abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68995669
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef Danny het volgende:

[..]

als ik iets toezeg doe ik 't ook, ongeacht wat Huub daarover denkt te moeten zeggen.
[..]

nee. ga ik allemaal in een topic zetten.
oke, voel mij niet te groot om mijn ongelijk toe te geven,

ik had ongelijk toen ik stelde dat je het waarschijnlijk niet zou doen.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 22:09:38 #152
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68996053
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:

oke, voel mij niet te groot om mijn ongelijk toe te geven,
Je bent ook niet al te groot
quote:
ik had ongelijk toen ik stelde dat je het waarschijnlijk niet zou doen.
nu nog toegeven dat je gisteren hebt gezegd dat er na de drie exit polls er drie nieuwe zouden komen waar dat helemaal niet de bedoeling was en dat dat een blunder van jou was. Ik heb de beelden teruggezien zojuist en Bart's verhaal klopt helemaal.
Halverwege de polls is alles weggehaald en de beslissing over wat terug mocht hing af van die drie exitpolls. Toen die gesloten werden werd bekendgemaakt dat er niets terug de bunker in ging.
Klopt chronoligisch volledig. Het is jouw melding dat er drie NIEUWE polls zouden komen die voor de uiteindelijke ophef hebben gezorgd.

Kun je je posts niet vooraf laten controleren door bart? Of dat je toen we klaagden dat we de drie nieuwe polls niet hadden gezien gewoon had gezegd 'sorry jongens, ik heb het verkeerd uitgelegd/begrepen het zit zo en zo'?
Dat had veel ellende gescheeld. In plaats daarvan hadden WIJ het volgens jou verkeerd geïnterpreteerd.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 22:28:57 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68996947
Waarom is die snoeppot met FOK!-logo nou niet naar beneden gegaan?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 22:41:16 #154
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68997251
Ok, ik had een hele dramatische post staan waarin ik aankondig me helemaal uit alles wat met the Bunker te maken heeft terug te trekken. Na het terugkijken van de filmpjes van gisteravond (met dank aan VOL) en de uitleg die ik van Bart in de PM kreeg erbij blijkt de fout te zitten in een verkeerde interpretatie van hoe e.e.a zou gaan verlopen door Huub. Daarna hebben wij het verkeerd begrepen, omdat we er vanuit gingen dat Huub wist hoe het zat en hij dus vertelde hoe e.e.a. in z'n werk ging. Dat blijkt niet te kloppen.

Hieronder de mail zoals ik die net aan Bart heb gestuurd:
quote:
Ok, Bart ik heb de filmpjes teruggezien en we hebben eigenlijk allebei gelijk.

Je komt beneden en leest het verhaal voor dat ze allemaal moeten tellen en hun spullen in zakken moeten doen. Op dat moment gaan de polls lopen.
Tijdens de polls moeten ze alles inleveren en uiteindelijk als de polls zijn afgelopen krijgen ze de melding dat de streamer bepaald heeft dat er niets terug komt.
Dat klopt helemaal en is niets mis mee en had geen enkele weerstand opgeroepen.

MAAR.
Dat weten we nu achteraf. Op voorhand vragen we aan Huub wat de bedoeling van die polls is en die beweert meerdere keren dat er na de drie polls met wat eruit moet drie NIEUWE polls komen met wat er weer in mag. On stream zien we vervolgens de spullen verdwijnen met de mededeling dat de kijker beslist wat er terug mag komen. Op dat moment stond het verwijderen van alle spullen bij alledrie de polls ook bovenaan dus wij denken massaal dat nu de drie polls komen met wat er weer naar binnen moet. Vervolgens komt x minuten later de mededeling dat de kijker beslist heeft.
Dat is waar de FOK!kers mee geconfronteerd zijn en waar we vanuit zijn gegaan. Het is nu eenmaal een internetproject en de kijkers zijn gewend dat de belangrijkste informatiestroom via internet komt. Dat het probleem zich enkel op FOK! voor deed is logisch omdat Huub alleen op FOK! zat te posten.
Toen we verhaal gingen halen bij Huub kregen we van hem te horen dat WIJ het verkeerd begrepen hadden. Als hij op dat moment had gezegd hoe het zat en dat hij het verkeerd had uitgelegd was heel deze ellende niet nodig geweest en hadden we pas vanmorgen met die poll een probleem gehad

Misschien een idee om Huub een spreekverbod op te leggen of alles wat hij wil posten eerst even door iemand met zeggenschap te laten controleren?
Het is niet gek dat wij (zowel crew als users) ervan uitgaan dat Huub weet wat er gaande is natuurlijk.

Hoe dan ook, ik had al een hele post klaar staan waarin ik de hele boel de boel laat, maar die blijkt niet nodig. Laten we vooral vooruit gaan en ik zal Huub's posts voortaan met een gezonde dosis scepsis lezen, danwel bij twijfel vragen of een opmerking van hem officiëel is (kan niet voor de users instaan in deze. die zien huub posten en gaan er vanuit dat wat hij zegt klopt).

Excuses dat de twijfel bij jou werd neergelegd, met een kleine 'hoewel' en dat is hoewel ik vind dat je best wat meer op de hoogte mag worden gebracht als dit soort dingen spelen. Als Huub gisteren jou even had aangeschoten had je in 3 minuten de boel kunnen oplossen.

Danny
oftewel, we gaan er wmb weer met frisse moed tegenaan.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 22:42:18 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68997278
Danny
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:44:06 #156
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68997366
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:42 schreef yvonne het volgende:
Danny
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68997450
Hail Danny
pi_68997491
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:

[..]

Je bent ook niet al te groot
[..]

nu nog toegeven dat je gisteren hebt gezegd dat er na de drie exit polls er drie nieuwe zouden komen waar dat helemaal niet de bedoeling was en dat dat een blunder van jou was. Ik heb de beelden teruggezien zojuist en Bart's verhaal klopt helemaal.
Halverwege de polls is alles weggehaald en de beslissing over wat terug mocht hing af van die drie exitpolls. Toen die gesloten werden werd bekendgemaakt dat er niets terug de bunker in ging.
Klopt chronoligisch volledig. Het is jouw melding dat er drie NIEUWE polls zouden komen die voor de uiteindelijke ophef hebben gezorgd.
Ohh nú pas eens wil je er eindelijk eens aan dat het gewoon klopte?
quote:
Kun je je posts niet vooraf laten controleren door bart? Of dat je toen we klaagden dat we de drie nieuwe polls niet hadden gezien gewoon had gezegd 'sorry jongens, ik heb het verkeerd uitgelegd/begrepen het zit zo en zo'?
Dat had veel ellende gescheeld. In plaats daarvan hadden WIJ het volgens jou verkeerd geïnterpreteerd.
Het was vooral JIJ

En ik zou maar niet zo hooghartig spreken want je zet jezelf constant voor schut. Ik heb wel 20x het misverstand dat bij jou leefde uitgelegd. Huub had dat verhaal al bevestigd... en nog wilde je bijna de stekker er uit trekken?

Nou mensen het is weer wachten tot Danny wéér er naast zit... en de boel ontploft.

Leuk zo'n loose cannon!
pi_68997721
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef Espabilado het volgende:

Nou mensen het is weer wachten tot Danny wéér er naast zit... en de boel ontploft.
Er is in het bewuste topic genoeg aangekaart dat niet geheel en al in de haak was. Dat de meesten daar aan voorbij gaan kan en mag, maar dat doet er niets van af.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 22:51:43 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68997723
Wat die twee chickies zeggen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_68997754
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef Gert het volgende:
Wat die twee chickies zeggen.
www.specsavers.nl
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 22:53:07 #162
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68997788
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ohh nú pas eens wil je er eindelijk eens aan dat het gewoon klopte?
[..]

Het was vooral JIJ

En ik zou maar niet zo hooghartig spreken want je zet jezelf constant voor schut. Ik heb wel 20x het misverstand dat bij jou leefde uitgelegd. Huub had dat verhaal al bevestigd... en nog wilde je bijna de stekker er uit trekken?

Leuk zo'n loose cannon!
wie zit er nou nadat het is opgelost door te emmeren dan?
pi_68997789
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

www.specsavers.nl
Het zijn er drie hè
pi_68997838
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:

[..]

wie zit er nou nadat het is opgelost door te emmeren dan?
ohh jij bent zo onuitstaanbaar he. Wanneer jij een punt zet moet het klaar zijn en wanneer wij een punt zetten ga jij 2 dagen door

Doe liever wat nuttigs en fix er een server bij.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 22:54:39 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68997843
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

www.specsavers.nl
www.telraam.nl
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin woensdag 13 mei 2009 @ 22:55:04 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68997857
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Espabilado het volgende:

[..]

ohh jij bent zo onuitstaanbaar he. Wanneer jij een punt zet moet het klaar zijn en wanneer wij een punt zetten ga jij 2 dagen door
Ben jij een vrouw?

pi_68997870
Top Danny dat je de - stemmen weer terug gegeven heb in + stemmen

Begrijp nog steeds je commotie niet helemaal want ik had begrepen is dat er een poll kwam:
-alles eruit
-hellft eruit
-niks eruit

Nadat deze zou sluiten en de bewoners op de hoogte gebracht zouden worden zou er een poll komen wat er eventueel weer in zou komen en die heb ik dan gemist. Daar zou je dan een punt hebben van wat ik heb meegekregen.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_68997881
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw?
Danny misschien met z'n moodswings... maar goed, all hail Danny
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:57:36 #169
2018 PC eend
relativist
pi_68997963
Huub een spreekverbod opleggen is volgens mij nog lastiger dan een alcoholverbod
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68998133
Bij mij komt het over dat Danny een grote pesthekel heeft aan Huub en alles doet om hem van alles en nog wat te verwijten. Gewoon heel kinderachtig allemaal.
In mij ogen is het gewoon een persoonlijke vete van Danny richting Huub geworden en heeft het helemaal niets met de Bunker meer te maken. Lekker makkelijk alles is Huub zijn schuld en het kan niet zijn dat Danny het misschien ook wel eens mis heeft.
Tuurlijk heeft Danny met sommige dingen wel een punt maar dat gedram. Een puber is nog verstandiger op zo'n moment.
Dus hoop dat alles nu opgelost is en dat Danny gewoon even wat gas terug neemt met zich ergeren aan foutjes die gemaakt worden door mensen die heel hard werken om ons een RLS voor te schotelen.
Misschien handig als Danny zijn frustratie's gewoon buiten het COS afhandeld met de bunkercrew.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 23:01:27 #171
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68998152
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:55 schreef Noelle06 het volgende:

Nadat deze zou sluiten en de bewoners op de hoogte gebracht zouden worden zou er een poll komen wat er eventueel weer in zou komen en die heb ik dan gemist.
Die poll zou er niet komen. Dat was wat huub had gezegd, maar dat had Huub kennelijk ook verkeerd begrepen en dus foutief gemeld. De eerste poll was de enige poll en ook meteen de poll die besliste wat de bewoners mochten houden.
pi_68998162
Kan ik hieruit opmaken dat alles nu weer goed is?

Is de wildcard nu dus ook afgeschaft of blijf dat gewoon zo?
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 23:02:24 #173
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68998208
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:00 schreef lies1958 het volgende:
Bij mij komt het over dat Danny een grote pesthekel heeft aan Huub en alles doet om hem van alles en nog wat te verwijten. Gewoon heel kinderachtig allemaal.
In mij ogen is het gewoon een persoonlijke vete van Danny richting Huub geworden en heeft het helemaal niets met de Bunker meer te maken. Lekker makkelijk alles is Huub zijn schuld en het kan niet zijn dat Danny het misschien ook wel eens mis heeft.
Tuurlijk heeft Danny met sommige dingen wel een punt maar dat gedram. Een puber is nog verstandiger op zo'n moment.
Dus hoop dat alles nu opgelost is en dat Danny gewoon even wat gas terug neemt met zich ergeren aan foutjes die gemaakt worden door mensen die heel hard werken om ons een RLS voor te schotelen.
Misschien handig als Danny zijn frustratie's gewoon buiten het COS afhandeld met de bunkercrew.
ermm, ik was altijd, en ben nog steeds, Huub-fan. de rest van je verhaal ga ik even niet op in want dan krijgen we weer gezeik Maar ik waardeer de persoonlijke aanvallen
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 23:03:30 #174
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68998256
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
Kan ik hieruit opmaken dat alles nu weer goed is?

Is de wildcard nu dus ook afgeschaft of blijf dat gewoon zo?
die poll is met 'nee' afgesloten. vind 'm nog steeds belachelijk, maar gelukkig was de meerderheid 't wat dat betreft met me eens.
pi_68998319
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:

[..]

die poll is met 'nee' afgesloten. vind 'm nog steeds belachelijk, maar gelukkig was de meerderheid 't wat dat betreft met me eens.
ow...... oké
pi_68998345
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:02 schreef Danny het volgende:

[..]

ermm, ik was altijd, en ben nog steeds, Huub-fan. de rest van je verhaal ga ik even niet op in want dan krijgen we weer gezeik Maar ik waardeer de persoonlijke aanvallen
Oke graag gedaan
pi_68998626
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:01 schreef Danny het volgende:

[..]

Die poll zou er niet komen. Dat was wat huub had gezegd, maar dat had Huub kennelijk ook verkeerd begrepen en dus foutief gemeld. De eerste poll was de enige poll en ook meteen de poll die besliste wat de bewoners mochten houden.

Dus huub heb de hele opdracht/poll gebeuren van iemand door gekregen en gemeld op Fok.
Dus een fout die achter de schermen is gemaakt,en Huub kwalijk wordt genomen.

Nu maar hopen dat jullie van beide kanten er wat van leren en elkaar niet gelijk in de haren gaan zitten.
Misschien als jij wat opmerkt en je bedenkingen bij heb, even een bellentje naar de crew
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_68999010
Misverstanden zijn er om opgelost te worden Blijven communiceren helpt daar wel aan mee. En het is weer een leermomentje voor wie dit nodig had. Fijn dat het is rechtgetrokken in elk geval. Ik had het overigens precies zo begrepen zoals Danny het uitlegt.
  Admin woensdag 13 mei 2009 @ 23:22:36 #179
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68999211
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:10 schreef Noelle06 het volgende:

Misschien als jij wat opmerkt en je bedenkingen bij heb, even een bellentje naar de crew
FOK! is een internetmedium. The Bunker Online is een internetproject.
Daar is wmb weinig plaats voor telefoon. Wel voor mail/pm trouwens, maar een KLEIN beetje rellen is ook wel leuk af en toe natuurlijk. Verontwaardiging, frustratie en woede zijn allemaal tekenen van betrokkenheid. Hoe drukker men zich maakt en hoe feller men tekeer gaat, hoe groter de binding.
Kijk voor de gein eens hoeveel stemmen erbij zijn gekomen sinds ik de jeroen stemmen heb teruggezet, om maar wat te noemen.

Dit keer was het frustratie op misverstand op rare poll en waren de - spreekwoordelijke - rapen gaar. Kwestie van schouders ophalen, het zien als leermoment, toegeven dat er fouten zijn gemaakt en waar nodig excuses aanbieden en verder gaan. Met een project als the Bunker in je kielzog en twee enthousiaste crews die elk niet alleen elkaar maar ook zichzelf en de kijkers en users tevreden moeten zien te stellen ontkom je niet aan wat wrijvingen. Daar moet dat uiteindelijk ook niet meer van gemaakt worden dan het is.

Ik neem Huub zijn fout beslist niet kwalijk, maar zou graag zien dat hij een volgende keer een dergelijke fout herstelt, want ik was duidelijk niet de enige die er niets van begreep. Ook dat is een leermoment.

Verder was ik in DGK altijd al voor Huub, noem het huub-fan. Ik ben alleen niet zo'n starstruck iemand en zal het niet nalaten tegen 'm in te gaan als ik dat nodig vind. En dat geldt andersom net zo goed.

Althans, zo zie IK 't. Evengoed is Huub enorm pissed off, dat zou zomaar kunnen. Daar kan ik niet over oordelen. Wat mij betreft is het echter achter de rug en gaan we liever naar morgen kijken dan naar gisteren.
pi_68999535
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit keer was het frustratie op misverstand op rare poll en waren de - spreekwoordelijke - rapen gaar. Kwestie van schouders ophalen, het zien als leermoment, toegeven dat er fouten zijn gemaakt en waar nodig excuses aanbieden en verder gaan. Met een project als the Bunker in je kielzog en twee enthousiaste crews die elk niet alleen elkaar maar ook zichzelf en de kijkers en users tevreden moeten zien te stellen ontkom je niet aan wat wrijvingen. Daar moet dat uiteindelijk ook niet meer van gemaakt worden dan het is.

ik had begrepen dat er nog véél meer misverstanden waren?
maar goed, blijkbaar is alles nu vergeten en vergeven, ook al blijft het systeem dus zo lek als een mandje,
want met deze ''ruzie'' is wel aangetoond dat, wat ik al eerder zei, niet de kijker bepaald, maar de kijker die het meeste geld kan missen.

toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')