Gewooon allle Chinezen zijn welkom. Adoptie en vooral Wenzhounezen en peeps die Manderijnse kunnen spreken. Kantonezen mogen ook wel, maar zelf kan ik geen kantoneesquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Bedoel je Chinezen die zijn geadopteerd en dus geen Chinees/Mandarijn kunnen, of Chinezen die op hun twaalfde bijv. naar Nederland verhuisden en wel Chinees/Mandarijn kunnen?
Ik ben geen van beide.
Dude, ik ben in Nederland geboren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nope. Ik ben oprecht. Mijn ervaring is dat iemand die geen Nederlands paspoort heeft en in een niet-Europees land woont, zoals jij, vaak niet zo goed Nederlands kan.
Dus hulde.
Ben je Chinees? Dan krijg je een foto te zien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Chinezen worden eigenlijk normaal gesproken van dit forum verwijderd. Maar een paar foto's van jezelf met schaarse kleding zullen de moderators je wel toelaten.
Oke, ik ben iemand met twee Chinese ouders, maar hier geboren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Huh? Maar je zegt dat je een Chinees bent?
Wat is het nou?
Je ouders wonen in China? Zit je hier op kamers?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Oke, ik ben iemand met twee Chinese ouders, maar hier geboren.
Dus een autochtoon/ allochtoon dus.
nee, en mn ouders wonen ook in Nederland.quote:
ben jij wel Chinees dan? Wat praat je dan? kanto/ manderijns/ Whenzhounees/ hakka?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef Megumi het volgende:
TVP voor als het topic toch nog een normale kant uitgaat.
Nee ze is Thais. Echt Thais, in tegenstelling tot mensen die zichzelf afhankelijk van het weerbericht ineens een nationaliteit aanmeten waar ze eigenlijk niets (meer) mee temaken hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:07 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
nee, en mn ouders wonen ook in Nederland.
maar jij hebt geloof ik een Chinese vriendin? Zit zij ook op Fok! ?
Ja, ik snap wat je bedoelt met het achtergrond. En wat betreft die Turken en die marokanen. Die hebben vaak ook een twee paspoorten, zodat ze hun 'eigen' nationaliteit behouden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee ze is Thais. Echt Thais, in tegenstelling tot mensen die zichzelf afhankelijk van het weerbericht ineens een nationaliteit aanmeten waar ze eigenlijk niets (meer) mee temaken hebben.
Je bent Nederlands, schat. Misschien heb je een chinese culturele achtergrond maar dan ben je nog niet chinees. Ik hoop dat je snapt dat dat hetgeen is waar ik op aanstuurde. Bij mij in de buurt al genoeg tuig dat zichzelf Turks en Marokkaans noemt. Alles om maar geen Nederlander te zijn ofzo.
Topic is al aangepast, maar ben jij ook Chinees of niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:18 schreef TTD het volgende:
of gewoon Nederlandse-Chinees? Dat kan toch ook?
uhu, Nederlands-Chinees dan hè dus niet in China geboren ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:19 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Topic is al aangepast, maar ben jij ook Chinees of niet?
Wat praat je dan? kanto/ manderijns of Wenzhounees?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef TTD het volgende:
[..]
uhu, Nederlands-Chinees dan hè dus niet in China geboren ofzo
Nope maar wel min of mee een Chinese familie erbij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ben jij wel Chinees dan? Wat praat je dan? kanto/ manderijns/ Whenzhounees/ hakka?
ben je met een Chinees getrouwd ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nope maar wel min of mee een Chinese familie erbij.Een kleine familie is daardoor ineens heel groot geworden.
Doe chill manquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In Nederland geboren en getogen is Nederlands. Als je zo graag Chinees wil zijn, moet je in China gaan wonen
Me broer in dit geval.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ben je met een Chinees getrouwd ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |