is een gelimiteerde transfersom opgenomen van dertig miljoen euro en Barcelona is van plan om met dit bedrag over de brug te komen. Llorente staat nog twee jaar onder contract bij Bilbao. (Sport)
Hazardquote:Barça y Arsenal pelean por Eden Hazard, la perla del Lille
Su nombre es Eden Hazard y juega de mediapunta, ¿no le conocen?, el verano pasado Manchester, Chelsea y Arsenal intentaron ficharle y terminó renovando por el Lille, el equipo donde juega actualmente.
Nació en Bélgica en 1991 pero ya ha sido cuatro veces internacional y se está convirtiendo en una pieza importante en la selección que entrena actualmente de forma interina Franky Vercauteren.
Barça y Arsenal (de nuevo) ya han intentado hacerse con sus servicios esta temporada pero según publica el diario italiano 'Il Tempo', la Lazio ya ha puesto el dinero sobre la mesa para llevarse al jugador que tiene contrato hasta 2012.
Habrá que ver quien logrará hacerse con los servicios del jugador.
Ik ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef BarbaRob het volgende:
http://www.fcbarcelona.co(...)5/n090519105129.html
Ik ben erbij!!!
Dat nieuwe thuisshirtquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Houniet het volgende:
Kopen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |