Oh dat dacht ik gelezen te hebben hier.. ik ben te lui om dan verder te zoeken dan m'n neus lang isquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen serial voor nodig hoor
Ze zei: ik heb dit geplaybackt toen ik een jaar of 4 was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Eline: Dit nummer heb ik gezongen op de middelbare school. Dat ken ik nog wel.
Alweer??? En gisteren met die mental-psychiater-coach-motivator-kalelulhannes kende ze ook al het truukje met de knopen en het touw al??quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Eline: Dit nummer heb ik gezongen op de middelbare school. Dat ken ik nog wel.
Gadwinquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik gelezen te hebben hier.. ik ben te lui om dan verder te zoeken dan m'n neus lang is
Wat is de naam daarvan dan ook alweer?![]()
Zoals Marielin al aangaf kent vooral iedereen het deuntje en het 'its fun to stay at the YYYYYYAAMMMCEEEAYYYY' maar vergader 100 nederlanders bij elkaar en aantal dat dromen zijn bedrog vrijwel helemaal mee kan zingen ligt vele malen hoger dan voor YMCAquote:
^^quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef NrTH het volgende:
Speciaal voor D. en Dottey dan![]()
[ afbeelding ]
Dat is bij dromen zijn bedrog hetzelfde, ik kan het refrein zo zingen.. maar de rest..quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals Marielin al aangaf kent vooral iedereen het deuntje en het 'its fun to stay at the YYYYYYAAMMMCEEEAYYYY' maar vergader 100 nederlanders bij elkaar en aantal dat dromen zijn bedrog vrijwel helemaal mee kan zingen ligt vele malen hoger dan voor YMCA
Begin overigens echt bloedhekel te krijgen aan de melding dat je niet kan posten omdat topic vol is
I just love the smell of napalm in the morning a fast COS....quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Begin overigens echt bloedhekel te krijgen aan de melding dat je niet kan posten omdat topic vol is
Echt waar? Sorry dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze zei: ik heb dit geplaybackt toen ik een jaar of 4 was.
Je hebt een PMquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik gelezen te hebben hier.. ik ben te lui om dan verder te zoeken dan m'n neus lang is
Wat is de naam daarvan dan ook alweer?![]()
groep 4, maar dan ben je ook nog maar 6 a 7 toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze zei: ik heb dit geplaybackt toen ik een jaar of 4 was.
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef Espabilado het volgende:
Jezus Eline heeft Marco Borsato - Dromen zijn bedrog![]()
Makkelijker liedje kan haast niet... dat is helemaal doodgedraait
Ach kom, ik hoorde het in Wageningen op het bevrijdingsfestival, en iedereen die bij mij in de buurt stond (van 18 tot 48) kon de tekst letterlijk meezingen, en dan niet alleen waaaaaai emmmmm sieee eeeeequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals Marielin al aangaf kent vooral iedereen het deuntje en het 'its fun to stay at the YYYYYYAAMMMCEEEAYYYY' maar vergader 100 nederlanders bij elkaar en aantal dat dromen zijn bedrog vrijwel helemaal mee kan zingen ligt vele malen hoger dan voor YMCA
Hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Sorry dan.
Nu begrijp ik waarom ja fan van Peter bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |