Mocht het zover zijn dan mag je het bestand wel even mailen, zet ik hem er wel op.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een Kodak EasyShare CX7525. En ik heb nog nooit van mijn leven iets op YouTube gezet...
Edit:
Volgens internet:
Movie file format Still: JPEG/EXIF v2.21; Movie: QuickTime MOV (MPEG-4 compression)
Waarschijnlijk mis ik de QuickTime-player op mijn lappie...
Thanks, maar ik kan natuurlijk ook een QuickTime-player downloaden...quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mocht het zover zijn dan mag je het bestand wel even mailen, zet ik hem er wel op.
Jep, want anders moet TS eerst weer een YT account aanmaken, zou wat omslachtig worden denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mocht het zover zijn dan mag je het bestand wel even mailen, zet ik hem er wel op.
Ik bedoel juist dat ik die account wel heb.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, want anders moet TS eerst weer een YT account aanmaken, zou wat omslachtig worden denk ik.
Tenzij ze van plan is om nog veel meer filmpjes te gaan maken natuurlijk?
Jawel en het is een handig aanbod, maar als TS van plan is om nog meer filmpjes online te zetten, is het misschien handiger om een eigen YT account aan te maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat ik die account wel heb.
Ja dat kan idd. Stelt op zich niks voor natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:24 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel en het is een handig aanbod, maar als TS van plan is om nog meer filmpjes online te zetten, is het misschien handiger om een eigen YT account aan te maken.
Heb je dan ook een computer over die ik buiten neer kan zetten?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:29 schreef purplerose het volgende:
Als het nodig is heb ik een webcam over sinds ik nu een laptop heb waar de webcam al in zit
Ik zal van de week eens een testfilmpje maken, zodat ik zeker weet dat het lukt zodra de vliezen eieren van Emma breken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Je kunt de filmpjes die je met je fototoestel maakt ook gewoon op Photobucket uploaden hoor, net als je een foto zou uploaden, werkt precies hetzelfde
Na het laatste ei leggen gaat ze broeden, tenminste zo is het bij vogels. Het zal nogal een tijdje duren dan. Geen tijdschriftjes meer geven; broeden zal er gedaan worden. Wij willen pulletjes zienquote:Op zondag 17 mei 2009 08:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'echte' broeden pas anderhalve week geleden begonnen. Dit zou inhouden dat het nog zo'n twee weken gaat duren...
Ja, vraag ik me ook af..!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:30 schreef Cat22 het volgende:
En, zijn er nog Onbekende Eenden, Verkrachters of ander raar volk bij Emma geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |