Dan zit ik in Tsjechië... Vanmiddag stap ik in de trein, blijf minimaal 4 weken wegquote:
Dankjewelquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef dndiek het volgende:
veel plezier daar, pien!
tot ergens in de middag
Vervelend!quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zit ik in Tsjechië... Vanmiddag stap ik in de trein, blijf minimaal 4 weken weg
prachtstad, dat groningenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:15 schreef Pien85 het volgende:
Zo... Bijna Tsjechië... Morgen middag vertrek ik naar Groningen, daar kom ik om 8 uur aan, slapen in Groningen, en dan vanaf daar naar Tsjechië... Vrijdag avond om deze tijd lig in in een Tsjechisch bed
Iemand nog suggesties over wat ik absoluut mee moet nemen? Ik weet zeker dat ik iets vergeet!
Een fototoestelquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:15 schreef Pien85 het volgende:
Zo... Bijna Tsjechië... Morgen middag vertrek ik naar Groningen, daar kom ik om 8 uur aan, slapen in Groningen, en dan vanaf daar naar Tsjechië... Vrijdag avond om deze tijd lig in in een Tsjechisch bed
Iemand nog suggesties over wat ik absoluut mee moet nemen? Ik weet zeker dat ik iets vergeet!
Pien wat leuk!! *blij is voor Pien*quote:
Norritquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
Anti-diarree pillen (die zwarte vieze). Je weet nooit waar je terecht komt, of dat je een keer niet 'schoon' drinkwater drinkt..
Ik vraag het me wel nog afquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:05 schreef dndiek het volgende:
weg
leg ik vanmiddag weleven in een pm uit, dat is nu een beetje lastig, omdat ik op mijn telefoon aan het fokken ben
Dus je lijst hem niet in?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik sta in een lijstje!. Lijstjes vind ik eng.
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |