abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:29:57 #201
2018 PC eend
relativist
pi_69001638
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !!!!!! Na 7 ben je zwanger
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_69001693
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat lijkt mij het beste wat ze kunnen doen, wat meer structuur d'r in, dat voorkomt een hoop gedoe
Laten we eerlijk zijn.. Een paar weken na de aankondiging ging het in productie. Nou ja ze hadden het al langer in de kop maar iig werden de kandidaten snel gewerfd. De bunker werd in no time aan elkaar gespijkerd !! ?? Echt veel tijd zat er niet in. Ik zie dit ook als een startmoment en waar dus vele fouten worden gemaakt.
Niks mis mee toch?? We zijn hier op fok om het te bekijken en af te kraken .. of te prijsen. Zo leert men.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69001697
Ik denk dat je met deze actie wel een uitnodiging op Jeroen zijn feestje hebt verdient, Danny.
Ik denk dat jij het dichtste bij bent geweest met Jeroen boos krijgen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:33:43 #204
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69001708
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Uh... het was soms héél negatief bedoeld.
Maar de kern is, en dat bedoel je denk ik, dat iedereen een leuke en eerlijke RLS wil, en dat boosheid en teleurstelling voortkomen uit die wens en uit hart voor het genre.
Ja ,dat bedoel ik.Ik hoop van harte dat er een vervolg komt.Vooral tijdens herft en winter!Dat zal ook meer mensen aantrekken "denk ik".Veel mensen willen ook een beetje van de zon en het buitenleven kunnen genieten.I
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69001743
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef mooiiiiii het volgende:
ook
[..]

Paar weken Fok ,1 jaar ouder?,kun je nagaan na 2 jaar DGK + paar weken FOK = 3 jaar ouder
Nah paar weken FOK! maken mij niet meer ouder
Maar paar weken bunker wel
pi_69001858
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
Laten we eerlijk zijn.. Een paar weken na de aankondiging ging het in productie. Nou ja ze hadden het al langer in de kop maar iig werden de kandidaten snel gewerfd. De bunker werd in no time aan elkaar gespijkerd !! ?? Echt veel tijd zat er niet in. Ik zie dit ook als een startmoment en waar dus vele fouten worden gemaakt.
Niks mis mee toch?? We zijn hier op fok om het te bekijken en af te kraken .. of te prijsen. Zo leert men.
We zijn op FOK! om het samen met hun tot een succes te maken, omdat we het enorm leuk vinden
Iedereen die denkt dat we er aan verdienen: geen cent, we douwen er geld in en niet weinig ook.

Inderdaad, last minute. De avond voor het online ging bleek de verf op de vloer niet te drogen. Om maar wat te noemen. Paniek en maniek. Nu zit het er redelijk uit, maar toen het begon zat iedereen tussen stoelen, tafels, schilderijen van het koningshuis, en allerhande andere zooi.
Te weinig crew, geen goede voorbereiding, echt een enorme klus geweest met enorme inzet van alle betrokkenen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:42:30 #207
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69001873
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gaat het nog met je?
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:46:01 #208
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69001926
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:41 schreef iteejer het volgende:

[..]

Is er bewust voor gekozen om er min of meer hals over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?

Gewoon nieuwsgierigheid.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69001962
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:41 schreef iteejer het volgende:

[..]

We zijn op FOK! om het samen met hun tot een succes te maken, omdat we het enorm leuk vinden
Iedereen die denkt dat we er aan verdienen: geen cent, we douwen er geld in en niet weinig ook.

Inderdaad, last minute. De avond voor het online ging bleek de verf op de vloer niet te drogen. Om maar wat te noemen. Paniek en maniek. Nu zit het er redelijk uit, maar toen het begon zat iedereen tussen stoelen, tafels, schilderijen van het koningshuis, en allerhande andere zooi.
Te weinig crew, geen goede voorbereiding, echt een enorme klus geweest met enorme inzet van alle betrokkenen.
Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen ... Ik vind het leuk en ik hoef niet grof geld uit te geven als ik dat niet wil. Als iemand dat wel wil is dat zijn/haar keus.
Btw de subfora zijn soms een grotere zoooooooop dan het hele gebeuren ansich
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69001983
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:46 schreef Rica het volgende:
Is er bewust voor gekozen om er min of meer hal over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?

Gewoon nieuwsgierigheid.
Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.
Hoe lang ze daarvoor al bezig waren weet ik niet, zou je Bart of Bram moeten vragen
pi_69002004
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:47 schreef Soury het volgende:
Btw de subfora zijn soms een grotere zoooooooop dan het hele gebeuren ansich
Ja he
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:52:26 #212
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69002035
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:46 schreef Rica het volgende:

[..]

Is er bewust voor gekozen om er min of meer hals over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?

Gewoon nieuwsgierigheid.
Er zijn genoeg onverwachte dingen gebeurd, zoals bijv. problemen met leveranciers etc .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:54:50 #213
2018 PC eend
relativist
pi_69002086
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.
Hoe lang ze daarvoor al bezig waren weet ik niet, zou je Bart of Bram moeten vragen
Ik denk heel wat jaar Al was het maar brainstormen
Denk ook dat reintegratiecoach, niet de voornaamste reden was dat bart zichzelf DGK nog even inlulde
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:57:46 #214
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69002146
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ook
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69002289
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Rica het volgende:

[..]

Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ook
Is niet handing zoals het gegaan is maar uh ?? Iedereen smult ervan en of je baalt links of rechts. Tis toch leuk om weer es te kankeren op wie dan ook. Is het een bewoner een user of dan wel fok ??? Tja houd je van de straat. Maar ik vind het vermaak
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:04:44 #216
2018 PC eend
relativist
pi_69002294
quote:

[..]

Ja maar je zal maar met je poten in de modder natte verf staan
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:05:24 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69002304
quote:

[..]

Je ziet wel eens van die programma's op TV waar ze heel snel een huis of auto moeten verbouwen voordat de bewoners thuis komen. Ik denk dan altijd WTF hoe doen ze dat zo snel!!! En toen ik boven stond toen de kickoff net begonnen was had ik nog steeds dat gevoel.. maar blijkbaar brengt extreme tijdsdruk onmogelijke menselijke krachten naar boven .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69002335
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je ziet wel eens van die programma's op TV waar ze heel snel een huis of auto moeten verbouwen voordat de bewoners thuis komen. Ik denk dan altijd WTF hoe doen ze dat zo snel!!! En toen ik boven stond toen de kickoff net begonnen was had ik nog steeds dat gevoel.. maar blijkbaar brengt extreme tijdsdruk onmogelijke menselijke krachten naar boven .
Je bent tot niks verplicht .. (zelfs niet op je tv)
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:08:32 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69002351
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Je bent tot niks verplicht .. (zelfs niet op je tv)
natuurlijk wel, het is een live programma .
Een gedicht over Maanvis
pi_69002364
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

natuurlijk wel, het is een live programma .
Oh ja dan moet je
pi_69002386
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69002397
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
Wat is dat nou weer voor wartaal
pi_69002423
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
Die bananen zijn geler dan half drie links achter die boom toen de wekker wegliep
pi_69002454
Heb ik nog wat gemist?
pi_69002469
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:13 schreef iteejer het volgende:

[..]

Die bananen zijn geler dan half drie links achter die boom toen de wekker wegliep
Leugenaar!!! Ze zijn krom anders vallen ze om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')