quote:
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komtquote:
Ach zelfs een hoer word ouderquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komt
Real Life Suïcidequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij dreigt hij met zelfmoord als er niet snel meer transparantie komt
Niet echt origineel meer hoorquote:
dat ik inmiddels naar mn slaapkamer verhuisd ben, omdat er niet verteld was of en hoelaat marilin ingelicht wordt over haar geheime opdracht, dus weet niet of ik daar nog voor wakker blijfquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens naar boven toe, als er niet bekend wordt gemaakt wat er gebeurt qua inlichtingen
Nee Joh ga je gang en neem het opquote:
On topic jah!!!!quote:
ik denk net op hetzelfde moment: hej, waars de cosquote:
Heb je hem weer met zijn dooddoenersquote:
Uhh Dannyquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
On topic jah!!!!![]()
Waar gaat het hier eik over?
Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.quote:
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)quote:
En onder de 60quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Marijke Helwegen is anders nog lekker strak hoor.
Dit is complot denken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Wat doe jij hier dan als kneuzenbunker topic posterquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Haha, wat een soap weer in die kneuzenbunkerHet zou me niks verbazen als hij in een complot zit en er gewoon voor wil zorgen dat jullie allemaal meer credits gaan kopen.
Waarom denk je dat je moet passen?quote:
Laat die persoonlijke info maar achterwegenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je moet passen?
Je steekt 'm er gewoon in hoor, past altijd.
Slappe ouwehoerquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat heeft alles te maken met zwaartekracht waarde PC eend ( Eenn slappe spier kun je gewoon trainen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |