quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!! Na 7 ben je zwanger
Laten we eerlijk zijn.. Een paar weken na de aankondiging ging het in productie. Nou ja ze hadden het al langer in de kop maar iig werden de kandidaten snel gewerfd. De bunker werd in no time aan elkaar gespijkerd !! ?? Echt veel tijd zat er niet in. Ik zie dit ook als een startmoment en waar dus vele fouten worden gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het beste wat ze kunnen doen, wat meer structuur d'r in, dat voorkomt een hoop gedoe
Ja ,dat bedoel ik.Ik hoop van harte dat er een vervolg komt.Vooral tijdens herft en winter!Dat zal ook meer mensen aantrekken "denk ik".Veel mensen willen ook een beetje van de zon en het buitenleven kunnen genieten.Iquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... het was soms héél negatief bedoeld.
Maar de kern is, en dat bedoel je denk ik, dat iedereen een leuke en eerlijke RLS wil, en dat boosheid en teleurstelling voortkomen uit die wens en uit hart voor het genre.
Nah paar weken FOK! maken mij niet meer ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef mooiiiiii het volgende:
ook
[..]
Paar weken Fok ,1 jaar ouder?,kun je nagaan na 2 jaar DGK + paar weken FOK = 3 jaar ouder
We zijn op FOK! om het samen met hun tot een succes te maken, omdat we het enorm leuk vindenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
Laten we eerlijk zijn.. Een paar weken na de aankondiging ging het in productie. Nou ja ze hadden het al langer in de kop maar iig werden de kandidaten snel gewerfd. De bunker werd in no time aan elkaar gespijkerd !! ?? Echt veel tijd zat er niet in. Ik zie dit ook als een startmoment en waar dus vele fouten worden gemaakt.
Niks mis mee toch?? We zijn hier op fok om het te bekijken en af te kraken .. of te prijsen. Zo leert men.
Gaat het nog met je?quote:
Is er bewust voor gekozen om er min of meer hals over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?quote:
Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen ... Ik vind het leuk en ik hoef niet grof geld uit te geven als ik dat niet wil. Als iemand dat wel wil is dat zijn/haar keus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
We zijn op FOK! om het samen met hun tot een succes te maken, omdat we het enorm leuk vinden
Iedereen die denkt dat we er aan verdienen: geen cent, we douwen er geld in en niet weinig ook.
Inderdaad, last minute. De avond voor het online ging bleek de verf op de vloer niet te drogen. Om maar wat te noemen. Paniek en maniek. Nu zit het er redelijk uit, maar toen het begon zat iedereen tussen stoelen, tafels, schilderijen van het koningshuis, en allerhande andere zooi.
Te weinig crew, geen goede voorbereiding, echt een enorme klus geweest met enorme inzet van alle betrokkenen.
Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:46 schreef Rica het volgende:
Is er bewust voor gekozen om er min of meer hal over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?
Gewoon nieuwsgierigheid.
Ja hequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:47 schreef Soury het volgende:
Btw de subfora zijn soms een grotere zoooooooop dan het hele gebeuren ansich
Er zijn genoeg onverwachte dingen gebeurd, zoals bijv. problemen met leveranciers etcquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Is er bewust voor gekozen om er min of meer hals over kop in te storten of heeft men de voorbereiding onderschat of zijn er onverwachte dingen gebeurd, hoe is dat gekomen?
Gewoon nieuwsgierigheid.
Ik denk heel wat jaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.
Hoe lang ze daarvoor al bezig waren weet ik niet, zou je Bart of Bram moeten vragen
Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er was ineens haast bij, en het was kort dag. Dus was het fors aanpoten. Tenminste, zo hebben wij het ervaren, toen we ze voor het eerst spraken was het nog maar enkele weken te gaan voor de start.
Hoe lang ze daarvoor al bezig waren weet ik niet, zou je Bart of Bram moeten vragen
Is niet handing zoals het gegaan is maar uh ?? Iedereen smult ervan en of je baalt links of rechts. Tis toch leuk om weer es te kankeren op wie dan ook. Is het een bewoner een user of dan wel fok ??? Tja houd je van de straat. Maar ik vind het vermaakquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ook
Ja maar je zal maar met je poten in de modder natte verf staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Een hele krappe deadline en op het nippertje gehaald. Zo hoort het natuurlijk ook
Je ziet wel eens van die programma's op TV waar ze heel snel een huis of auto moeten verbouwen voordat de bewoners thuis komen. Ik denk dan altijd WTF hoe doen ze dat zo snel!!! En toen ik boven stond toen de kickoff net begonnen was had ik nog steeds dat gevoel.. maar blijkbaar brengt extreme tijdsdruk onmogelijke menselijke krachten naar bovenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Je bent tot niks verplicht .. (zelfs niet op je tv)quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je ziet wel eens van die programma's op TV waar ze heel snel een huis of auto moeten verbouwen voordat de bewoners thuis komen. Ik denk dan altijd WTF hoe doen ze dat zo snel!!! En toen ik boven stond toen de kickoff net begonnen was had ik nog steeds dat gevoel.. maar blijkbaar brengt extreme tijdsdruk onmogelijke menselijke krachten naar boven.
natuurlijk wel, het is een live programmaquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent tot niks verplicht .. (zelfs niet op je tv)
Oh ja dan moet jequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
natuurlijk wel, het is een live programma.
Wat is dat nou weer voor wartaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
Die bananen zijn geler dan half drie links achter die boom toen de wekker wegliepquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
Leugenaar!!! Ze zijn krom anders vallen ze omquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Die bananen zijn geler dan half drie links achter die boom toen de wekker wegliep
quote:
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komtquote:
Ach zelfs een hoer word ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komt
Real Life Suïcidequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komt
Niet echt origineel meer hoorquote:
dat ik inmiddels naar mn slaapkamer verhuisd ben, omdat er niet verteld was of en hoelaat marilin ingelicht wordt over haar geheime opdracht, dus weet niet of ik daar nog voor wakker blijfquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
Nee Joh ga je gang en neem het opquote:
On topic jah!!!!quote:
ik denk net op hetzelfde moment: hej, waars de cosquote:
Heb je hem weer met zijn dooddoenersquote:
Uhh Dannyquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
On topic jah!!!!![]()
Waar gaat het hier eik over?
Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.quote:
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)quote:
En onder de 60quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.
Dit is complot denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Wat doe jij hier dan als kneuzenbunker topic posterquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Waarom denk je dat je moet passen?quote:
Laat die persoonlijke info maar achterwegenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je moet passen?
Je steekt 'm er gewoon in hoor, past altijd.
Slappe ouwehoerquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |