ik kreeg n mailtje binnen naar n site en daar stond dat plaatje op, die wilde ik posten. Ik refreshde dus gewoon hele tijd "nieuwe topics" en de jouwe is de gelukkige .quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:03 schreef Apfel. het volgende:
[..]
ik kreeg n mailtje binnen naar n site en daar stond dat plaatje op, die wilde ik posten. Ik refreshde dus gewoon hele tijd "nieuwe topics" en de jouwe is de gelukkige .
OH GELUKKIG BEN IK NIET DE ENIGE!!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:06 schreef Bomil het volgende:
[..]
OH GELUKKIG BEN IK NIET DE ENIGE!!
MISSCHIEN IS HET WEL EEN TEKEN VAN GOD DAT WE EEN PAUZE MOETEN NEMEN van FOK!
maar dat kan helemaal niet!
kenniezeggequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:06 schreef Bomil het volgende:
[..]
even zeggen dat ze mijn internet als prioriteit moeten nemen want ik ben baas jwz
Oh jij hebt hem gevonden, ik zocht er al 5 minuten naar maar ik kon het niet vindenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:09 schreef TNA het volgende:
http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mededelingen.aspx
Je kunt toch opzeggen per maand? Of geldt dat pas na je eerste jaar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
Ik heb al maanden dezelfde klacht. Telfort is echt ruk. Terecht ook dat het zowel bij de Consumentenbond als Radar bekend staat als slechtste internetprovider van Nederland. En je zit er nog een jaar aan vast ook! Gelukkig kan ik over twee maanden opzeggen, weg met Telfort!
Pas na een jaar kun je iedere maand opzeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt toch opzeggen per maand? Of geldt dat pas na je eerste jaar?
Dit is serieus mijn eerste klacht, verder nog nooit problemen met Telfort gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Djeez het volgende:
Ik heb al maanden dezelfde klacht. Telfort is echt ruk. Terecht ook dat het zowel bij de Consumentenbond als Radar bekend staat als slechtste internetprovider van Nederland. En je zit er nog een jaar aan vast ook! Gelukkig kan ik over twee maanden opzeggen, weg met Telfort!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |