quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:30 schreef tomtomaat het volgende:
eilandjes van langerhans?
Rucebo +1quote:
quote:
Mmmmm en ik had gedacht dat ie te makkelijk zou zijn....quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef Dagobert het volgende:
Blijkt maar weer eens dat artiesten niet mijn ding is
Ik kan ongeveer Bono nog net aan U2 linken, maar daar houdt het wel mee opquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:30 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Mmmmm en ik had gedacht dat ie te makkelijk zou zijn....
Burnett +1quote:
iggy_in_the_house +1quote:
quote:and
zijn twee fictieve karakters, in de vorm van handpoppen. Deze aliens kwamen van de planeet Zog en presenteerden in de jaren '90 het programma The
and
Show op MTV Europe.
and
beweerden dat Ray Cokes hun vader is.
Dagobert +1quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef Dagobert het volgende:
Lang leve de geblokkeerde photobucket op t werk
Dan maar een wilde gok: Zig en Zag
Juist!quote:
Dat is uit de Eifel iig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:14 schreef Rucebo het volgende:
Bitburger?
De_Hertog +1quote:
Dat blijkt ook te kloppenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef Rucebo het volgende:
Met zo'n UI verwacht ik toch dat je de vraag weet.
Dat was het eerste boek over Langdon maar niet zijn eerste boek. Het heeft trouwens ook in het Nederlands een compleet andere titel gekregen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Rucebo het volgende:
Bernini Mysterie?
Of Digital Fortress.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:27 schreef tomtomaat het volgende:
het juvenalis mysterie
Ah inderdaad. Heb de Engelse versie hier in de kast staan, vandaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Rucebo het volgende:
Delta Deceptie zeg ik dan.
EDIT:
Juvenalis Dillemma, maar never mind.
stand deel 1549:quote:
Idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef vaagsel het volgende:
Arnhem ?
stand deel 1549:quote:
Je kunt snel een simpele vraag stellen en het controleren aan de rest overlatenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik moet alleen over een paar minuten weg.Dus stel maar een nieuwe wat mij betreft.
Volgens mij is het hetzelfde, alleen anders geschreven.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Volgens mij is het hetzelfde uitgesproken, alleen anders geschreven.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Volgens mij is het hetzelfde, alleen anders geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |