Mwah, ik vind dat wel wat hebben hoor, zo'n vijver.. Dichtgooien kan altijd nog, en niet iedereen heeft of wil kinderen he..? Andere doelgroep en zo..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:30 schreef Gwywen het volgende:
Handige achtertuin. Vooral als je kleine kinderen hebt.
[ afbeelding ]
Klik
Zie je wel vaker in nieuwbouwwijken, ik heb dan medelijden met de man des huizesquote:
In de kinderkamer is het ook lelijkquote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Als het er in de kinder kamer leuk uit ziet, waarom ook niet in de badkamer.
[ afbeelding ]
Erg mooi huis een paar schilderijen er in voor de kleur maar verder weinig aan doenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Niara het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooi huis in Tilburg
[ afbeelding ]
Met een eigen vijvertje
[ afbeelding ]
Met een gezellig bleke woonkamer
[ afbeelding ]
Een kleurrijke keuken
[ afbeelding ]
Eveneens een kleurrijke douche (wel gezellig!)
[ afbeelding ]
De hele badkamer.. zitten de douchekoppen in het aparte kamertje misschien?
[ afbeelding ]
Ietsjes meer kleur in de kinderkamer
[ afbeelding ]
Nog een gezellige badkamer
En toch iets kleurrijks kunnen vinden
[ afbeelding ]
Het schilderij aan de muur en wat overhemden
[ afbeelding ]
De rode eetkamerstoelen
Tja, het is niet echt mijn smaak al kan het toch mooi zijn denk ik.
Ik vind het gewoon een beetje kleurloos.
Gvd. Sparen.. dat huis is meesterlijk. Geweldig.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:01 schreef Moody het volgende:
En hoe gaaf is dit huis van 1600 m3 (!) in Enschede: http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-4221111-niermansgang-11/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inpandige garage voor 5 auto's.
Hoeveel miljoen zal je hier in A'dam voor betalen?
Toch vind ik het best mooi, jeetje, inderdaad wat kleurloos maar daar is al snel wat aan te doen.. alleen de buitenkant vind ik dus echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Niara het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooi huis in Tilburg
[ afbeelding ]
Met een eigen vijvertje
[ afbeelding ]
Met een gezellig bleke woonkamer
[ afbeelding ]
Een kleurrijke keuken
[ afbeelding ]
Eveneens een kleurrijke douche (wel gezellig!)
[ afbeelding ]
De hele badkamer.. zitten de douchekoppen in het aparte kamertje misschien?
[ afbeelding ]
Ietsjes meer kleur in de kinderkamer
[ afbeelding ]
Nog een gezellige badkamer
En toch iets kleurrijks kunnen vinden
[ afbeelding ]
Het schilderij aan de muur en wat overhemden
[ afbeelding ]
De rode eetkamerstoelen
Tja, het is niet echt mijn smaak al kan het toch mooi zijn denk ik.
Ik vind het gewoon een beetje kleurloos.
En dan lig je met je tanden in de wasbak....quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef stoethaspel het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, zo'n trapje om uit mijn bad te stappen zou dus niets voor mij zijn, ik zou binnen de kortste keren mijn nekje breken en/of uitglijden...
http://www.funda.nl/koop/sliedrecht/huis-1581060-molendijk-41/
Ik snap nu echt totaal niet wat de meerwaarde is van je bad zo hoog maken. Volgens mij moet je nog bukken als je staand wil douchen ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef soapie het volgende:
[..]
En dan lig je met liggen je tanden in de wasbak....
Wat is dat eigenlijk voor een bad? Zo'n raar rooster en een soort van draaiknop aan de buitenkant....quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef stoethaspel het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, zo'n trapje om uit mijn bad te stappen zou dus niets voor mij zijn, ik zou binnen de kortste keren mijn nekje breken en/of uitglijden...
http://www.funda.nl/koop/sliedrecht/huis-1581060-molendijk-41/
Waarom zou je medelijden hebben met die kerel?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zie je wel vaker in nieuwbouwwijken, ik heb dan medelijden met de man des huizes
[..]
In de kinderkamer is het ook lelijk![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
Zo even klussen:
[ afbeelding ]
Beetje rusten:
[ afbeelding ]
Nog beetje klussen:
[ afbeelding ]
Beetje poetsen:
[ afbeelding ]
En dan douchen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]Zouden die mensen uberhaupt ooit kijkers krijgen?
Ik zou niet bepaald warm lopen voor een huis waar je de vorige bewoners nog ziet klussen en de makelaar (?) een euroknaller aan het verdienen is.
Dan had die makelaar beter kunnen zeggen "ey, hier heb je een tientje, rot ff op naar de kroeg hier op de hoek". En met 5 min inzet heeftie een paar honderd euro verdient.quote:
Ik denk dat de makelaar in dit geval niet eens zijn dure kantoorpand is uitgekomen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan had die makelaar beter kunnen zeggen "ey, hier heb je een tientje, rot ff op naar de kroeg hier op de hoek". En met 5 min inzet heeftie een paar honderd euro verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |