quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:12 schreef tomtomaat het volgende:
eenrichtingsbord?
Ook niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef LaStrange het volgende:
Het is de stop-kant van een klaaroverbord
Ik had dit oeroude hilarische grapje toch iets bekender ingeschat hier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef tomtomaat het volgende:
een bord tomatensoep
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik had dit oeroude hilarische grapje toch iets bekender ingeschat hier.
Welk dier?quote:Eenis een stevig dier met korte poten en een lange snuit Het heeft een dikke huid die spaarzaam behaard is met borstelharen. Jongere dieren hebben meer haar. De huid is gelig of bruinig grijs van kleur, maar vaak donkerder door het wroeten in de aarde. De kop loopt uit in een spitse, varkensachtige snuit met een kleine bek. Deze snuit is rond, zacht en beweeglijk. Langs de neusgaten zit dicht haar. In de bek heeft het een lange tong.
De oren zijn groot en puntig, als die van een ezel. De korte, sterke poten hebben grote klauwen, die hij gebruikt om te graven en als wapen tegen vijanden. De staart is lang, dik en stevig. De staartpunt en de zijkanten van het gezicht van wijfjes zijn meestal wit of bleker van kleur, en donkerder bij mannetjes. Het dier is 100 tot 158 cm lang, 58 tot 66 cm hoog en 40 tot 82 kg zwaar. De staart is 44 tot 63 cm lang.
Het heeft een uitstekende reuk- en goede gehoorzin, maar het zichtvermogen is vrij slecht ontwikkeld. Op de snuit zitten kleine vlezige tentakeltjes, die dienen als tastorgaan.
Als je een mol hebt van anderhalve meter krijg je wel heel grote gaten in je tuin...quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Mol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |