SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een super final! Was tijd reizen maar echt mogelijk dan ging ik nu naar januari 2010
[ Bericht 20% gewijzigd door Kwyjibo op 14-05-2009 12:35:45 (Nieuwe theorie ) ]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:22 schreef Kwyjibo het volgende:Lijkt er wel op ja, las ergens ook dat die gast waarschijnlijk Smokey is. En dus nu Locke dood is kan hij ook in Locke's vorm op het eiland rondlopen en probeert hij Ben te manipuleren zodat hij Jacob doodt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een super final! Was tijd reizen maar echt mogelijk dan ging ik nu naar januari 2010
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:10 schreef Symer het volgende:
[..]
TT-nominatie voor het volgende topic ^
Ik denk gewoon dat ze door die bom weer terug naar locke en bens tijd terug gaan.. je zag namelijk die flits en die chick zei ook zo ietsquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:25 schreef pfaf het volgende:
Aardige afleveringen. Goed dat we eindelijk Jacob te zien krijgen en dat de verhaallijnen nu samenkomen. Verder vond ik het niet zulke heel erg geweldige afleveringen, maar misschien waren m'n verwachtingen te hoog. Ik had overigens niet verwacht dat de bom nog niet was afgegaan.
En nu een half jaar wachten op de vraag of de bom de oorzaak van alles is of de oplossing.
of wacht de komende dagen met het lezen van dit topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:11 schreef 7eVeNL het volgende:
ARGGHHHH GA D**D MET JE SPOILERS!!
Ik moet het nog zien, maar ik las perongeluk wat.... gebruik de komende dagen nog ff spoiler tags enzo voor mensen die vandaag gewoon aan het werk zijn e.d.?
Hij zat in het lange standbeeld en stond op een gegeven moment in brand. Ze zaten er dus niet eens zo heel veel naast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef Rnie het volgende:
En ik maar denken dat Jacob een 30ft flaming monster was
Seizoen 1 had een zelfde einde met de hatch. Er was door de producers al voor gewaarschuwd...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:23 schreef planethugo het volgende:
dat einde was idd erg klote. Een cliffhanger ok maar niet ene waar ze het halve seizoen mee bezig zijn geweest en waardoor je dus nog steeds geen idee hebt waarnaar je het kijken bent
Niet een loop doorbreken maar een loophole vinden. In het nederlands, een maas in de wet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef planethugo het volgende:
die ene gast wat jacob dood wil had het over een loop doorbreken. Jacob heeft jack & co allemaal aangeraakt en ze een advies gegeven. Dus wellicht is de loop toch niet doorbroken en worden ze teruggeflitst naar het vliegtuig dat alsnog crasht en dan begint de loop weer opnieuw. Alleen weten ze nu wel wat ze wel en niet moeten doen en gaan ze in het laatste seizoen orde op zaken stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |