Nee, ik geloof ook van nietquote:
Uhuh!quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Greys en ik komen wel samen waken; neem ik mijn tent mee
Lijkt het je niet knusquote:
Zie de url van het plaatje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt het je niet knusHeel de dag van onder dat luifeltje een beetje loeren en flink pantoffels gooien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Zie de url van het plaatje!
www.rent-a-mc-army-tent.nl
Ok. Die "mc" heb ik er zelf bij verzonnen![]()
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt het je niet knusHeel de dag van onder dat luifeltje een beetje loeren en flink pantoffels gooien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die huren we een keer puur voor de fun. Zetten 'm op in het Kralingsebos en gaan dan EHBO spelen
Je bent té goed!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!
Dammit, jij maakt écht meer mee dan ik!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef TheZapster het volgende:
Ah wat schattig![]()
Ik heb 2 zwanen met 7 kleintjes in de sloot naast mijn huis
Ik denk dat we op het politiebureau eindigenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dat klinkt best kinky om diverse redenen! Kralingse bos. Whehe. En doktertje spelen.![]()
Gooi je er voor mij dan een pakje roomboter achteraanquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En dan gooi ik 's ochtend niet alleen brood naar Emma, maar ook naar jullie!
Ik las kwaken..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders moeten we bij toerbeurt komen waken
Er valt momenteel weinig te zien, Emma zit dag in, dag uit op haar nestje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:04 schreef Cat22 het volgende:
113 posts en geen nieuwe foto's van Emma.![]()
Ik wil (ge)broed zien!
Goed, still going strong!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Hoe is 't met Emma?
Je mag ook vanuit de huiskamer de wacht houden hoor, ik heb een prachtig uitzicht op het nestje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:24 schreef Maes het volgende:
Ik doe ook weer mee, wachten op de piekjes van Emma.![]()
(ik ga niet in een tent zitten, ik heb een hekel aan tenten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |